![]() |
Einde Dead Stop
Al even bekend maar ik denk ik post het nog even.
Zoals ook wel te verwachten was: Citaat:
|
Was natuurlijk al geruime tijd bekend. Zonde, erg zonde. Ben heel benieuwd wat hier nu uit voort gaat komen.
Zeker een poging wagen die afscheidsshow in de lintfabriek te aanschouwen. |
Ach, wat jammer nou.
|
Jammer, maar ik denk een heel erg goed idee. Stoppen op het hoogtepunt. Ik ben fan van t concept.
Het is als die aflevering van Seinfeld waar George een grap maakt en Kramer, Jerry en Elaine lachen. George trekt z'n jas aan en gaat weg, omdat het alleen maar bergafwaarts kan gaan na z'n geslaagde grap. Enfin. Megaveel gave shows gezien. Dead Stop in de Lintfabriek....ik ga nat :) |
Ik denk dat ik inderdaad ook maar eens ga kijken of ik die Lintfabriek show kan bijwonen, zal wel een spektakel worden.
|
hey zou er met al die voorstanders van een autotochtjes naar de lintfabriek ook ruimte zijn in een auto voor een klein meisje?
|
Zeg David Kankerherrie, ik vond net een ouwe post waarin ik zei dat het een feit is dat GCF een kutband is en het ging over oldschool hardcore die niet dood is. Daarop zei jij:
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha daar val ik door de mand he. Ach ik heb er een cd van en vond het best ok, maarja smaken ontwikkelen zich he ;). Laten we het daar op houden hehe.
Ik heb ook een no use for a name shirt :P |
Wat is het nu? Nofx of NUFAN?
|
Beide, maar Nofx is cool bedacht ik me. Och je moest eens weten wat voor shit ik soms luister......dat ga ik hier nieteens neerzetten.
|
Ik heb ooit nog eens een poging gedaan om een GCF cd van kroketje door de plee te spoelen.
Ik heb een Rancid shirt! |
Arjan kwam eens naar school in een Lullabelles girly.
|
Ik heb een Lulabelles sticker op mijn koelkast!
|
Ik heb een koelkast.
En een cd van Krezip. |
Hahaha je staat nu bovenaan kerel.
|
Wie? Gerlo of ik?
|
Krezip > Lulabelles .
|
G to the Lo natuurlijk. Krezip man...
|
deadstop was hier het onderwerp en dat we allemaal verdrietig zijn omdat ze stoppen ofzo.
|
Verdrietig zijn is niet hardcore nu. Die fase is net achter de rug.
|
Een en al verdriet in dit topic hier. Ik zie dus geen offtopic replies?
|
Er worden zelfs openhartig beschamende cd collecties besproken.
|
Mijn cd collectie is ook niet voor de wind.
|
ja ja zeurtjes zijn jullie.
maar freek het zou cool zijn als ik 20 mei meekan! |
Pronkstuk in m'n vinylcollectie is m'n J.Timberlake-Justified 2x lp.
Heb btw die nieuwe DS nog steeds niet... |
Cool (y) dan heb ik nog 3 plaatsen in de auto te vullen, ik zal eens even kijken of ik nog wat meer volk siked kan krijgen.
|
Ik heb geloof ik nog ergens een Avril Lavigne cd zwerven. Slotje!
|
Citaat:
|
Oh misschien wil mandy ook wel, die is ook niet zo groot dan hebben de mensen op de achterbank iig de ruimte.
|
Het Pronkstuk in mijn vinylcollectie is een LP van een of andere bebaarde vent die Russische volksliederen in het Duits zingt. Gekregen bij een show van Wipneus en Pim.
Ik zal wel weer naar die show moeten rijden met mijn bandmakkers. |
mijn pronkstuk is een 7" van corry vink ofzo? en die zingt van 'ja angela het is je verjaaardaaag je bent nu jaaarig' ofzo. vet tof.
|
Hop Gerlo er ook nog bij, check maar even op Mandy ook wil dan kijk ik of Mark (tiq) nog mee wil.
Hoe tof is Russische Muziek. |
Wie is Mandy? Heeft ze een bril?
|
Citaat:
|
Mandy was toch die andere donkere chick die er ook bij Malkovich en DEP bij was?
|
Met dat schattige stemmetje ja.
|
Dat heb ik niet zo goed gehoord aangezien DEP speelde denk ik. Plus dat je ze gemakkelijk over het hoofd ziet natuurlijk.
|
Citaat:
|
Foto!
|
Ik ga nat.
|
kreng! die ga ik zo mooi dus verwijderen :D
ennuh foto mm ze staat vast op mn myspace of fotoboek iets ga maar zoeken je verveelt je toch |
Ik probeer zeker daar te zijn.
|
Gast, Krezip...coole debuutplaat!
|
Wouter Youth, stuk verdriet!
|
Ik heb r de kracht niet meer voor Kudel. Slotje.
|
Het forum is stuk, kan geen slotjes zetten.
|
Het internet is kapot! Bel Sagar!
|
hard
|
Citaat:
ik MOET ook. jezus jammer dat ze stoppen, maargoed |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05. |