![]() |
proefwerk van website afhalen!
weet iemand misschien een site waar ik een proefwerk kan downloaden of gewoon eraf kan halen?
dus proefwerk die ik morgen bijvoorbeeld moet maken en ik snap er helemaal niks van. dat ik dan die proefwerk ff alvast kan doorkijken. dit is heel handig voor mensen die een hele hoofdstuk bijvoorbeeld niet snappen. kunnen ze gewoon ff alle vragen bekijken en een goeie punt op school halen als je het moet maken BTW : Dit is niet illigaal... dus niet verwijderen alvast bedankt |
Natuurlijk weet ik zo'n site
|
ja zeg dan de naam van de site..?
|
Citaat:
|
ja dat kan best maar proefwerken heb ik nodig
|
Maar je weet zeker dat er zo'n site is en dat ze uitgerekend jouw proefwerk voor morgen hebben? Ik wil die site ook wel hebben dan :p
|
:D hahaha dit was echt hard hardop lachen
|
ja dat is er
zelfs examens alles gewoon van mbo/hbo universiteit alles |
Al die antwoorden kun je terugvinden in je boek.
Succes ermee, Echt lachen; alle proefwerken worden van 1 site afgehaald, natuurlijk. Geen leraar die z'n toetsen zelf maakt etc. etc. :D Vorige examens oefenen kan wel, bijvoorbeeld op www.havovwo.nl |
Ja alles kun je er vinden, je kunt er ook een nieuwe videokaart downloaden
|
dat moetje voor betalen
|
ik heb voor vmbo-k nodig
|
Dat lukt je vast zelf wel... zo moeilijk is dat niet. Of behoor je tot die groep waarvan ik gister nog een docu zag bij 'Netwerk', geloof ik.
Maar lang genoeg hierover gelult; zoiets bestaat niet :eek: Jammer he... nou ja, ondanks dat je hele wereldbeeld nu in elkaar stort, probeer de draad weer op te pakken en nog even te leren... Succes ;) |
waar kan ik proefwerken vinden die ik nog moet maken????????????????????????????????????? zegt:
waar kan ik proefwerken vinden die ik nog moet maken????????????????????????????????????? zegt: ben jij die gast die zei dat je geen proefwerken kunt regelen Bent zegt: jemig Bent zegt: ik heb die proefwerken van je niet waar kan ik proefwerken vinden die ik nog moet maken????????????????????????????????????? zegt: kun je nie regelen via ie d uit je lijst waar kan ik proefwerken vinden die ik nog moet maken????????????????????????????????????? zegt: ik geef 200 euro ervoor Bent zegt: nee tenzij ik je leraar in mn msn had waar kan ik proefwerken vinden die ik nog moet maken????????????????????????????????????? zegt: als je kan regelen stort ik 200 euro naar je bank rekening Ik kon 200 euro verdienen! :( |
WIl je het ook nog voor een speciaal niveau of vak of is alles goed? Op zich zou je nu wel 200 verschillende proefwerken kunnen hebben, dus misschien helpt het om minder zinloze vragen te stellen
|
Haha, ik wil wel 200 euro (Y)
|
Ik ook wel maar ... zet deze gast niet af
waar kan ik proefwerken vinden die ik nog moet maken????????????????????????????????????? zegt: ik moet nog 230 uur taak straf doen waar kan ik proefwerken vinden die ik nog moet maken????????????????????????????????????? zegt: ik werd aangeklaagt voor mishandeling waar kan ik proefwerken vinden die ik nog moet maken????????????????????????????????????? zegt: zoeen nederlander die tof deed met zijn londsdale waar kan ik proefwerken vinden die ik nog moet maken????????????????????????????????????? zegt: hij ging expres voor me staan waar kan ik proefwerken vinden die ik nog moet maken????????????????????????????????????? zegt: met zijn lonsdale trui waar kan ik proefwerken vinden die ik nog moet maken????????????????????????????????????? zegt: ik had boks beugel bij dus ik ging vol op op zijn gezicht slaan waar kan ik proefwerken vinden die ik nog moet maken????????????????????????????????????? zegt: hem gezicht is helemaal misvoremt waar kan ik proefwerken vinden die ik nog moet maken????????????????????????????????????? zegt: zijn neus is wel recht waar kan ik proefwerken vinden die ik nog moet maken????????????????????????????????????? zegt: maar zijn voor hoofd waar kan ik proefwerken vinden die ik nog moet maken????????????????????????????????????? zegt: is gewoon ingedeukt kun je gewoon zien http://smile.smilies.nl/1519.gif Straks weet ie je te vinden |
Hahaha, is dit serieus? :D
|
Beetje wanhopig hé.
Iig heb je nu een waarschuwing aan je broek, want je mag geen topic openen, wat al gesloten is. :nono: Als je je nog een keer niet aan de regels houdt, kun je een ban verwachten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24. |