![]() |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic#51
hier is het oude deel
|
moet je em wel vol maken..
|
Citaat:
|
nee je had al een nieuwe voordat ik em deed vullen :)
liet em express open voor je |
Citaat:
|
hehe.. maakt niet uit joh :) ik wilde hem wel cvol spammen hoor :cool:
en ik hou la op.. maar moest ff spammen.. ik wordt vervelend :| |
Ik ben vandaar hier precies drie jaar lid :)
|
Ik heb 2x gescoord :cool:, weliswaar 1tje afgekeurd, maar hij heeft gezien dat ik 2x gescoord heb :):o...
Nu zegt ie ook wel dat het hem niet uitmaakt wie scoort, maar toch vast wel een beetje, aangezien hij een aanvallende dame wil... Voelde goed iig :). Heerlijk. Over een paar weken een feestje, echt super zin in, hopelijk wordt het heel gezellig :)... |
Nog even toetsweek en dan vakantie :) En heb nog geleerd ook vandaag.
|
beetje ziekies, maar goed, t heerst. misschien dat het morgen weer over is, zo maar naar bed.. :)
|
Net late dienst gehad, ben nu 3 kwartier thuis.. Morgen 6.00 uur op ivm vroege dienst ;) Net even een fles wijn verorberd omdat ik nooit direct kan slapen als ik thuis kom.
:) |
Tralalalallalalallala over 5 uuuuuuur gaat de tring-kk-wekkerrrrr
|
Wat een toffe dag heb ik gehad(Y)
Super lekker muziek gemaakt, echt muzikaal. De uitslag valt over te praten, derde geworden in onze divisie, wel een eerste prijs. Tsja het kan altijd beter maar ook slechter. Zeker kijkende hoe we derde zijn geworden. Ik heb echt het idee dat het steeds gezelliger wordt. Echt leuke mensen in mn band, en het begint een beetje een hechte groep te worden. nee de komende jaren ben ik daar nog niet weg:)<3 |
:(
Ik wil dit niet meer. |
ik weet t niet meer hoor..
heb 3 mrt een afspraak met de schoolpsych.. (was er al een paar x geweest) ergens heb ik er behoefte aan om te praten maar niet over het onderwerp dat zij steeds wil horen.. en als ik dan aangeef dat ik denk dat ik het probleem daar niet zie liggen gaat ze gewoon door :( ik praat nu met een vriendin (andere dan waar ik mn steun uit trek) er over.. ze vind dat t zo niet langer kan.. nee dat kan ook niet.. ik trek het niet meer.. vechtend voor iets dat alleen maar verder van me af gaat staan.. stiekem iets willen dat steeds dichterbij gaat komen.. zucht.. *huil* |
Citaat:
En als je iemand nodig hebt die luistert, dat weet je me te vinden. Ik sta dan wel op afwezig, maar jij mag mij altijd storen. En bellen/smsen kan ook altijd. *Big hug* Knuvvel ({)(}) Kus |
Pff m'n concentratie is ver te zoeken... heb kut geslapen vannacht, kwam maar niet in slaap. Bah ik wil gewoon lekker slapen, ben zo moe, ik ga op tijd naar bed, dan wil ik ook gewoon die uren maken (n)...
Ik kan zo slapen, maar ik moet nog even doorzetten... zo maar weer hard aan de slag. Gewoon volhouden! |
pfff, net mijn presentatie even geoefend en dat ging niet zo goed. Ik kan gewoon niet fatsoenlijke zinnen maken :( . Nog heel veel oefenen dus... Ik zie er zo tegenop.
Gisteravond was echt leuk. Allerlei bandjes zien optreden, ook een paar van vrienden van mij (y) . Heel veel bekenden gezien, van al mijn oude scholen. super gezellig. En vanavond ga ik waarschijnlijk naar een Hayes & Chill in kerkrade. Dat is het beste duo van de ierse muziek. Hopen dat er nog kaarten te krijgen zijn, maar volgens mijn vader moet dat wel lukken. :) :) :) . |
Alles doet pijn, pff. En het sneeuwt buiten. (n)
|
net terug van oppassen, mijn oppaskindjes zijn zo schattig
|
De reactie van Leonoor even gequote uit het vorige topic:
Citaat:
Maar goed, ik ben nu weer aan het zoeken, en heb een aantal mogelijke appartementen in de regio Utrecht gevonden, dus daar gaan we binnenkort eens heen om te kijken of het daar 'beter' is. OT: Het is mijn schuld dat vriendje ziek is, nu doet-ie alsnog niet wat we ons voorgenomen hadden (leren voor zijn cursus). En ik heb geen zin om nog iets nuttigs te doen, ik heb dalijk op internet al weer 2 uur huizen en appartementen en makelaars gezocht en ga the Sims 2 spelen. Punt. |
Gister verschrikkelijk dronken geweest, wat best lekker was. Onwijs veel gedanst, een vriend dacht dat ik pep op had. Aan een andere vriend maar eens over mijn eetstoornis verteld, hij reageerde lief. Hij is de eerste uit die vriendengroep die dat nu weet. Was wel moeilijk om het te vertellen, want ze kennen me gewoon als het vrolijke meisje. Maar ik voel me vrij goed nu. Net nog wel even gejankt, maar nu beetje leeg. Ben bang om J. te spreken, de kans is groot dat hij vannacht pep heeft gehad, hij was precies een maand gestopt. Zou zonde zijn. Gisteravond was een verschrikkelijke kutavond, vannacht was een leuke nacht en nu is het leeg, wat wel prettig is.
|
Ze zijn lief voor bij. Dus. Het is waar. Het meeste in elk geval. Ik ben best goed. Ofzo.
|
Ik ben moe
|
Citaat:
verder ben ik mijn concentratie kwijt...heeft iemand em toevallig gevonden?? |
Ik heb geen enkele plek meer voor mezelf. Alles wordt gelezen. Wat ben ik stom geweest.
|
En hé, ik ben er ook.
|
gister op stap geweest en gedanst en heb echt overal pijn nu :s
en ik ben gevallen ofzo, geen idee, want ik heb een megablauwe plek op mijn been die keipijn doet als ik loop :confused: |
Hij denkt aan wat ie wou
En denkt ik was te laf Hij denkt is dit het nou? Herman denkt zichzelf in het graf ik heet alleen geen herman.. |
Citaat:
|
Net geslapen, was ff goed. MAar ik heb over m'n ex gedroomd en het was niet leuk :(... We hadden nog een keer afgesproken, maar hij was helemaal niet zo aardig tegen me, heel afstandelijk. Hij had idd een nieuwe vriendin, maar het was echt vervelend :s... Kennelijk geef ik nog veel om hem, maar het is zeker niet zo dat ik hem terug wil... Lastig. Zit iig helemaal in m'n hoofd nu. Een beetje mis ik hem toch wel, maar dat mag toch ook wel na zo'n lange tijd...
|
@rare kwast: hele grote knuffel
ik ga nu mijn kamer opruimen *schopt* |
Leuk als je dat soort sms-jes krijgt... Ik snap er niets van.
:| |
Citaat:
|
Waarom moet ze altijd gillen? Ik word spuugziek van haar. Ik word chagerijnig en ongeconcentreerd van d'r. Altijd die rotstem die ik overal doorheen hoor. Ik wil ducktap en haar smoel dichtklappen. Ze zit mij zelfs belachelijk te maken. :mad: :mad:
Mja, dat doe ik toch niet.. @ Roosje: Knuf! |
En toen zat ik er weer. Onderin het zwarte gat. Ik zie het licht meer en meer verdwijnen. Ik snap echt niet waarom mensen me zo weinig gunnen.
Nog 2 maandjes en dan zou ik in een nieuw huisje met mijn vriend samen kunnen zitten. Maarja.. dan moet ik het wel volhouden. :( |
hej een muur, wat doet die daar nou..
waarschijnlijk staan zodat ik er KNALHARD tegen aan kan knallen.. ik wil even praten.. heel even maar.. waarom is er nou niemand die wil luisteren.. ik ben het kwijt.. het gevoel, het spoor, het verlangen morgen weer school.. ja normaal gesproken ik weet niet of ik nou niet moet gaan of wel gewoon moet gaan.. waarom kan ik nou niet even met iemand daar over praten.. help me nou die beslissingen maken ik kan het verdomme niet alleen.. maar zolang ik volhou dat ik t alleen kan zal niemand me helpen.. tis leuk dat ik t hier neer zet maar dat heeft geen enkel nut.. en nou geef ik verdomme aan dat ik wil praten.. ga je weg ja laat mij maar zitten.. ik ben t maar een beetje kwijt hoor.. ben maar een klein beetje alleen.. klein beetje verdrietig klein beetje tegen de muren op aant rennen klein beetje bang klein beetje verward en als je nou klein beetje vervangt door een beetje veel.. IK WIL MET JE PRATEN!! brother I can't, I can't get through. I've been trying hard to reach you, 'cause I don't know what to do. I'm so scared about the future and I wanna talk to you. |
Citaat:
|
Wüst! Ireen Wüst! Goud! m'n moeder janken hier, 'tiswa.
Gezellig weekend gehad, nu moe. En morgen naar oma toe. Gelukkig is ze alweer een beetje beter. |
de 3000 meterrace was echt superspannend! maar supertoffe uitslag :cool:
we moesten gister ook egt lachen. ben en ik keken bij een wedstrijd van b2, want anouk en frank moesten daar invallen en daarna gingen we meej met 4. op een gegeven moment zegt ben tegen anouk: ja je moet wat meer naar jeroen kijken. waarop anouk zich omdraait en jeroen is goed bekijkt.... (bedoelt werd natuurlijk in t spel, omdattie keivaak vrij ston) |
Citaat:
|
Sonho sorry...
je bent geweldig!!! |
aaaaah niets ergers dan een onredelijke moeder die alle commentaar afweert met: 'je moet zeker ongesteld worden' kill kill kill :mad:
|
@ Redhair & Duifje: Dank je. :)
Ontopic: Het is zo godvergeten oneerlijk. "Ik had me er toch op verheugd om weer eens met jou te kunnen praten." Ja, schat, wat denk je dat ik vorige keer had? Denk je niet dat ik me niet eens ook maar een heel klein beetje aan de kant geschoven voelde? Denk je niet dat ik vond dat je wel eens aan je lieve kleine zusje mocht denken? Ik ben er toch ook nog? |
Geeft niet rare kwast!
Dit was gewoon de tweede keer vandaag...:| Dit gaat de verkeerde kant op. En toen mn pa. Shit, hij zag het gewoon. Nu is hij het vast tegen mn moeder aan het zeggen. Krijg ik daar morgen ongetwijfelt gezeik van... Byebye secret, byebye afvallen, byebye... |
OMG, wat was dat vandaag? Paniekaanval?
Ik vind ze stom, allemaal. Heel erg onlief enzo, behalve hem. Maar zij, zij doet alleen maar lief in woorden. Dat is niet genoeg. |
Hoewel ik vannacht meer heb geslapen dan de voorgaande nachten, ben ik vreselijk moe. Verder wel een leuk weekend gehad. Vandaag weer aantal mensen gezien en gesproken, maar nu ben ik moe van de mensen en wil ik rust. Morgen weer vroeg naar school en daar heb ik eigenlijk geen zin in. Zal ik vrij nemen een ochtendje? Maar ik heb al zoveel vrij genomen de afgelopen tijd. Maar ik heb gewoon even geen zin.
En die teckel. :D *grijns* Wat een vertoning. Maar degenen die alleen gaan, weggedoken in hun jas. Zij die gaan omdat ze ergens moeten zijn. Ze kleuren beter bij de liedjes die de barvrouw ons draait, rustig, als het zesde glas wijn |
Ik ben raar en dat is stom (n) Zouden er meer mensen met zo'n kronkel rond lopen? ik denk het niet. vraag me soms echt af of ik de enige op deze wereld ben, of ik de enige zeer extreme hsper ben met een groot minderwaardigheidcomplex en...laat maar, ik denk niet dat ik het wil zeggen. ga weleens op internet zoeken.
|
Wat moet ik hier nou mee?
|
Enorme klote verjaardag gehad: Saai, weinig van wat ik wilde hoe het zou lopen en gewoon ronduit irritant wat opmerkingen betreft. Weer een maand lang voor niets naar iets uitgekeken...
Ow, en ik vond het niet leuk dat hij wegging, echt niet. Verdomme al keer nummer 2 deze week dat ik tranen zat... Want ik wil helemaal niet alleen zijn, en ik wil hem ALTIJD in mijn buurt. Is het dan zo moeilijk om in te zien waarom ik zo bot ben telkens? Godver wat heb ik mezelf een kwartier geleden voor schut gezet. - zucht - |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28. |