![]() |
Je valentijns-lifestyle
Heeft jou postbode elk jaar weer een hernia, door het dragen van al jou cadeau's en kaarten? Heb je nog nooit wat gekregen? Trakteer jij je liefde op etentjes, cadeaus of andere romantische dingen?
Ik ga zometeen de stad in om wat te halen voor mijn *chick*. Iemand ideetjes? :) |
Geen idee
|
Ik heb nog nooit wat gekregen en verwacht dus ook niks dit jaar :)
|
Citaat:
|
ik ben dan jarig.
en ik heb geen aderessen van leuke chicks. |
Citaat:
|
Ik vind valentijnsdag stom. En mn overwrite staat aan GODVERDOMME hoe doeje dat uit?
|
Citaat:
|
Citaat:
En "vind ik" is toch echt met alleen een d. |
Citaat:
|
NOU IK VIND KAARTJES KRIJGEN ALTIJD WEL LEUK, ik ben benieuwd wat de postbode me dit jaar brengt :) Ik sla vast wat drank in :)
|
Citaat:
655321: Op insert drukken? Of bedoel je dat niet? ontopic: Valentijnsdag is een dag in februari. Dat was het wel zo'n beetje. |
Citaat:
|
mn ouders lachten me uit toen ik tegen mn vriend zei dat 'ie er niks aan hoefde te doen :)
|
tyf toch op met die hele valentijn shit :)
|
ik doe er niks aan, ik ben alleen we de hele dag in touw om op mijn oude mid school rozen te bezorgen enzo.
Het is dat ik er geld mee verdien. |
valentijnsdag bestaat niet. valentijnsdag is een leugen.
maar ik krijg wel een dikke vette valentijnstaart van Samsung op 16 februari. dat is dan wel weer leuk <3 |
nogmaals ik wil ook taart van samsung
ik ga morgen werken en neuken maar dat laatste niet omdat het valentijnsdag is |
Citaat:
|
Citaat:
|
:(
|
doet me helemaal niks. (N) en ik heb alleen maar valentijnsdingetjes van m'n matties gehad eigenlijk. :confused: een roos van een vriendin en ooit nog een kaartje van een vriendin. dat vond ik dan wel weer lief. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn vriendje en ik doen niet aan valentijn, op de basisschool kreeg ik wel kaartjes.
|
Ik stuur niks en ik krijg niks want ik vind het stom. Ik geef wel een lief kadootje zonder valentijnsdag, minder afgezaagd ook
|
Citaat:
ik haat valentijnsdag en ik doe er niet aan. als ik iemand cool vind heb ik daar geen dag voor nodig. |
Citaat:
eindelijk moest er een poll worden gemaakt: Valentijn: voor tegen |
Citaat:
Ontopic..ik ben er niet van, commerciële onzin en daarom stuur ik niks, maar stiekem vind ik het toch wel leuk om iets te krijgen. :o |
Citaat:
|
jawel dat is hip :rolleyes:
|
Ik vind het altijd zo confronterend.
|
Het lijkt wel hip om Valentijn kut te vinden.
Nou ik vind 't lekker wel leuk. (y) |
In de brugklas kreeg ik rozen maar daar hield het wel bij op.
|
valentijnsdag hoeft van mij niet zo dus.
overigens zeiden mongolen in mn omgeving voorheen dat dat kwam omdat niemand me leuk vond. althans, daar kwam het op neer. uiteraard had dat er niets mee te maken. ik hoef niet zo nodig foreverfriends beertjes en ranzige cliche teksten naar me toe geslingerd te krijgen, thanks but no thanks. |
Tot vandaag had ik nog nooit enige vorm van affectie ontvangen.
En het enige dat ik nu doe is vloeken dat er geen naam onder staat en dus werkelijk clueless ben over hoe en wat. En morgen... :D |
Ik krijg toch niks :eek:
|
Citaat:
|
Ik krijg toch niks want al mijn relaties gaan op of rond valentijn uit.
|
bram?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga xboxen met een vriend:cool: .
Verder niks. |
Citaat:
Maar dat mag niet. |
ik ga morgen hotdogs eten voor 50 cent in de ikea <3
|
Citaat:
hoe komt het: pm. |
Citaat:
|
nou ik heb al nen e-card ontvangen maar dat is wel vroeg hezeg weet zeker niet heo dat werkt limburgenrs
|
ha het lijkt erop dat ik de dagen na valentijnsdag toch nog iets van de postbode krijg en het is het waardf :cool:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39. |