![]() |
Festival Cement
Theaterfestival.
21 t/m 26 maart in Tilburg. De site Wie gaat? Ik ga zeker! Wat ik in elk geval wil zien: * Bram Gerrits & Lieke Snellen - This is your captain speaking. * Toon Ory - My body is a battlefield. * T.R.A.S.H. - Pork-in-loop. * Wolfsjong - Dani Bennoni, lang zal hij leven. * Lenneke Maas & Ruut van Beele - Hunted/Hunter. * Inez van Vuren & Loes Duindam - Huiskamervoorstellingen. * Marcel Lenssen - Ik weer. Dat wordt een Festivalweekpas kopen denk ik, anders is het wel echt een duur grapje. |
Ik heb nog niet bekeken wat er allemaal te doen is, maar ik zal wel ergens heen gaan ja :)
|
Tilburg. Dat is een beetje ver weg voor mij. Anders zou ik wel gegaan zijn. Wat is het precies?
|
Citaat:
|
lijkt me heel vet
|
Dan komt 'De rechtvaardigen' ok op mijn lijstje.
Huis van Bourgondië maakt op zich wel goede voorstellingen. En Feico Sobel was ooit docent bij de Vorst. :cool: (Y) |
zou graag komen maar
1. tentamens 2. ver 3. met wie? |
Nou, ik heb mijn programma uitgestippeld.
Dat is nog helemaal niet makkelijk, als je bijna alles wilt zien :p |
Up! Volgende week. Ik ben stagiaire bij het festival. :)
|
Citaat:
Ik heb mijn 14 kaartjes al opgehaald :D Wordt een fijn druk theaterweekje :) |
Als je niet terugdeinst voor naakt, zweet, geweld, bloed, zenuwachtige muziek en vervelende zitbanken, ga dan echt naar 'My body is a battlefield' van Toon Ory!
|
Héél jammer dat 'Pork-in-loop' van TRASH niet meer speelt, want dan zou ik hem echt iedereen aangeraden hebben! Wat een voorstelling! :eek: (Y)
|
Gezien:
* Toon Ory - My body is a battlefield. * Madeleen Bloemendaal - Lied van een vreemde. * Lala #3 - Cocomotel. * Jelena Kostic & Julia Riera - Rush. * TRASH - Pork-in-loop. * Wolfsjong - Dani Bennoni, lang zal hij leven. * Jef van Gestel - Chocorammekes met boto. * Productiehuis Brabant - Hij ploegde voort. * Lenneke Maas & Ruut van Beele - Hunted/Hunter. * Loes Duindam & Boy Jonkergouw - Huiskamervoorstellingen. * Monique Baas - Schuurijs. * De Warme Winkel - Artikel V. * Marcel Lenssen - Ik weer. Favorieten: * TRASH - Pork-in-loop. * Jef van Gestel - Chocorammekes met boto. * Toon Ory - My body is a battlefield. Ook verrassend: * Lenneke Maas - Hunted. Tegenvallend: * Wolfsjong - Dani Bennoni, lang zal hij leven. * Marcel Lenssen - Ik weer. (dat waren nou net de voorstellingen die ik het liefst wilde zien, beetje jammer wel dus). Maar het was leuk (Y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:30. |