![]() |
the cherrychokers
hey we hebben sinds gister een demo online met 3 nummers :) ben benieuwd wat jullie ervan vinden :)
http://www.myspace.com/thecherrychokers |
Klinkt tof! Greetz Arjan van HighSpeedDirt (december '05, JC Tramontano Huizen)
|
ik vind sand een beetje saai. misschien door de drums. gitaar lijkt daardoor soms ook niet helemaal strak te zitten maar dat kan aan mij liggen.
run away klinkt in dat geval veel beter, hier komt de kalme stem van de zanger ook het beste tot zijn recht. leuk hoe jullie het nummer opbouwen. dit vind ik het leukste nummer denk ik, don't even wonder klinkt ook wel ok. dat jullie gevoel hebben voor het schrijven van goed in het gehoor ligende liedjes is wel duidelijk, maar net als bij sand vind ik het geheel toch een beetje saai klinken. iets te braaf allemaal, het alanis morrisette gehalte is net iets te hoog. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Sand:
Leuk, zanger heeft wel een vreemde uitspraak. Run away: leuk, niet zo'n sterke tekst, zanger weer niet optimaal Don't even wonder: klinkt het beste, ik vind die gitaar en percussie bij elkaar zo mooi, simpel en mooi. En de intro's; zo'n heldere gitaar. (y) Het geheel vind ik nogal kalm, er kan wel wat meer melodie in. |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:48. |