![]() |
aansluiting audio aan pc
Wanneer ik mn groene jack-plug in mn pc audiouitgang stop krijg ik alleen uit 1 van de 2 speakers en de subwoofer wat te horen. Wanneer ik die plug er langzaam weer uithaal, zodat het voorste deel van de plug ook contact maakt met de uitgang, hoor ik het geluid uit de andere speaker. De instellingen staan gewoon normaal geconfigureerd.
De groene audio uitgang aan de frontzijde doet het trouwens wel normaal. HELP wat moet ik doen :confused: |
Heb je misschien al andere geluidsboxen geprobeerd? Als deze het achter de computer ook niet goed doen dan denk ik dat er iets mis is met je audio uitgang.
|
Lijkt me dat die uitgang gewoon rot is.
|
heb hetzelfde met m'n budgetmp3 speler gehad, en ik moet zeggen, een stukje aluminiumfolie eromheen doet wonderen, je hebt alleen geen stereo geluid meer en je kan je uitgang er nog verder mee verneuken als t blijft steken.
|
Hmm ok thanks... :(
|
zelfde probleem hier, super irritant :mad:
moet elke keer mijn pc even een heel klein stukje verschuiven dan is het weer goed... Misschien een nieuw kabeltje kopen? test anders ff of het aan je kabel of aan je ingang ligt |
Nou ik hem mn jack nu in de front geplugt... maar ik vond het opmerkelijk dat de audiouitgang aan de achterzijde voor de helft zn dienst wijgerd.... ook als daarop andere boxen of een koptelefoon op aan worden geschakeld overigens. De uitgang zal idd wel gaar zijn :rolleyes:
|
Citaat:
je hebt in ieder geval geluk dat Standaard geluidskaarten echt geen drol meer kosten, voor een tientje heb je al een 6.1 kaart. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:25. |