![]() |
Zelda four swords adventures
Ik heb dit spel een paar dagen geleden gekocht.
Ik twijfelde eerst omdat ik geen vrienden met een GBA heb, dus gebonden was tot het solospel. Maar omdat je bij de Free Record shop tot twee weken na aankoop mag ruilen heb ik de gok gewaagd. En het spel is cool! Toegegeven, het speelt wel anders als de andere Zelda spellen waar we allemaal zo van houden, maar maar alle bekende elementen en personages zitten er weer in. Met meerdere mensen is het véél leuker, maar ook voor solospeler kan ik dit spel aanraden. Minpunt: ook Tingle is weer van de partij, en ditmaal maakt hij zich regelmatig schuldig aan diefstal.....van JOUW spullen!! (n) Ik HAAT die eikel! In Majora's Mask was hij nog wel te pruimen, maar sinds wind waker kan ik hem wel schieten! :mad: Ze zouden eens een spel moeten maken waarbij je Tingle in elkaar kan beuken.... :evil: Nou, hopen dat hij in de volgende Zelda eindelijk met pensioen is gegaan....Dat zou een meer 'serieuze' Zelda moeten worden dus dan is er natuurlijk geen plaats voor die clown....toch??? :s |
Ik heb Four Swords nu ongeveer een jaartje. Een keer uitgespeeld in de singleplayer modus bij gebrek aan vrienden die Zelda spelen :(. Zeker leuk spel, maar het is wel héél jammer dat er geen doorlopend verhaal is.
En Tingle is natuurlijk gewoon cool. :o |
De creatie Tingle zegt onnoemelijk veel over Shigeru M.
|
Citaat:
http://www.zelda-world.com/v3/img/en...tingle47zo.png |
Tingle moet dood...en gruwelijk ook...
|
:(
|
Citaat:
Hij moet in ieder geval verdwijnen uit de Zelda serie....hoe is mij om het even.... |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
he, coole smilie...
Hoe maak je die?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarom is het ook wel jammer dat FSA gewoon een compilatie van op zichzelfstaande levels is, zonder een echt doorlopend verhaal. Je raakt je items na elk level kwijt, je maakt geen echte vorderingen waar je later nog plezier van hebt (item-upgrades, side-quests) en er is geen overworld :( Maar het is zeker een leuk spel waar je af en toe eens een paar leveltjes uit speelt. |
Trouwens, wanneer komt Twilight Princess uit? Op de Zelda site stond eerst 'maart 2006', maar nu staat er alleen nog maar '2006'. :(
|
Citaat:
|
Ik geloof dat hij nu voor het derde kwartaal geplanned staat. Vermoedelijk in de buurt van de REFO, zodat de verkoopcijfers gemakkelijk opgekrikt kunnen.
|
Citaat:
|
wat moet je met de dieven in kakarito village(dark world lv2)
|
Citaat:
Je kunt denk ik het beste maar even op Gamefaqs kijken, daar zal vast wel een guide staan. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21. |