![]() |
Wat koken jullie voor je partner?
Zo nu is het valentijnsdag, wat gaan jullie maken om je partner te verwennen?
Laat je ideeën maar komen: En hoe vonden jullie het? Ik zelf moet dus gewoon mijn huidige plicht vervullen en heb geen tijd om speciaal voor iemand te koken, al zou ik dat graag willen voor haar. Ander keertje dus. |
Ik heb geen partner...
*zucht* |
Jawel Jessica, ga gewoon naar haar toe, potje koken, klaar.
Doe niet zo moeilijk man! |
Haha, was zij eigenlijk niet stiekem jouw crush? :D
|
ook, moet haar nog een kaartje sturen is wel belachelijk eigenlijk.
|
Hehe, nu weer ontopic in je fantastische topic ;)
|
Jij begon :P
|
Maar ik heb ook echt geen partner. Dan kan ik weinig koken hè.
Al dat verloren talent. *zucht* |
Heb ik hele lieve ouders voor vandaag :)
|
We kunnen vandaag niet bij elkaar zijn :(
Maargoed, anders was het gewoon pizza geweest, want dat eet ze graag :p |
Het vriendje is momenteel op vakantie dus ik ga niet voor m koken. En als hij wel hier was, dan zou hij voor mij mogen koken :p
|
ga niet koken voor dr denk ik.
misschien halen we een pizza, die betaal ik dan wel. |
Lasagne met kant en klare tomatensaus + prei + kaas. Was ik van plan om zelf te gaan eten, nu hij komt eten (spraken we gisteravond pas af) ga ik dat plan niet veranderen :p. Bovendien is-ie gek op prei.
|
Hm, we eten gewoon de restjes van het eten dat we gisteren samen gekookt hebben. Romantisch he?
(Ik heb een ontzettende hekel aan Valentijnsdag :p). |
Ik ga niet koken voor mijn partner, want die heb ik niet, maar wel voor mijn familie. Lasagna of pasta, een van de twee.
|
Ik heb geen partner, maar een vriend, en ik ga burrito's maken (met tofu en sla) en Ben & Jerry's toe :cool: maar niet omdat het valentijnsdag is.
|
Ik ga niets maken om hem te verwennen. Misschien dat we vanavond wel samen gaan koken, voor elkaar dan dus, maar misschien koken we ook wel allebei gewoon voor onszelf.
|
Ik heb geen partner, maar als ik die wel zou hebben, zou ik iets maken dat hij graag eet/lekker vindt. Maar ja, ik moet het ook wel lekker vinden. ;) (Dat is geen probleem, want ik lust bijna alles wel).
Oh ja, niet in het kader van valentijn maar gewoon als ik voor hem wil koken.:) |
Om mijn vriend te verwennen zou ik mijn eigen brownies maken :) dat kan ik erg goed al zeg ik het zelf. En hij is echt een chocofreak :)
|
Ik heb geen vriend dus ik eet gewoon lekker bloemkool ;)
Maar als verleidingsdiner heb ik altijd een lekkere pasta achter de hand, recept gekregen van een vriendin. Pasta di Clara is echt een begrip hier :cool: (y) |
Citaat:
|
werkt dat ook bij vrouwen?
Zo jah, dan wil ik dat ook :D maja meestal is dat zo van bloem, eitje, olijf olie en zout. |
hij kookte
thaise rode curry jum |
ik heb heel romantisch het maandmenu bij de afhaalchinees besteld (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:30. |