Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   raar bultje (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=135955)

oudeknar 22-06-2002 12:01

raar bultje

hallow, ik heb sins een week nu een raar bultje op me lul.. het ziet er een beetje eng uit..:( maar k weet niet wat het is.. em k heb nog geen sex gehad dus dat kan het niet zijn..
HELP! watis dit.. het ziet er uit als een rood bultje.. met iets light geels in het midden...

*mystery* 22-06-2002 12:12

waarschijnlijk gewoon een talgkliertje. Als je in de pubertijd komt, en veel hormonen in je lijf hebt, kunnen deze kliertjes overmatig gaan werken, in andere woorden, ze maken teveel talg aan. ik neem aan dat het er een beetje uitziet als een puistje? als het goed is gaat dit gewoon vanzelf weg. zorg wel voor een goede hygiene. als je je echt zorgen maakt zou ik even naar de dokter gaan als ik jou was.
veel geluk

Kennedy 22-06-2002 14:23

helemaal met mystery eens. zo te lezen is het gewoon een puistje op je penis. omdat je daar nu eenmaal wat meer zweet en het allemaal wat minder hygienisch is dan op bv. je gezicht zal een talgkliertje daar sneller gaan ontsteken en dan wordt het puistje dus ook groter. dan lijkt het al snel een enge rooie onstekende bult (ff overdreven gezegd ;)). niets om je druk over te maken, gewoon goed schoon houden. en als het er na een week nog zit kan je altijd nog even naar je huisarts. die heeft wel raardere dingen gezien hoor! :)

shanli 22-06-2002 14:40

ik sluit me erbij aan,dacht ook al dat het zoiets was :)

M@TRIX 22-06-2002 16:24

kzou naar de dokter gaan als ik jou was!

Koen 22-06-2002 16:38

Citaat:

M@TRIX schreef:
kzou naar de dokter gaan als ik jou was!
2 mensen geven duidelijke argumenten om je geen zorgen te maken. En dan kom jij met zoiets? Heb je hier nog enige onderbouwing voor, of laat je 't er maar bij?

MissBi@tch 22-06-2002 16:48

tis waarschijnlijk gewoon een puistje want dat hebben meisjes ook weleens op hun vagina dus kzou me er niet druk om maken

M@TRIX 22-06-2002 16:51

Citaat:

Koen schreef:

2 mensen geven duidelijke argumenten om je geen zorgen te maken. En dan kom jij met zoiets? Heb je hier nog enige onderbouwing voor, of laat je 't er maar bij?

bedoel t nie slecht ofzo maar kijk, n puistje lijkt me onwaarschijnlijk en hij zou zelf wel zien als het een puistje zou zijn toch?! ik neem tenminste aan dat hij wel weet wat een puistje is...

ik heb nog nooit een puistje op mijn dop gehad...

ik weet dus nie wa het is en misschien is het wel gewoon beter om naar de dokter te gaan als da ding nie weg trekt.....

Anal Avenger 22-06-2002 17:33

talgklier, kan geen kwaad ;)

Tha Ice 22-06-2002 18:13

Maj gewoon een puistje!
UITKNIJPEN dus!!!!!!!!!!
gehehehe :D

DeathKnight 22-06-2002 18:19

Talgbultjes kan je ook uitknijpen :D

Blenderhead 22-06-2002 18:23

misschien geeft dat uitknijpen wel een heel prettig gevoel ;) :p

Mark 23-06-2002 00:41

Gewoon ff uitknijpen. Waarschijnlijk een puistje. Heb ik ook wel eens gehad...

Mark :cool:

oudeknar 24-06-2002 10:32

of uit trekken..;) na bedankt!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07.