![]() |
Graspop 2006
23-24-25 Juni, Dessel - Belgique.
bands die zichzelf al bevestigd hebben: Deicide Moonspell Armored Saint The Gathering After Forever Michael Schenker Group |
Saxon
|
Nog niet genoeg spul om erheen te gaan.
Maar er zal dan ook nog wel heel wat goed spul bijkomen, zeker als ze, zoals ze zeggen, vorig jaar wil willen overtreffen. |
ja er is nog niks "officieels" aangekondigd, bovenstaande namen zijn alleen van bands die toevallig graspop in de tour hebben opgenomen.
|
nou met wat er nu staat zullen ze vorig jaar niet overtreffen, en ik denk niet dat dat nog gaat gebeuren jammer genoeg.
|
Citaat:
|
Haha Armored Saint \m/ :mad: \m/
Verder ben ik er van overtuigd dat er wel een leuke line-up komt. |
Ik wil weer een Fosters tent... gare Maes. (n)
|
Ik pak Wacken wel, tot nu toe betere line-up en de vodka is in duitsland goedkoop. De line-up van Graspop vorig jaar was wel te goed.
|
armored saint!! damn!
|
95% zeker
METALLICA (aldus Festivalnoise.be) "Metallica headliner op Graspop Metal Meeting Festivalnoise beschikt over voldoende bewijsmateriaal om het nieuws bekend te maken dat Metallica zal headlinen op de Graspop Metal Meeting! Naar aanleiding van de "Escape from the studio" tour die de band plant, was er even verwarring ontstaan of ze op Rock Werchter, of op de Graspop Metal Meeting zouden staan. Bij deze is er dus duidelijkheid in de zaak. Eind deze week zou de officiële bekendmaking volgen. Eerder raakte al bekend dat ook The Gathering, Michael Schenker Group, Moonspell, Saxon, After Forever en anderen hun komst bevestigden. Het metalfestival zal dit jaar plaatsvinden van 23 t/m 25 juni." |
Citaat:
|
ik gok gewoon dezelfde prijs als vorig jaar, op zn hoogst tien eurotjes meer. Festivals doen niet zo snel aan prijsstijgingen
|
Het zal mij benieuwen..
|
Citaat:
|
lineup van Bang Your Head in duitsland (zelfde weekend)
ARMORED SAINT COUNT RAVEN DEATH ANGEL EXODUS FLOTSAM AND JETSAM FOREIGNER HELLOWEEN JON OLIVA'S PAIN L.A. GUNS LEATHERWOLF POWERWOLF RIK EMMETT (playing a set of TRIUMPH music) VENGEANCE VICTORY Y&T |
Ik wacht op meer namen... het zal ook wel weer midden in de tentamenweek zijn, zoals traditie is bij Graspop. :mad:
|
Ik gok dat ik er wel weer rondzal struinen al is het alleen maar zodat ik om 4 uur 's nachts weer met gare belgen kan gaan bbq-en op de camping ;)
|
Ja dat word duidelijk BYH voor mij :p
|
Citaat:
|
Citaat:
heb er nu al zin in ;) |
Hmm.. ik ben nog niet overtuigd tot nu toe. En metallica boeit me niet zo veel. Moonspell vind ik wel leuk. Maar ik was sowieso van plan van de zomer wat zuinig met mijn geld te zijn, dus denk sowieso niet dat ik ga.
|
opeth komt !!!!!!!!!!!!!!
|
jeuj!
|
Bounded>?!
|
weet iemand hoeveel die kaarten vorig jaar gekost hebben?
|
bang your head against the stage!!!
goed.....ik wil best maar ga niet....boeiend? nee! |
een al te goede line-up is nergens goed voor; de helft mis je uiteindelijk toch. denk wel dat ik naar graspop ga
|
*duimt voor Soulfly en Slipknot*
maar ik vrees dat het Stone Sour zal zijn. Hell, zolang Corey Tailor er is. The motherfucker ownz! :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
BYH line up is idd ook zeer schappelijk! Exodus, Death Angel, Flotsam and Jetsam (y) Jammer alleen dat Count Raven nog maar voor 1/3 uit de originele bezetting bestaat. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoop ik. |
kankerkorieforleif
ach, 5 leuke bands, 1 leuk weekend |
Citaat:
ontopic: ik wil meer goeie bands in t lijstje zien :) |
Het was vorig jaar €105 voor drie dagen (exclusief servicekosten)
|
my dying bride bevestigd !!!!!
|
ow joepie
|
Citaat:
Ik hoop nog altijd op AC/DC :D:D:D |
kreator komt ook.
|
tis alelmaal hetzelfde,
ga liever naar een band die ik goed vind voor weinig. |
deicide is(y)
|
Haha :p weer zo'n bende slipknot-haters :)
@ FaZ: "ultra cliché metalfan" -> laat dat cliché maar vallen, Slipknot was doodweg de groep die me in de metalcultuur gidste. Ik ben ze daar dankbaar om en volg ze nog steeds. AC/DC is nou ook niet echt 100% representatief voor de metalcultuur ;) |
AC/DC is dan ook meer hardrock dan metal :)
Tot nu toe wel een gave line up, maar wel behoorlijk gelijk aan vorig jaar en da's jammer. |
Mja...wat té mooi zou zijn: BIOHAZARD :cool:
|
Mooi! The Gathering (y) :D
|
Citaat:
Ik denk bij nader inzien dat ik mijn spaarrekening ga plunderen |
Citaat:
Ligt het aan mij of hebben die de gitaar inmiddels aan de wilgen gehangen? En wil jij misschien mijn Biohazard cd's overkopen? Ik heb er 2, nu te lui om te kijken welke:p |
Je hebt PM!
Er zijn geruchten dat ze zouden stoppen, en er zijn er dat ze zouden verder doen. Zijzelf zeggen "splitsen of stoppen". Er zijn ook wat meningsverschillen tussen de leadzanger en de rest van de groep. Nouja,...wijst z'n eigen wel uit. Ikzelf hoop op meer :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:32. |