![]() |
wtf, als ik mijn naam opgoogle, vind ik de datum waarop ik mijn a-diploma met zwemmen
:eek:
En ik vind door te googlen ook nog op meerdere plaatsen mijn ouwe e-mailadres :s Google moet weg :( |
9 van de 10 keer hebben mensen zelf hun voor en achternaam ingetypt of 1 of andere site, samen met hun e-mail adres. Dus eigen schuld :p
|
Ik vind alleen m'n rooster en een post op s.com en iets anders vaags..
|
Ik sta niet op google. :(
|
Citaat:
|
Ik vind veel van een naamgenoot die in 1970 geboren is en de opleiding Hogeschool voor Toerisme en Verkeer heeft gevolgd, en graag hardloopt. Ze komt uit Jisp :)
Ik vind 1 ding van mezelf, iets heel ouds. |
Ik vind m'n naam alleen bij "Docent 2004, gekozen door leerlingen"
|
Ik vind mezelf op alphen.nu en verder wat naamgenootjes.
|
Ik doe aan ligfietsen, speel in een bandje, ben een boeddhist en ook nog eens een bekend voetballer! Volgens Google dan. :p
|
Ik vind o.a. dit:
zz tof kind was ik Citaat:
|
Ok, dat is een stukje informatie waar we wat mee kunnen.
|
Citaat:
Ot Ik krijg allerlei duitse advocaten :s |
Te veel om op te noemen!!!!!!!
37 paginas met alleen mijn naam en voor naam en aso veel paginas met alleen achternaam en slechts 2x ben ik op een gratis advertentie site genoemd....... maar ik ben van Adel en de fam. heeft een kasteel in Duitsland en zelfs een hele provinsie draagt mijn naam, maar dat wist ik al. |
Geen enkele hit.
|
ik sta er niet op :)
en dat is ook precies de bedoeling |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind allerlei grappige doch niet relevante informatie.
|
Bedankt voor de mededeling.
|
Ik kom nergens op uit, behalve iemand uit Zeeland die een kind gekregen heeft en dezelfde naam heeft en iemand die ergens op gereageerd heeft in een gastenboek met dezelfde naam.
|
Oh God, sorry Balance! En ik maar denken dat ik op Onzin zat te spammen. :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06. |