![]() |
Loopt jouw horloge op tijd?
Met mijn vriendengroep bemerkte ik dat een aantal van onze horloges niet op tijd liepen. Mijn horloge loopt drie minuten voor, maar dat is makkelijker ivm de tijden dat de treinen vertrekken. Dat bracht mij bij de vraag of jullie een horloge dragen en zo ja of het op tijd loopt en als dat niet het geval is waarom dat dan zo is, ben je te lui om hem goed te zetten of heeft het een diepere gedachte?
:) |
Mijn mobiel loopt standaard 2 minuten achter, ook als ik hem de dag ervoor goed heb gezet.
|
ja...
|
Mijn horloge loopt gelijk aan de klokken op school.
|
Citaat:
|
mooi topic :cool:
|
Mijn tijd op mijn foon loopt op tijd. Ik kijk altijd op teletekst maar daar zijn de tijden ook vaak anders. En dan kijk ik op mijn pa's horloge want die staat altijd goed.
|
Mijn horloge staat 5 minuten te vroeg. Mobiel ook.
Omdat ik anders standaard te laat ben. |
Mijn telefoon staat sinds een paar dagen weer op tijd. Ik kom nu dus ook overal weer te laat. :(
|
Ik heb geen horloge.
|
meestal loopt ie goed, maar de 12 is los en zwerft door mn horloge heen waardoor er soms wijzers blijven steken, heel handig:S
|
Citaat:
|
Ik heb op dit moment geen horloge, de tijd op m'n telefoon loopt wel (ongeveer) op tijd. Maar ik hoef dan ook (nog) geen bus of trein te halen :p
|
Nee, nu even niet, normaal loopt hij gelijk met de perronklokken. :o
|
Mijn telefoon loopt iig (ongeveer) gelijk aan de s.com klok. Ik weet niet of die echt precies goed loopt, dat maakt mij verder niet zo uit ook.
|
Citaat:
|
Ik heb geen horloge. ;(
|
Mijn horloge klopt precies.
Daardoor ren ik extra hard de trap op als ik in school zie dat ik nog 20 seconden heb en het net kan halen... anders zou ik dus vaker te laat zijn. |
mijn horloge loopt altijd een tweetal minuten voor, het geeft me een waar gevoel van rust
en teletekst heeft altijd gelijk :cool: |
Ik heb geen horloge maar de klok op mijn mobiel loopt zo'n 20 minuten voor. Ik denk namelijk dat ik dan wel op tijd kom, vraag me niet waarom, want ik kom alsnog te laat. :confused:
|
Mijn horloge loopt 2 minuten voor.
Mijn mobiel loopt zo'n 5 minuten voor. Mijn wekker loopt 2 minuten voor. (Voorheen zette ik mijn wekker altijd 20 minuten voor ( :D ) (n) |
ik draag geen horloge.
Ik kan het niet lezen. :( |
Citaat:
|
Wat is een op tijd lopend horloge? Definieer een marge en een referentie.
|
Mijn horloge is tegenwoordig vervangen door mn telefoon, en die loopt geloof ik 15 sec achter ofzo :o
|
Citaat:
On-topic: ja. |
just about op tijd
|
Nee, maar ik wel.
|
Mijn horloge kan niet lopen. :(
|
ze loopt 2 minuten voor denk ik.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zet mijn horloge zoals ik denk dat de juste tijd is, maar daar kan ik ook best eens een paar minuten van afwijken... :)
Mijn mobiel loopt voor, maar dat is zonder reden, gewoon omdat ie toevallig voorloopt en ik geen zin heb om em te verzetten. Mijn gastmoeder uit Amerika had wel een weirde tic. Die had de klok in haar slaapkamer een halfuur voor staan, zodat ze dan het gevoel had meer tijd te hebben. Terwijl ze er constant bij nadacht dat het eigenlijk een halfuur vroeger was. De klok in haar auto liep "maar" 10 minuten voor om dezelfde reden. |
nee mijn horloge loopt op batterijen
|
Mijn horloge loopt standaard een paar minuten voor.
|
loopt gelijk met de schoolbel @ school
|
Nee, natuurlijk niet.
|
Ik heb er twee, waarvan één gelijk loopt (met de stationsklok wel te verstaan) en waarvan er één twee minuten voorloopt. Maar ik ben te lui om die even terug te zetten. :
|
Heb geen horloge, wel een wekker die een uur voorloopt zodat ik beter wakker kan worden.
|
Ietsje voor, 2 minuten geloof ik.
|
Citaat:
|
Aangezien je ook een natuurkundenerd bent, maakt dat niets uit. :p
|
Citaat:
|
nee, op stroom
|
Op tijd.
|
Citaat:
|
De mijne staat volgens mij gelijk met de treintijden, dus verkeerd, of iig niet hetzelfde als de bus. Ik denk iig dat hij net wat voor staat.
|
Mijn horloge wijkt hoogstens een halve minuut af van de stationsklokken. Dit is al zo sinds ik m kocht en dat is iets van 8 jaar geleden ofzo...
|
Mijn horloge liep gelijk met de schooltijd en de schooltijd loopt een beetje voor, helaas is mijn horloge gesneuveld.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40. |