![]() |
Waar laat jij je schoolboeken?
Flikker je ze in de kast, zet je ze er netjes neer of liggen ze verspreid door je hele kamer?
Deel het met ons :) TS begint: Bij mij staan ze in eerste instantie netjes in de kast, maar binnen een paar dagen liggen ze overal door mijn kamer en is mijn kastje een chaos. :) |
een paar liggen in de boekenkast, een paar op de grond, een paar op mijn bureau, een paar in mijn tas en een paar in mijn kluisje op school
|
Citaat:
|
meeste chaotisch in boekenrekjes, sommige onder bergen papier, ow en op mn stoel liggen er ook een paar.
mn kluisje op school word alleen voor gymspullen gebruikt |
In mijn kast, netjes naast elkaar (ahum). of in mijn kluisje op school, in een choas.
|
Officieël liggen ze op m'n bureau in nette stapeltjes, maar in de praktijk zitten ze in m'n schooltas of kriskras door elkaar op de kastplanken. :o Maar ik kan ze meestal wel vinden.
|
Boekenkast of tas, maar altijd netjes :)
|
Op mijn boekenplank, in mijn tas, op mijn bureau, op de grond, op mijn bed, op mijn kast..
|
Meestal gewoon in mijn kast, ik gebruik ze niet zo vaak.
|
Ik heb twee planken in mijn bureaumeubelcreatie voor school. Op een plank staan mijn boekjes netjes, op de andere ligt mijn krijt, houtskool, kroontjespennen etc, een stuk minder netjes. :bloos:
|
Een paar liggen beneden, een paar liggen in m'n tas, een paar op m'n kamer op de grond, een paar op m'n bureau en een paar in m'n boekenkast.
Maar als ik huiswerk ga maken zet ik altijd alles eerst weer even in m'n boekenkast (is niet zo heel vaak, maar toch). |
Thuis heb ik geen schoolboeken, die liggen allemaal in m'n kluis.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zet ze in mn kast, gooi ze op mn bureau, laat ze in mn tas zitten. Er liggen nu ook weer twee tassen op mijn kamer, in allebei verschillende schoolboeken
|
Digitaal verborgen in google.
|
Op m'n plank boven m'n bureau. En een aantal dat in gebruik is leg ik gewoon op m'n bureau.
Maar soms laat ik ze ook wel een tijdje in m'n rugtas zitten. |
Wat op dat moment in gebruik is zit in mijn tas of ligt op mijn bureau of de grond naast mijn bureau. Wat al klaar is staat bij elkaar in de kast, net als de mappen met aantekeningen en collegesheets.
|
In de boekenkast. Op de bovenste plank.
|
In mijn boekenkast, op mijn bureau, op de grond op in mijn schooltas.
|
Mijn kluis ligt helemaal vol!
|
Soms zet ik ze netjes neer (de boeken die ik niet of weinig gebruik staan dus ook netjes in de kast), maar de boeken die ik veel gebruik liggen verspreid op en rond m'n bureau of zitten in m'n tas.
|
op de computer of op de grond. Kastruimte is op :o
|
Op de grond.
|
In een kast, op de grond, of op een plank aan de muur.
|
In me kast op zo'n plank maar dan vallen ze weer om en liggen ze weer op de grond.. zucht (n)
|
Mijn kluissleutel is kwijt, anders zouden daar ook nog wel een paar boeken in liggen.
|
Meestal liggen ze verspreid door het huis, maar ze horen hier bij de computer te liggen (in mijn kamer is geen plek:p)
|
Op verschillende plekken door het huis maar een groot gedeelte op mijn kamer en bij de computer, omdat ik sommige bij de hand wil hebben.
|
In m'n tas; in, op en naast mijn bureau.
|
Ik pleur ze op de trap, laat ze in m'n tas zitten... Of in mijn kluisje... Een paar zijn er momenteel in de oud-papierbak beland... Anderen liggen in de garage, en er ligt er zelfs eentje in mijn kastje op de manege (bij mijn paard in stal dus) Haha. :bloos:
|
Citaat:
|
Op mijn boekenplank, op m'n bureau en één zit in m'n tas.
|
Ik leg/zet mijn schoolboeken altijd netjes in de kast. :)
|
Wat ik gebruik staat netjes op een plank van mijn bureau, wat ik niet nodig heb in de kast
|
vooral beneden op de eetkamertafel en de boeken die ik niet gebruik liggen boven op m'n bureau, maar daar kom ik bijna nooit :o:D
|
mijn kamervloerrr
|
bibliotheekje in mn kamer
op mn bureau |
tijdens het leren voor de tentamens liggen bijna alle boeken naast mn stoel of bed door elkaar..
normaal gesproken een paar in mn tas, en de rest "netjes" in de kast |
Netjes in de kast, tenzij ik ermee bezig ben geweest ofzo, dan liggen ze op m'n tafel/bureau.
|
Ik 'dump' ze in de kast. Opgestapeld maar alles door de war. Bv dunne boeken onder grote boeken boven waardoor het zaakje snel valt en als ik dus de kast open doet alles naar beneden dondert/donderd.
|
Vroeger toen ik naar school ging legde ik die zoveel mogelijk op stappeltjes (per dag) op een tafel.
|
Citaat:
|
opgestapeld op tafeltje, maar das meer omdat ik net gestopt ben met opleiding..
nu nog een nieuwe opleiding zoeken yay.. |
Boekenplank.
|
In de boekenkast of op de bank.
|
Mijn boeken liggen in een knaloranje Ikea box, helemaal onder in mijn kast. Dit jaar heb ik zelfs helemaal geen boeken gekocht. Ik gebruik ze hoegenaamd nooit. :bloos:
|
Citaat:
|
ik heb maar 2 schoolboeken. ik gebruik ze eigenlijk nooit, heb ook geen flauw idee waar ze zijn.
|
in een kastje in mijn bureau, bovenste plank
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35. |