![]() |
Kijk jij de reclameblokken op tv, of zap je door?
Je kent het wel, ben je net lekker aan het kijken, verdwijnt het logo'tje en begint de reclame!
Ik zelf zap dikwijls door, behalve wanneer mijn vader de afstandsbedienig heeft. En jij? |
zap weer weg/ ga wat te eten maken.
als ik echt iets leuk wil zien en ik weet dat er veel reclame komt neem ik het soms ook wel op, zodat ik lekker kan doorspoelen. |
Ik ben zelf zo iemand die zelfs de reclameblokken niet ópneemt op video, ik druk altijd op stop. :)
|
haha, ja dat doe ik soms ook wel, iig als er een film komt die ik nog wel een keer wil zien, doe ik dat ook :)
|
Citaat:
|
Ik mute 't en ga bv. drinken pakken.
|
Ik kijk het nooit, want ik erger me er altijd dood aan. Ik ga dan altijd maar even tmf of the box kijken ofzo.
|
Ik zap meestal weg.
|
Ik ga zappen, maar dat vindt iedereen hier vervelend.
|
ik ga meestal wat anders doen maar ik laat het wel aanstaan
|
Ik kijk vol verwachting wat Leen mij deze keer weer te bieden heeft.
|
Doorzappen
|
Ik grijp elke kans om te zappen.
|
Ik zap niet, want ik hou van de reclames. Allemaal grappig ^_^
|
Ik zap altijd.
|
ik zap altijd, kutreclames (y)
|
en Leen van Frisia moet dood
|
Ik kijk of de reclame, of ik ga even naar de wc of chips of drinken ofzo halen. Ik zap iig niet door.
|
Meestal ga ik naar de wc of ik pak wat te eten.
|
Ik zap tot de dood mij scheidt van de afstandsbediening.
|
Ik heb een hekel aan reclame.
|
Geluid uit, of erop kankeren met anderen.
|
Ik zap altijd door.
|
Citaat:
OT: Ik ben zo vergeetachtig dat ik vergeet terug te zappen als de reclame voorbij is dus laat ik het vaak aan staan. :o |
ik kijk nooit tv, maar mensen die zappen tijdens reclames moeten uit de afstandsbedienende macht gezet worden.
|
Ik zap niet, en ik vind het ontzettend vervelend als mensen constant zappen.
|
Ik ben echt een "zapper". Ik irriteer me zo aan al die reclames, maja het zal alleen maar meer worden, want het is een belangrijke opbrengstenbron voor televisiezenders.
|
'T is niet dat ik me echt iriteer aan reclames, maar ik houd gewoon van zappen. :o En vaak wil ik ook meerdere programma's tegelijk kijken. Als de een dan reclame heeft kijk ik de ander tot die weer reclame heeft om weer terug te zappen naar de een.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Meestal drinken ofzo halen, anders zap ik.
|
Ik kijk zelden tv, anders zap ik weg/kijk op teletekst.
|
Ik zap verder of check teletekst even.
|
Tijdens reclameblokken zet ik het geluid uit/ zachter. Ga ik koffie zetten/ drinken inschenken/ naar het toilet/ radio aanzetten/ buiten roken. In een vage bui doe ik met mn zusje reclame raden: wie als eerst benoemt voor welk merk de reclame is :bloos: :p
|
Citaat:
kan·ke·ren (onov.ww.) 1 [pej.] hevig klagen 2 zich woekerend verspreiden |
Citaat:
|
zap door of ga iets anders doen
kijk sowieso meestal gericht tv en meestal neem ik op. |
Ik zap weg of ik laat het staan (en maak een sudoku/loop even weg).
|
blijf kijken, al kijk ik zelden tv eigenlijk
|
Meestal zet ik het geluid zachter of helemaal uit en dan ga ik even weg. Ik lees bijv. een stukje, praat wat, check mijn mail, ga thee zetten, naar de wc etc etc.
|
Soms speel ik het spelletje "wie het eerst weet over welk merk het gaat."
|
reclamefilmpjes vind ik altijd het leukste
|
Soms zap ik soms kijk ik het, als ik echt een bepaald programma wil zien, wil ik natuurlijk niet het risico lopen een paar seconden te missen door "te laat zap gedrag".
|
Ik kijk bijna nooit tv. En anders dan ga ik gewoon ff wat anders doen totdat de reclame afgelopen is.
|
Ik heb mezelf aangeleerd om al mijn hersenfuncties (behalve de vitale) uit te schakelen bij reclame...
Helaas zijn er als de film weer begint dan altijd van die rare vochtplekken onder de bank.... :confused: |
Ik ga meestal even forummen tijdens de reclame :o
|
Ik ben altijd zappende:s
|
Ligt eraan wie er nog meer is. Als ik alleen ben zap ik meestal wel door. Als m'n broer er ook is gaan we vaak reclames raden.
|
ik kijk meestal tv op mn kamer dus dan kan ik lekker zappen en vergeten wat ik aan het kijken was :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:37. |