![]() |
[poostrok] mono - you are there
het internet is weer eens lek en de nieuwe plaat van Mono (de jappen dus) is er uit gedonderd. Wederom zeer sfeervolle lang uitgesponnen postrock heerlijk om 's ochtends in de trein weer bij in slaap te donderen op weg naar die arbeit.
gaat dat luisteren. |
goede respons heb je ;)
|
vet, die ga ik zeker downloaden\m/
|
het kan me vrij weinig boeien op plaat
|
hmmm
ze hebben Yearning van de split met Pelican overgezet naar het album... ergens een beetje zonde hoewel t een goed nummer is. |
Citaat:
de vrouw vraagt 'maar wat is er toch jan?' 'Ik moest de wc's doen?' 'maar dat doe je toch zeker niet?' 'iedereen schijnt het te doen, het wordt van me verwacht denk ik'liegt hij. een jaar later is de scheiding |
ik wacht wel op de officiele release.
|
Citaat:
|
oh die japjes<3
had ze gezien in rotterdam op metropolis festival ooit..weet niet meer wel jaar het was en het was toffe muziek en ik vond ze erg schattig ja. en ik moest gister ook de wc's schoonmaken op mn werk. |
geef mij de nederlandse mono maar.
|
Citaat:
|
Citaat:
dat je een hippe flikker bent en zogenaamd met alle winden meewaait. |
Dat had ik al begrepen dat je dat bedoelde ja. :rolleyes:
Verder ben ik niet iemand die zich aan een genre bind. Ik kan van alles genieten, kwaliteit is kwaliteit. Dat jij nog in je numetal/teenage angst periode bent blijven hangen, is jouw probleem. Ook dat gezeik op ce-el-wan over dat hij veel naar (volgens jou) middelmatige myspace bandjes luistert snap ik niet helemaal, was jij niet degene die die laatste plaat van spineshank de hemel in prees? I rest my case Verder kom je best over als een gefrustreerd mannetje hehe Loop je eigenlijk bij een psycholoog ofzo? |
Dope-e cd, luistert lekker weg (y)
|
Sinds wanneer is Mono ueberhaupt "hip" geworden?
|
Citaat:
|
ueber \m/
|
vette band.
live was het echt (y) ! ik zal het eens downen. |
Citaat:
Ik was niet diegene die de laatste spineshank in de hemel prees. Gezeik op Lennart hoort erbij, dat doen we overal, zelfs in de oefenruimte. Ik wil best je maatschappelijk werker worden. Ik heb nog 320 uur te besteden aan iets. Wil jij mijn project worden? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar te downloaden?
|
5 juli 2006 - Paradiso, Amsterdam.
voor de fans ;) staat op de officiele Mono-site |
tof, kleine zaal ?
desondanks ga ik niet , zie ze wel op dour |
En er komt binnenkort weer een nieuwe 10".
Post-rock is dood. |
"Post-rock is dood."
Het wordt tijd voor een broodtrommel. |
Laten we eerlijk wezen: het kunstje is al te vaak gedaan.
|
Citaat:
laten we t alsjeblieft niet over kunstjes hebben... dan ben je over een jaar nog niet klaar. elke kunstje is zo onderhand al 20x nageflikt... |
omg friso dat is echt een tekstje uit een psychologieboek of wat. :cool:
enniewee. ik heb ze een paar jaar geleden gezien op een of ander boern festival met forummer exo, en dat was mooi. (y) |
Citaat:
|
Je bedoelt dat innovatie in nieuwe 'post-rock' ver te zoeken is? Ookal ben ik het daar niet mee eens moet ik je wel nageven dat het knap irritant is als een band in herhaling valt en dat het bij veel 'post-rock' bands gebeurt.
|
Citaat:
|
|
Google is god.
Wikipedia the Messiah. |
favoriete postrockbands, anyone ?
|
ik ga die nieuwe mono en nieuwere mono nog wel lusiteren kijken of er wat verandering in zit.
|
ik zeg nog steeds dat Yndi Halda t gaat maken...
Enjoy eternall bliss was 1 van de mooiste instrumental releases van vorig jaar. :) |
Citaat:
|
dus gaat er nog iemand ?
ik zit nog te twijfelen |
ja ik ga zeker...
t is toch in de buurt :) |
toch wel in in op dour hoor
|
Ik moet pissen.
|
waar is die gave ass stuff van tom gebeleven steve?
|
YESS ik heb m gevonden!
|
net gezien in de paradiso, geweldige band.
|
Citaat:
|
up
ik wil mezelf even corrigeren, heb deze plaat onlangs aangeschaft en hij is toch wel degelijk heel vet. misschien door de productie van steve albini, hij luistert idd veel fijner weg. denk zowaar dat ie in mn jaarlijstje gaat komen (Y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:35. |