![]() |
Gemiddelde Stijve
Ik vroeg mij eens af....
1 : hoe veel keer een man dagelijks een stijve krijgt..... 2: en door wat komt dit?! 3: enkel door aan iets te denken of door aantrekkelijk iemand te zien? |
Citaat:
2) dit kan door diverse redenen zijn. In de meeste gevallen van een opwindend gekleed mokkel,en de daaraan verbonden fantasieen. 3) zie 2 |
Citaat:
Maar ja, dat is erg omslachtig. En de één krijgt vaker een stijve voor niets, de ander heeft het echt alleen als er werk aan de winkel is. Maar de meeste mannen hebben volgens mij 's morgens als ze wakker worden weleens een erectie. |
Den gemiddelden man heeft des nachts gemiddeld zes keer nen gemiddelden erectie. Gemiddeld genomen dan.
Dat is ervoor om te zorgen dat den gemiddelden penis gemiddeld doorbloed wordt en niet gemiddeld maatje pink wordt en/of gemiddeld afsterft. OT: 2000 keer |
ik zal wel even tellen :o
|
minimaal een keer of 4
en dat gebeurt snachts, anders sterft ie af maar om es ff een getal uit de lucht te graaien 12 en hoe kan dat komen, opwindende gedachten, met sex bezig zijn, erg naar wc moeten, in (niet sexuele) spanning zitten, en een paar keer niet nader gedefineert |
Citaat:
Aangezien 3 eigenlijk een verlenging is van vraag 2: Beide (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vind ik nog wel logisch, want als je een stijve krijgt, wordt de afvoer van je blaas afgesloten waardoor je niet in je broek plast ;)
|
Citaat:
2&3 - Dit komt omdat de penis uit zwellichamen bestaat die regelmatig een keer doorbloed moeten worden. Zou dit niet gebeuren, dan krijg je em al snel niet goed meer omhoog. |
69 keer
|
Misschien is het interessant de vraag te veranderen in: hoe vaak krijg je een stijve waarmee je ook echt iets doet? :D
|
zelde, soms wel dagen niet denk ik.. :p
|
Citaat:
|
ik heb het over overdag , als je bv aan het werken bent........
en in de buurt van je loopt mooie meid, maar je hebt al wel een relatie.... |
Citaat:
|
Citaat:
... :( |
ik loop fulltime met een keihardebuks rond:(
|
[QUOTE]red_and_black schreef op 12-02-2006 @ 02:38 :
ik loop fulltime met een keihardebuks rond:( [/QUOTE ik denk in iedergeval 1 keer perdag ik tenniminsen op zijn minst |
[QUOTE]davidenko schreef op 12-02-2006 @ 17:22 :
Citaat:
Even serieus? 3 tot nu toe vandaag, 1 bij het opstaan. en 2 door de dag heen, en ja ik ben het aan het bijhouden voor de TS :cool: Edit: en een 4de waar we hartelijk gebruik van hebben gemaakt! ;):D |
Citaat:
Ik kan bijvoorbeeld perfect plassen met een erectie. Richten is iets moeilijker ;) Oh ja, aantal erecties per dag? heb ik nog nooit geteld... maar niet zo vaak lijkt me. |
duisent.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
door een smakkelijke gedachte en een flinke dosis testeron
|
gemiddeld uhhmmm ligt een beetje aan de tempratuur he :P
Soms 3 mm soms 6 meter :P:P:P :D:D:D |
Zijn er ook nog serieuze reacties?
Ik gisteren maar 1 :eek: vandaag alweer 2 dus dat compenseert enigzins :P |
1 :
hoe veel keer een man dagelijks een stijve krijgt..... Geen flauw idee, schommelt tussen de 1 en 10 keer gok ik zo. 2: en door wat komt dit?! Erectie vindt plaats doordat bloed in een labyrint van bloedvaten in de zwellichamen in de penis stroomt. Uitstroming van dit bloed wordt verhinderd doordat onwillekeurige spieren rond de afvoerende aderen van de zwellichamen aantrekken 3: enkel door aan iets te denken of door aantrekkelijk iemand te zien? Dat hangt er een beetje vanaf. In de slaap schijnt t normaal te zijn maar dan slaap ik en heb ik geen flauw idee waarom dat is, waarschijnlijk om de bloedvaatjes even schoon te spoelen ed. In t dagelijks leven kan dat ook door verschillende dingen komen, waarbij mooie vrouwen toch wel met stip op 1 staat. Waarschijnlijk gevolgd door fantasieen. |
als ik het goed begrijp krijgt jouw vriend soms een stijve en vraag jij je af of je je zorgen moet maken.
Als hij een stijve krijgt wil dat niet zeggen dat dat van vrouwelijk schoon komt want, zoals gezegd, een man kan door allerlei dingen een stijve krijgen (gewoon wakker worden is al genoeg). En dan kan het ook nog zo zijn dat hij wél van mooie vrouwen een stijve krijgt. Dan snap ik dat je het niet leuk vindt, maar dan moet je je er toch een beetje overheen zetten. Het is een lichamelijk iets. Als hij het koud heeft krijgt ie kippenvel en als ie een lekker ding ziet krijgt ie een stijve. Daar kan ie net zoveel aan doen. |
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Dat je s'ochtends een stijve hebt is natuurlijk door de evolutie zo bepaald. Dan weet je meteen als je wakker word waarom je wakker geworden bent.. Dus zodra je impotent bent is je bestaan eigenlijk gewoon zinloosch..
|
Interessante vragenlijst... Heel vakkundig opgezet :o
|
Citaat:
|
Citaat:
deze post komt beter tot zn recht op onzin :nono: |
ik heb er een van 28 cm, is dat een beetje gemiddeld?
|
correctie: 29
|
Het lijkt me nogsteeds niet echt nodig om continu logische vragen te stellen over jou duidelijk niet naar waarheid ingevulde lengte.
Daarbij is het ook totaal niet OT. OT: vandaag 2 keer ondertussen :) |
Citaat:
Ontopic: dat varieert, maar in de regel valt het wel mee. Er gaan wel dagen voorbij dat-ie zich helemaal stilhoudt en over het algemeen doe ik overdag dingen waarbij er weinig aanleiding is een stijve te krijgen, dus. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13. |