![]() |
Wat is Uw favoriete koeksoort?
Dat zou ik graag eens weten.
|
Ik denk dat ik dan toch voor de stroopwafel ga. Liefst warm.
|
Chocola met biscuit erin, maar dat is vast geen koek maar snoep, dus dan maar andersom. :o
|
Versgemaakte warme stroopwafel
Zelfgemaakte kaaskoekjes Of van die Lu-scholiertjes |
warme stroopwafels
chocolade koekjes |
Alle mogelijke koekjes met chocola (L)
|
mergpijp of die roze met glazuur
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bitterkoekjes (y)
|
Weespermoppen. :D
|
wafelkoekjes.. dacht dat dat een vlaardingse specialiteit was..
die zijn heeeeeerlijk. |
Bastognes
|
Uw nog wel!
Stroopwafels <3 Bitterkoekjes <3 Bokkepootjes <3 |
Citaat:
|
Stroopwafel en gemberkoek. Die laatste is vooral lekker bij het ontbijt. :)
|
Een warme gevulde koek
Zo'n koek met roze glazuur Oreo |
American Cookies & het scholiertje van LU :p .
|
Pennywafels, chocolate chip cookies, warme stroopwafels. En zachte oude wijvenkoek vind ik ook lekker. (Y)
|
Koekjes met chocola, stroopwafels, krakelingen. :)
|
Petit Dejeuner koeken (liefst als ze koud zijn; zoals de Danone automaat bij ons op school :o)
Van die koekjes met stukjes chocolade en nouga.. Hello koeken zijn dat; maar die van de Aldi zijn beter Oh en Choco Sprits (y) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Van die platte zoete knapperige koekjes, kletskoeken heten die geloof ik.... of niet? Ik kan geen plaatje vinden.
Omdat het me doet denken aan vroeger in de zon spelen bij oma <3 |
Citaat:
|
E&D
Roze koeken :cool: |
Citaat:
Ontbijkoek van Peijnburg gaat er ook wel in als koek (met dubbeldik de echte boter erop! :cool: ) Helaas mag ik vanwege mijn maag/darmklachten geen chocoladekoekjes meer hebben (maar eet ze toch op z'n tijd! ;) ) |
Koekjes met chocola, soort maakt me niks uit (Y)
|
mijn eigen koekjes die ik zelf gemaakt heb voor frans op school :o (ben alleen het recept een beetje kwijt :s )
jezus hier krijg ik trek van.... |
Kaneelringen, american cookies, stroopkoeken, speculaas-in-de-warme-chocomel, digestives met melkchocolade, kletskoppen, nou ja, heel veel koekjes dus :p
Ik houd trouwens niet van bokkepootjes en froufroutjes, oid. |
Alle koekjes met chocolade + bijna alle liga's + stroopwafels + bastogne = mmmmmm
|
Ik had het nog niet eens allemaal gelezen of ik was alweer beneden bij de snoepjes kast, koekjes plunderen.
En ik zit nu met een harde wafel met chocolade:) |
Speculaasjes, krakelingen, langetjes, digestives, tarwebicuitjes.
Onder andere :p |
De Oreo koek is niet echt populair op het scholierenforum.
Die kaakjes van bolletje, die langwerpige met chocolade eromheen. Die zijn ook lekker! En pimmetjes. <3 |
Citaat:
|
Bitterkoekjes en Glacé koeken ♥
|
- Kaaskoekjes
- Suikerwafels (telt dat ook? :bloos: ) - Van die chocolade-Aldi koekjes :p - Bastogne van Lu - Scholiertjes |
zeg ik niet
|
Oreo
|
Koekjes met kaneel, speculaasjes en bastognes vind ik lekker in de winter met thee erbij. Zelfde geldt voor gemberkoek met boter, mjam :) In de zomer ga ik voor dingen met chocolade, niet erg slim (want alles smelt) maar wel lekker. Of van die kletsmajoren, ook lekker.
|
Krakelingen. Alle soorten (Y)
|
Citaat:
Of kletskoppen inderdaad, en kaneelbiscuitjes (niet die goedkope, daar zit bijna geen kaneel op), bastognekoeken, speculaasjes, kokosmakronen, boterkoek, appelkoek, gangmakers, ehm, koekjes http://evito.nl/images/smiles/verliefd.gif. Maargoed, het liefste dus stroopwafels. |
Wafels (liefst met poedersuiker, chocoladesaus en slagroom :o ), alles met chocola, stroopkoeken en nog wel meer, maar ja eet weinig koeken meer tegenwoordig dus kan er zo even niet opkomen.
|
stroopwafels, luikse wafels, bitterkoekjes.
|
Gangmakers, van die koeken met een laagje chocola erop en een laagje jam erin, absoluut favoriet!
En verder Lu Scholiertjes en Chocolate Chip Cookies, of van die hele goedkope biscuitjes met chocola en suiker erop.. |
Stroopwafels en chocolate chip cookies
|
Ben ik God? :eek: :cool:
"Uw" ;) :p Ik hou erg van brownie's. :cool: |
Bastognekoeken en appelkoeken
|
Chocolate chip
Bastogne Koffiekoeken Jodenkoeken Kletskoppen Stroopwafels Kerstkransjes |
Oh ja, jodenkoeken was ik nog vergeten, die zijn ook echt heel erg lekker :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28. |