![]() |
Wat voor 'n baantje of bijbaantje hebben jullie?
Ik werk als invalleidster bij de naschoolse opvang, en soms bij kinderdagverblijven.
En jullie? |
Alweer?
Ik werk bij een grote zorgverzekeraar, ik doe de post op de afdeling tandheelkunde :cool: (dwz, nota's en brieven enzo doorsturen en archiveren en meer kutklusjes) Is overigens een bijbaan (want ik studeer) tussen de 8 en 15 uur per week. |
Ja nou ik kom hier nooit, dus ik weet niet hoe vaak deze vraag al is gesteld. :o ;)
|
kok met c.o.c.k + 1 dag in de week naar school
|
Ik werk in de KIOSK op een treinstation, en ik werk ook in een Reizigerskiosk, das een soort Wizzl, waar ik ook treinkaartjes en NS abonnementen etc. mag verkopen.
|
Dinsdag en woensdag heb ik sollicitatiegesprekken bij twee grote advocatenkantoren in Rotterdam, dus als dat iets wordt is dat mijn baan.
|
Ik bezorg lokale kranten en folders in naam van Netwerk/VSP. Best wel kutwerk, maar ach - ik krijg betaald.
|
Ik heb een eigen internetservicebedrijf.
|
Ik werk bij de AH
|
Ik werk bij de C1000.
Succes Nare Man! |
Eén middag per week in een buurtsuper, één ochtend per week in een bejaardencentrum (vrijwillig).
In de zomers vijf ochtenden per week op een laboratorium. Maar vanochtend een sollicitatiegesprek gehad, dus dit kan allemaal gaan veranderen.. |
Momenteel een tweeledige bijbaan. Ik werk bij de rechtbank als buitengriffier en bij een soort van broodjesfabriek/cateringservice als broodjessmeerder.
|
Ik werk bij een Texaco.
|
Jumbo Supermarkt.
|
Citaat:
OT: ik ben op dit moment werkloos, ben nog aan't zoeken. :) |
Babysitten en turnles geven. Heb ook nog een tijdje een Poolse vrouw Nederlandse les gegeven, maar die heeft al lang niks van zich laten horen.
|
AH XL caissiere
|
Ik werk als semi-verpleegkundige in een academisch ziekenhuis in Rotterdam ;)
|
Ik vul vakken bij de PLUS!
|
Citaat:
werk 32 uur per week bij een lunchroom |
Ik doe mijn opleiding (verpleegkunde) duaal in een Algemeen Psychiatrisch Ziekenhuis. 4 weken 36 uur werken, 1 week school. Erg interessant!!
|
ik werk als donateur werfer voor artsen zonder grenzen
|
Webprogrammer bij een installatiebedrijf.
Weet alleen niet voor hoe lang nog :( . |
Ik werk in een winkel en ben daarnaast ook invaller bij kinderopvang en naschoolse opvang.
|
Ik werk voor twee promotiebedrijven, soms chips oid uitdelen, maar ook productdemonstraties geven. Dit doe ik iedere zaterdag en soms nog een doordeweeksedag.
|
Baliewerk bij de lokale muziekschool, een avondje in de week. (Y)
|
Parttime bij de brandweer.
+ Biologie (WO) |
ik werk bij een plus supermarkt en ben in opleiding voor assistent bedrijfdsleider (1 avond in de week naar school)
|
Vulploegleider bij de Albert Heijn en ik loop nu stage bij KPMG (betaald uiteraard)
|
Ik werk achter de vleeswaren bij de HEMA.
|
Kiddo's helpen met hun huiswerk :)
oh en ik studeer ;) |
Citaat:
|
Ik werk in de plaatselijke bibliotheek als opruimer/achter de balie. Voor de rest serveer ik zo nu en dan op recepties en feestjes. Verder schrijf ik af en toe ook nog voor de Meppeler Courant, maar dat is gewoon vrijwillig (dus niet-betaald).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oa telefoniste-receptioniste bij een verzorgingstehuis (op oproepbasis)
|
Ochtendkrant bezorgen
Thuiszorg |
Citaat:
|
Ik werk op het stembureau als er verkiezingen zijn. Verder heb ik op dit moment geen bijbaantje.
|
Ik presenteer een "game" ( voor de meeste een belspelletje) voor een tv-omroep. Het bevalt me goed en flexibele tijden, maar ben wel op zoek naar toch iets anders zo over een tijdje.
|
Mn ene baantje is in een verpleegtehuis in de voeding, doe het op oproepbasis, wat neerkomt op ongeveer 10 uur per week.
Daarnaast ook nog een oproepcontract in een ander bejaardenhuis in de schoonmaak. |
ik werk parttime bij de mac donalds :cool:
|
als bijbaan werk in de bediening in de horeca in 't weekend
|
Huiswerkbegeleiding via school, bijles (privé) en losse klusjes op ICT-gebied.
|
Geen.
|
in een schoenenwinkeltje en als studentassistent op school (praktijk les aan eerstejaars)
maar ik ga het schoenenwinkelbaantje opgeven voor een baan bij de mediamarkt want daar kan ik meer uren draaien en verdien ik meer (y) |
Citaat:
|
Thuiszorg :cool:
|
Inval( (n) )juf( (y) ).
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09. |