![]() |
Tips voor sex
Kan iemand mij vertellen hoe je dat precies doet vrijen met een meisje. Hoe het bijv. voelt om de vagina in te gaan. Kan iemand dta uit eigen ervaring zeggen? Of aan een meisjes borsten te likken
|
Je weet toch pas hoe het is als je het eenmaal gedaan hebt. Technische tips kun je hier wel krijgen (met de zoekfunctie ben je wel een tijdje zoet) en ervaringsverhalen ook wel, maar je moet het gewoon zelf ervaren.
|
Tips: zoekfunctie
|
Citaat:
Ja, weer lekker geblaat ;) :p Daarnaast zijn dat soort dingen niet te omschrijven lijkt mij. Ik zou het andersom in ieder geval niet kunnen. :) |
Het is alsof je je leuter in een warme appeltaart steekt (y)
|
aan borsten likken (bij mij iig): niet te uitgebreid doen want ik vind het te veel irriteren.
|
Ik gleed bij je naar binnen
het was zo lekker knus Pinnen was er bij ingeschoten met een welgeplaatste kus, Op zoek naar een bespoten excuus Ik had alweer gewonnen Een orale daad was op zijn plaats uitkijkend naar die volgende daad In een wereld van lust moet er vaak geschoten worden Jij wilt immers ook wel eens wat raken om je te onderscheiden van de horde Klopt dit wel? Ben een beetje aangeschoten. Mijn dichttechniek is echt een ramp... |
Het is wel grappig ja! Stel je een droge, koude plaats voor... dan is dit het tegenovergestelde, zegmaar.
Maar probeer het eens in een bak warme vla, appeltaart, etc etc. Of ga voor 50 euro naar de hoeren :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Succes! |
Citaat:
|
Citaat:
|