![]() |
Gothics op school
Hoeveel gothics zitten er bij jou op school? :p Ik vind ze echt eng, met die zwarte slierterige kleren :(
Bij mij zit er eentje in de klas, geruchten gaan dat ze uit Mordor komt en een vent met supergrote ogen loopt altijd bij haar, The Alseeing Eye of Sauron |
Geen.
|
Weet ik niet, ik hou me daar niet zo mee bezig.
|
Ik vink graag dingen aan
|
ik ben vereerd...
|
Citaat:
|
Ik vind gothicgirls best wel geyl
|
blegh, "die you immortal" dat slaat natuurlijk als kut op dirk
|
we hebben er wel een aantal op school, maar gelukkig niet hele groepen. Zolang ze normaal doen tegen de rest en niet iedereen vervloeken heb ik er respect voor. Al moet ik er zelf niets van hebben:o.
|
Citaat:
|
Ihl!
|
GEIhl!
|
goths zijn heel zeldzaam bij ons, maar wij zijn dan ook al wat ouder en volwassener en zo
|
Op mijn middelbare school waren er 2 à 3 (de derde ging zich pas in de 6e restylen dus die telt niet zo). Allemaal hele lieve meisjes.
Hoezo, wat voor gevolgen zou het moeten hebben? |
Dat is niet echt iets wat me interesseert en dus ook niet iets waar ik op let oid...ik heb dus geen idee (en ik ben blij dat het me niet interesseert eigenlijk :o).
|
Hmm ja misschien is dit ook meer iets voor mystiek.. ik vroeg me af of ze kunnen toveren, want daar staat over energieballen schieten en spells etc
Zijn ze gevaarlijk? |
Ik ben gothic. :)
|
wij hebben een hele groep gothics, maar ik ben niet bang voor ze en ik stoor me er niet aan dus ik kan geen optie aanvinken :o
|
De gothics bij ons op school zitten bij elkaar of gaan met gewone mensen om. Maar we hebben er wel een paar ja.
|
Wij hadden er een stuk of tien of zo, maar aangezien ze niemand vervloekten en wel in een duister hoekje zaten, heb ik de tweede mogelijkheid maar aangevinkt.
|
Een hele groep. Zie je ineens zo'n heel donker hoekje, dat helemaal zwart is.......
En dan zie je ineens een of andere semi-gothic in een gebreid regenboog-vest er tussen staan. :rolleyes: (n) |
Lol wat is er nu weer mis met gothics..
Niet dat t mensen zijn waar ik snel vrienden mee zou worden, maar kvind t wel leuk om eens wat anders te zien dan broek in de laars, kraagje en sjaal. |
Citaat:
|
Bij ons op school heb je een groepje Gothics die alleen maar bij elkaar zitten. Maar heb er heus geen problemen mee ofzo. En wat maakt het nou uit hoe ze eruit zien? Misschien zijn ze hartstikke aardig.
|
Geen, wel 2 meisje die weleens zo'n lelijke jurk dragen, maar niet vaak gelukkig.
|
Citaat:
En dat zeggen wanneer er zo'n type achter je staat. :D :o |
Geen idee eigenlijk.
|
Bij ons zitten helemaal geen gothics op school..
op het hbo is iedereen wel zo'n beetje over die fase heen, denk ik :bloos: |
Er zitten ongeveer 40.000 mensen bij mij op school, dus ik zou het niet weten.
|
Citaat:
|
Ligt eraan wat je onder Gothic verstaat.
Mensen die naar Gothic muziek dragen. Mensen die zich licht opmaken met zwarte dingen om ogen + vaak gedeeltelijke zwarte kleding. Of de mensen die er echt eng uitzien. Bij Gothic muziek zijn het er bij ons op school meer dan 100 denk ik. Zwarte kleding in combinatie met andere dingen maar nog wel netjes stuk of 50. Echt "eng" 2 ofzo, ligt eraan sowieso niet veel. |
Citaat:
Oooh wacht dat getal van mij was natuurlijk inclusief hbo studenten :) ja. |
Citaat:
|
Nul volgens mij.
Of ik ontwijk ze al systematisch voor drie jaar. |
zo gauw ze op het hbo komen is het snel gebeurt met de gothics altijd in het begin van het leerjaar zie je dr een paar en daarna nie meer :cool:
|
Wat een baggerpoll (N) de TS houdt inderdaad niet van gothics maar is het dan zoveel moeite om dat niet in de poll te laten doorklinken...? (N)(N)
|
Stuk of 10 schat ik en.. ik blijf er liever bij uit de buurt :bloos: .
|
Citaat:
|
wij hebben best een grote goer 10 man ofzo maar daar heeft de rest geen last van. :D
|
Ik heb er nog geen enkele kunnen aantreffen. (y) Op de middelbare school waren het er een stuk of vijf vermoed ik, eentje was wel aardig, maar een beetje autistisch. :)
|
Geen gothics nog gezien op school, maar wel een paar emo's :(
|
Slechts een stuk of wat gothics (4 ofzo) maar het barst wel van de 13 a 14-jarige standaard kut-altotjes
|
tussen de drie, vier en de groep in.
|
Citaat:
|
Nou ja, ben ook RuG ganger, dus idd, ik pik mijn 22.000 unigenoten er niet zo uit in Groningen. Maar ik heb zelf wel een een paar kledingstukken die je in t hokje gothic kunt pleuren als je wilt, al zijn ze niet zwart. Ik vind dat mooi. Heb twee werkgroepgenoten waarvan één gewoon alleen maar zwart draagt (heer) en wel een gothic houding heeft en eentje echt goth is ook qua kleding (dame). Hartstikke aardige mensen. Dat meisje heeft heerlijk droge humor en die jongen is ook heel grappig :cool: (y) .
|
Whhaa bijna 100 stemmen
*betast zichzelf* |
Citaat:
Oke maar hij heeft ook een gothic houding, dan telt het misschien wel :) |
Jules Deelder, haha, dan noem je er ook één :P
|
|
:cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17. |