![]() |
Heb jij je Valentijnskaartje al opgestuurd?
Of ga je het nog doen? Of is er helemaal niemand die jij een kaartje wil sturen?
|
Er is best iemand die ik een kaartje zou willen sturen, maar aan die onzin wil ik niet meedoen.
|
Citaat:
|
Ik doe niet aan valentijn.
|
Ts begint?
|
Citaat:
|
Nee, nee en nee.
|
Citaat:
|
Ik stuur er geen
Ik vind Valentijnsdag stom Maar ik wil zelf wel een kaartje krijgen :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ga hem zo op de post doen (y)
|
Nee, ik zou niet weten aan wie. Ik hoop stiekem wel dat ik iets krijg :bloos: maar zal wel weer niet.
|
Nee, wat een onzin.
|
Verstuurd ja. Speciaal voor naar het postkantoor gegaan, want ik wist niet hoe veel erop moest. :D
|
Ik vind het een vreselijk feest. Ik heb geen vriendin en ook niemand 'op het oog'. En als ik een vriendin zou hebben dan zou ik niet aan die commerciële onzin meedoen. Dat is dus een nee. Ik zal waarschijnlijk ook geen kaartjes ontvangen.
|
Vorig jaar kreeg ik al een kaartje op de twaalfde of dertiende (?), nu heb ik
|
Citaat:
|
Troost je, ik heb nog nooit iets ontvangen :(
|
Ik wil niet meedoen, ik heb niemand om voor mee te doen al zou ik het willen en ik wil ook geen nepkaartjes ontvangen. :o
|
Vorig jaar wel een anonieme roos in mijn postvak door de mysterieuze en mij onbekende Fatima, overigens geen veelvoorkomende naam op gereformeerde scholen :D
|
Volgens mij heb ik ook nog nooit iets ontvangen. Wat ben ik een loser.
|
Nee, Valentijnsdag is alleen leuk als je een relatie hebt, en dat heb ik op dit moment niet.
|
Citaat:
Ik heb een hekel aan Valentijn, maar stiekem hoop ik toch ieder jaar... :p |
Ik wil helemaal niemand een kaartje sturen.
|
Citaat:
Vorig jaar van vooral onbekenden, vast ook grappenmakers, gezien de teksten. ;o Ikzelf heb er nooit een verstuurd. (a) |
Ik heb er ook nog nooit een verstuurd. :o Maar ik wel best mensen wat sturen, immers, hoop doet leven.
|
Ook nooit gehad geloof ik, wel een roos in de eerste, waarvan ik nog steeds niet weet van wie die kwam.
Ik heb wel eens (op de basisschool nog) een kadootje gehad, maar ik weet niet meer zeker of dat met valentijn was. Toen ik in groep 7 zat van mijn 'vriendje' :D |
Citaat:
|
ik wil niemand een kaartje sturen(Y)
|
haha lol nee :)
|
Nee want ik zit nu in een joggingbroek, verder wel normale kleding maar goed ik heb geen zin om een normale broek aan te trekken..
En als iedereen nou eens stopt met zeuren over hoe zielig Valentijn wel niet is. |
Citaat:
|
Citaat:
Omdat joggingbroeken er bij mij écht niet uitzien :p En er staan zebra's op huhu :nono: Maarja, dat iedereen nu zit te zeuren dat Valentijn te commercieel is, dát is al bijna weer commercieel. Over een tijdje koopt iedereen "I hate valentine" t-shirts en ben je weer origineel als je wél een kaartje stuurt :p |
Ja, één richting Hasselt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ooit in een ver grijs verleden gedaan, nooit meer herhaald. :o
|
Citaat:
|
Ik ga anonieme pestmailtjes sturen. Heb ik geen postbode voor nodig :D :evil:
|
Citaat:
|
Ik doe niet aan Valentijnskaartjes sturen. :nono:
|
Nooit gedaan, ook niet van plan.
|
Citaat:
hahahhahahaaa jij hebt echt humor!!!!:d:d:d en ik doe mijn kaart straks op de bus :) |
valentijnsdag is vermoeiend :p
|
Ja, gisteren al. Straks is ie er te vroeg. :bloos:
|
k kom m morgen persoonlijk brengen , hij s ziek
|
Citaat:
|
Ik zou niet weten welke droplul ik een kaartje zou moeten sturen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:49. |