![]() |
Incest
Ik heb gehoord dat mensen uit noodsituaties wel eens incest pleegden. Wat vinden jullie hier nou eigenlijk van ?
Ik weet zelf niet wat voor noodsituaties, maar misschien weet een ander hier op dit forum dat weer wel. |
Als het vrijwillig is, tja, ze doen maar. Als een van de twee (of meer) het niet wil, is het ontzettend smerig en ziek. Jammer genoeg komt deze het vaakste voor....
Noodsituaties? Nou ja, mannen kunnen zich soms niet inhouden en als er niet beter voorhanden is (zie gevangenissen, daar doen ze ook aan homo sex terwijl ze misschien helemaal niet homo zijn). |
Citaat:
|
Citaat:
beetje teveel amerikaanse films gekeken zeker :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
kvind het ziekelijk....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ronduit smerig!!
|
beetje vreemd :rolleyes:
|
ovcer welke graad hebben we het nu?
ouders, broer/zus, neef/nicht? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Noodsituatie,
sorry maar onvrijwillige incest is niet goed te praten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:P |
noodsituaties? zoals niet aan je trekken komen in je huwelijk?
ziekelijk.. mijn mama was daar slachtoffer van.. kheb de gevolgen dus kunnen zien ziekziekziekziekziek |
Citaat:
|
Ik snap niet dat mensen daar aan kunnen denken. (n)
gatverdamme, het is gewoon ziek kom je niet aan je trekken toe, gaan dan naar de hoeren in plaatst van naar je familie :confused: :confused: :confused: aprillia |
Je kunt het ook nog altijd bij jezelf doen als je in nood zit! En als je bij het uitgaan nog niemand kunt vinden die sex met je wil zou ik naar de hoeren gaan!
|
Citaat:
|
Citaat:
*kent iemand die verkering had met 'r neef omdat ze zeker wisten dat ze toch niet samen door wilden :D:D* |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
mwah incestlijkt me niks zelfs niet in noodsituaties dan red mijn dappere hand en overdosis aan fantasie (ook op dat gebied) me wel :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je kinderen zou krijgen zou je weleens mongooltjes kunnen krijgen, ik vind het schandalig, echt niet kunnen. Bah dat noem ik nou ook incest |
erm... was het niet zo, dat broer en zus geen kinderen mochten krijgen, omdat daar mongooltjes uitkomen, en neef en nicht wel maar voorzichtig moeten doen, als er ziektes in de familie voorkwamen??? :confused:
Broer en zus vind IK trouwens ziek... Maar neef of nicht... tja, het zou kunnen! |
Tsjah, iedereen moet het lekker zelf weten! Ik heb er geen behoefte aan ofzo, ik vind het helemaal nix. Maar als iemand daar voor kiest.. Najah prima. Daar heb ik nix over te zeggen.
Een goeie vriend van me heeft een relatie met zijn achternicht. Iedereen doet er raar over. Mij boeit het niet. Als ze maar gelukkig zijn! |
ik vind het gewoon zwaar gestoort( als het niet vrijwillig is) en dan nog is het gewoon ziekkelijk
|
ik zie de noodzaak er sowieso niet van in, maar ik vind het iig niet kunnen!
|
*herinnert zich een dergelijke discussie*
Kijk, als je je neef of nicht niet kent als een broer of zus en je voelt je wel tot hem/ haar aangetrokken, heb ik er geen problemen mee als je er sex mee hebt. Maar ouders die kinderen seksueel misbruiken vindt ik wel ziekelijk. Edit: dat laatste gaat zowieso op bij alle volwassenen die kinderen seksueel misbruiken, en een oom die zijn nichtje van 19 neukt zal ik ook verdenken van een zieke geest |
Ik heb weleens zoiets gelezen dat boerenfamilies (niet hier in de buurt iig, maar armere landen) die alleen maar dochters in hun familie hebben, dat de vader dan met zijn dochters gaat, en hoopt dat zij dan wel een zoon krijgen, zodat de boerderij wel in hun familie blijft.. zoiets..
zeer duidelijke uitleg weer :D maar ongeveer zo zat het. Het heeft trouwens ook nog een naam.. maar die ben ik vergeten (monosamie ofzo..?? ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:36. |