Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Incest (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=136000)

windowlicker 22-06-2002 12:34

Incest

Ik heb gehoord dat mensen uit noodsituaties wel eens incest pleegden. Wat vinden jullie hier nou eigenlijk van ?
Ik weet zelf niet wat voor noodsituaties, maar misschien weet een ander hier op dit forum dat weer wel.

Freyja 22-06-2002 12:36

Als het vrijwillig is, tja, ze doen maar. Als een van de twee (of meer) het niet wil, is het ontzettend smerig en ziek. Jammer genoeg komt deze het vaakste voor....

Noodsituaties? Nou ja, mannen kunnen zich soms niet inhouden en als er niet beter voorhanden is (zie gevangenissen, daar doen ze ook aan homo sex terwijl ze misschien helemaal niet homo zijn).

CryptapiX 22-06-2002 13:05

Citaat:

Morgan schreef:
Als het vrijwillig is, tja, ze doen maar. Als een van de twee (of meer) het niet wil, is het ontzettend smerig en ziek. Jammer genoeg komt deze het vaakste voor....

Noodsituaties? Nou ja, mannen kunnen zich soms niet inhouden en als er niet beter voorhanden is (zie gevangenissen, daar doen ze ook aan homo sex terwijl ze misschien helemaal niet homo zijn).

TefnachT 22-06-2002 13:36

Citaat:

Morgan schreef:

beetje teveel amerikaanse films gekeken zeker :rolleyes:

mathfreak 22-06-2002 13:37

Citaat:

Morgan schreef:

Daar heb je helaas gelijk in. Als degenen waar het om gaat er inderdaad allebei mee in zouden stemmen zou het op zich misschien niet zo'n probleem zijn, maar mij lijkt het toch beter om bij zo'n noodgeval (bijvoorbeeld een gebrek aan een sexuele partner) geen sexuele toenadering tot een familielid te zoeken, maar in plaats daarvan te masturberen om zo je sexuele spanning kwijt te kunnen raken zonder dat iemand anders daar hinder van ondervindt.

Freyja 22-06-2002 14:55

Citaat:

TefnachT schreef:

Oh, denk jij dat dat niet gebeurd?

MissBi@tch 22-06-2002 15:00

kvind het ziekelijk....

mathfreak 22-06-2002 15:24

Citaat:

TefnachT schreef:

Het is inderdaad zo dat er in gesloten mannengemeenschappen (denk bijvoorbeeld aan kloosters) sprake is van homosexueel contact tussen mannen bij gebrek aan vrouwelijke sexpartners, een verschijnsel dat pseudohomosexualiteit wordt genoemd.

Freyja 22-06-2002 15:29

Citaat:

mathfreak schreef:

Het is inderdaad zo dat er in gesloten mannengemeenschappen (denk bijvoorbeeld aan kloosters) sprake is van homosexueel contact tussen mannen bij gebrek aan vrouwelijke sexpartners, een verschijnsel dat pseudohomosexualiteit wordt genoemd.

Ziejewel :p

M@TRIX 22-06-2002 16:23

ronduit smerig!!

Bean 24-06-2002 23:04

beetje vreemd :rolleyes:

Lindansje 24-06-2002 23:10

ovcer welke graad hebben we het nu?

ouders, broer/zus, neef/nicht?

Bean 24-06-2002 23:13

Citaat:

Lindansje schreef:
ovcer welke graad hebben we het nu?

ouders, broer/zus, neef/nicht?

Schijnlijk gewoon familie/familie... Maar wanneer is het geen incest meer (hoever moet je geen familie zijn van elkaar?)

TefnachT 25-06-2002 09:55

Citaat:

Morgan schreef:

Oh, denk jij dat dat niet gebeurd?

nee dat denk ik :rolleyes: jij kunt het weten : /

Triloxigen 25-06-2002 11:18

Noodsituatie,
sorry maar onvrijwillige incest is niet goed te praten

cybergurlie17 25-06-2002 11:24

Citaat:

Bean schreef:

Schijnlijk gewoon familie/familie... Maar wanneer is het geen incest meer (hoever moet je geen familie zijn van elkaar?)

Achternichtjes en neefjes -> in ieder geval als jullie oma's en opa's zussen/broers van elkaar zijn dan kan het...

Freyja 25-06-2002 14:58

Citaat:

Bean schreef:

Achterneef mag al :)

Freyja 25-06-2002 14:59

Citaat:

TefnachT schreef:

Waarom niet? Iedere idioot die een beetje informatie kan vinden en logisch kan nadenken kan dat weten. Maar je kunt het ook gaan vragen hoor.

Gatara 25-06-2002 15:21

Citaat:

mathfreak schreef:

ARgh,.. hou op.. mijn vriend zit bij het leger... geen vrouw te bekennen daar :(

:P

Dusjcrib 25-06-2002 15:22

noodsituaties? zoals niet aan je trekken komen in je huwelijk?

ziekelijk..

mijn mama was daar slachtoffer van.. kheb de gevolgen dus kunnen zien

ziekziekziekziekziek

SuperS 25-06-2002 21:46

Citaat:

Dusjcrib schreef:
noodsituaties? zoals niet aan je trekken komen in je huwelijk?

ziekelijk..

mijn mama was daar slachtoffer van.. kheb de gevolgen dus kunnen zien

ziekziekziekziekziek

agree

aprillia16 25-06-2002 22:21

Ik snap niet dat mensen daar aan kunnen denken. (n)
gatverdamme, het is gewoon ziek
kom je niet aan je trekken toe, gaan dan naar de hoeren in plaatst van naar je familie :confused: :confused: :confused:

aprillia

Melforce 26-06-2002 12:11

Je kunt het ook nog altijd bij jezelf doen als je in nood zit! En als je bij het uitgaan nog niemand kunt vinden die sex met je wil zou ik naar de hoeren gaan!

In Your Room 26-06-2002 15:51

Citaat:

Morgan schreef:

Achterneef mag al :)

gewoon neef/nicht toch ook? :confused: (wil niet zeggen dat ik het zelf zou doen, maar legaal gezien enzo mag het......als je wil zou je zelfs met je neef/nicht mogen trouwen.....)

Freyja 26-06-2002 17:39

Citaat:

iamadarkangel schreef:

gewoon neef/nicht toch ook? :confused: (wil niet zeggen dat ik het zelf zou doen, maar legaal gezien enzo mag het......als je wil zou je zelfs met je neef/nicht mogen trouwen.....)

Jah 'mag' ook geloof ik, hoewel kinderen daarvan dus een grotere kans op misvorming etc hebben...

*kent iemand die verkering had met 'r neef omdat ze zeker wisten dat ze toch niet samen door wilden :D:D*

tomtommertje 27-06-2002 21:31

Citaat:

Morgan schreef:
Als het vrijwillig is, tja, ze doen maar. Als een van de twee (of meer) het niet wil, is het ontzettend smerig en ziek.
Mee eens.

In Your Room 28-06-2002 20:09

Citaat:

Morgan schreef:

Jah 'mag' ook geloof ik, hoewel kinderen daarvan dus een grotere kans op misvorming etc hebben...

jah, k geloof dat de kans bijna 2x zo groot is als bij mensen die geen familie zijn

Citaat:

*kent iemand die verkering had met 'r neef omdat ze zeker wisten dat ze toch niet samen door wilden :D:D*
lol :D:D

AtHell 28-06-2002 20:12

mwah incestlijkt me niks zelfs niet in noodsituaties dan red mijn dappere hand en overdosis aan fantasie (ook op dat gebied) me wel :D

McCaine 29-06-2002 01:37

Citaat:

TefnachT schreef:
Ik ken iemand die cipier is in een gevangenis in Pennsylvania. Geloof mij maar, dat gebeurt wel degelijk, hoewel het wat overdreven wordt ja. Maar het is beslist niet ongewoon.

robijnbeertje 29-06-2002 11:58

Citaat:

iamadarkangel schreef:

Dit vind ik dus niet kunnen trouwen met je neef/nicht.
Als je kinderen zou krijgen zou je weleens mongooltjes kunnen krijgen, ik vind het schandalig, echt niet kunnen.
Bah
dat noem ik nou ook incest

vampire_esje 03-07-2002 15:30

erm... was het niet zo, dat broer en zus geen kinderen mochten krijgen, omdat daar mongooltjes uitkomen, en neef en nicht wel maar voorzichtig moeten doen, als er ziektes in de familie voorkwamen??? :confused:

Broer en zus vind IK trouwens ziek...
Maar neef of nicht... tja, het zou kunnen!

Piccola 03-07-2002 16:05

Tsjah, iedereen moet het lekker zelf weten! Ik heb er geen behoefte aan ofzo, ik vind het helemaal nix. Maar als iemand daar voor kiest.. Najah prima. Daar heb ik nix over te zeggen.

Een goeie vriend van me heeft een relatie met zijn achternicht. Iedereen doet er raar over. Mij boeit het niet. Als ze maar gelukkig zijn!

baske 4 ever 03-07-2002 18:49

ik vind het gewoon zwaar gestoort( als het niet vrijwillig is) en dan nog is het gewoon ziekkelijk

spacegirl 03-07-2002 19:10

ik zie de noodzaak er sowieso niet van in, maar ik vind het iig niet kunnen!

Spyker 03-07-2002 20:25

*herinnert zich een dergelijke discussie*

Kijk, als je je neef of nicht niet kent als een broer of zus en je voelt je wel tot hem/ haar aangetrokken, heb ik er geen problemen mee als je er sex mee hebt.

Maar ouders die kinderen seksueel misbruiken vindt ik wel ziekelijk.

Edit: dat laatste gaat zowieso op bij alle volwassenen die kinderen seksueel misbruiken, en een oom die zijn nichtje van 19 neukt zal ik ook verdenken van een zieke geest

Coccinellidae 09-07-2002 13:25

Ik heb weleens zoiets gelezen dat boerenfamilies (niet hier in de buurt iig, maar armere landen) die alleen maar dochters in hun familie hebben, dat de vader dan met zijn dochters gaat, en hoopt dat zij dan wel een zoon krijgen, zodat de boerderij wel in hun familie blijft.. zoiets..
zeer duidelijke uitleg weer :D maar ongeveer zo zat het. Het heeft trouwens ook nog een naam.. maar die ben ik vergeten

(monosamie ofzo..?? )

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:36.