![]() |
KaZaA vRaaG
Wat is het verschil tussen kazaa en kazaa lite. sorry voor de domme vraag.
|
Kazaa lite is zonder spyware/reclame
|
ah ok
en wat is mijn probleem als ze bij mij spyen? en waarom zou ik tegen da balkske reclame zijn? |
Citaat:
er zijn mensen die tegen die reclame zijn (niet iedereen is tegen) daarom nemen ze KAZAA LITE |
ok bedankt he...... dat noem ik nu eens een verklarend antwoord
thnx fella |
Citaat:
De meeste mensen zijn tegen spyware uit principe denk ik. Je wordt begluurd en de informatie wordt vervolgens verkocht. Klinkt mij niet echt goed in de oren? Bovendien zijn veel mensen bang voor hun privacy. Ze zijn bang voor het horror-scenario dat iedereen alles van je kan zien, met een druk op de knop een heel profiel van je kunnen krijgen. Die banners zijn gewoon irritant.. |
Citaat:
*heeft nu gelukkig een snelle* |
ookal heb je snelle comp dan nog sijn banners irritant :(
|
Spyware bespied je, das al zoiezo inbreuk op privacy, en 't vreet geheugen en processorkracht. Kazaalite is ook sneller qua opstarten enzo.
|
ik geraakte er niet op (om te downloaden) ligt 't weer aan mijn computer? 'k zal nu nog es proberen..
|
In de nieuwste kazaa zit ook spyware waarmee ze je processorkracht en schijfruimte kunnen gebruiken: http://google.com/search?q=kazaa altnet processor spyware. Als dat geactiveerd wordt zul je ook op een snellere pc wel verschil merken tussen Kazaa en Kazaa lite!
In de license agreement staat niet voor niets: Citaat:
|
Citaat:
Toch die dingen maar een door gaan lezen dan :o :D |
Dalijk zetten ze er nog in "By clicking 'I agree' you agree that we own your car" ofzo..... :D :rolleyes:
Maar idd, sowieso Kazaa Lite nemen. Kazaa (gewone versie) had geloof ik ook iets van een 'tweede netwerk' ofzo. Snapte er geen hol van, maar het was niet goed iig... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:22. |