![]() |
Vermoeid
Zijn er mensen die ook last hebben van de volgende symptomen en misschien weten wat dan misschien kan zijn?
Al meer dan een maand ziek, snotverkouden, moe en dat met ups en downs? Moet ik denken aan een winterdip(je)? Ik hoop het in ieder geval. |
Als je al meer dan een maand ziek bent dan lijkt het me erg verstandig om eens langs je huisarts te gaan.
|
Citaat:
|
Afspraak staat vast.
|
Ik heb een paar jaar geleden hetzelfde gehad als jij, alleen bij mij duurde het iets langer voordat ik er mee naar de dokter stapte (3 maanden). Ik voelde me nooit echt helemaal lekker, altijd snotteren en elke week wel een of meer dagen thuis blijven omdat ik me niet lekker voelde. De huisarts heeft met toen getest op allergieën en nog wat andere dingen (die ik niet meer weet :o) maar daar kwam niks uit. Antibiotica hielp ook niet maar uiteindelijk is het vanzelf over gegaan.
Het zou best kunnen dat het een allergie is, die kunnen ook plotseling opkomen en daar kun je ontzettend moe en snotterig van worden. Vraag dus eens aan je ha of ie je daar op wilt testen? |
Citaat:
|
Ik heb het ook gehad, hele maand al ziek, verkouden, lichte verhoging, moeheid, erg last van m'n keel.
Het is nu zo goed als over, alleen nog wat verkouden en vermoeid, maar ach, maak me er niet zo'n zorgen om :) Gaat vast vanzelf weer helemaal over :o |
Lage weerstand misschien?
|
Citaat:
|
Allergie inderdaad of misschien pfeiffer, dat heeft vaak rare eigenschappen. Laat even weten wat de huisarts zei:).
|
heb ik helaas ook, ook nog meer rare symptomen.
ik heb bloed laten prikken, nu nog op het uitslag wachten... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:43. |