![]() |
Wat heb jij met Valentijn gegeven/gekregen?
Nou, de topictitel zegt het al:
Wat heb jij met Valentijn van je geliefde gekregen of aan je geliefde gegeven? |
Ik heb een email kaartje gehad en er een terug gestuurd.
|
meerdere kaartjes verstuurd, 1tje teruggekregen...
|
Citaat:
|
Niets, helemaal niets. Geen kaartje, geen cadeautje... en ik vind het maar goed zo. Mijn vriend en ik hadden dat al met elkaar afgesproken, en eerlijk gezegd vond ik het afgelopen weekend stukken specialer dan een cadeautje voor valentijnsdag. :o
|
Citaat:
|
http://www.freshcotton.com/site/prod...eptid=1&page=2
Ik kreeg dit ontzettend toffe cadeau. :) Van een sukkel. :( |
de garantie dat ze het morgen uit gaat maken omdat ze niet meer verliefd op me is.
|
niets gelukkig,
gehypt commerciele klotedag ik sta elke dag open voor cadeaus behalve met valentijn |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een kusje; hij kwam net (half 11) nog even onverwachts langs toen hij terugkwam van de vergadering die hij had. En daar ben ik al heel blij mee :)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Niets. Oja rare valentijnsmailtjes en nep liefdesverklaringen :cool:
|
M'n vriend een oude plaat gegeven, album van Elvis presley. Dit is omdat 'ie sinds hij Lilo en stitch heeft gezien gek is van een paar nummers die op de soundtrack staan; En dan vooral can't help falling in love with you. Die kon ik niet meer op single vinden dus heb ik een album gekocht waar 'ie op stond (plus nog meer van de soundtrack. Dus extra leuk)
En dan een kaartje gestuurd + gekregen. En morgen neemt hij mij mee uit eten in A'dam :) |
Kaartje, smsje, heel veel knuffels en kusjes :o:cool:
|
paarkaartjes verstuurd, en smsje en kaart teruggekregen
oh en van mn moeder een tshirt :confused: 'ja ik wist niets te kopen dus ik kocht maar een shirtje dat je wilde hebben' ja superl ief van der maar wat heeft het met valentijn te maken?:D en van mn oma een reep chocola met I love you en een soort spiegel met hele leuke opdruk:). |
K heb zelf ook niets gekregen... :|
Maar als ik de rest zo hoor is het meestal ook bij iets van kaartjes gebleven.... |
Ik heb geen geliefde... :)
|
Ik heb een roos gekregen.
En ik ben er trots op. Ondanks dat hij niet van een geliefde komt, geen minnaar, is dat wel een van de liefste dingen die ik ooit gekregen heb. Ja, ik weet van wie die wel komt;) |
Meerdere foute e-cards, waarvan 1 "anoniem".
|
Citaat:
|
Ik heb godzijdank niks gehad...blegh moet er niet aan denken dat iemand mij als slachtoffer gebruikt om maar iemand rommels te sturen met valentijn, omdat ze teveel geld/vrije tijd hebben...of te weinig aandacht :o De volgende dag is t toch weer voorbij en doen ze weer zoals gewoonlijk, jippie:p
Gaan er ook nog mensen janken als ze anonieme rommeltjes krijgen, daarvoor was valentijn toch ooit ebdoeld, geheime liefdes of vergis ik me? :o |
Een heel mooi kaartje, de nieuwe Dan Brown en een reisgids. (y)
En een kaartje van een niet-zo-geheime-aanbidster. :cool: |
NOG niks gegeven, wel een kaartje gehad.
|
Van mijn moeder beltegoed :cool: (y)(zodat ik iedereen weer kan bereiken) en een zuurstok. En van mijn mede vrijwilligers van het filmhuis een vrijkaartje voor de film en hele lieve suikerhartjes om er bij op te eten :) Toevallig mocht ik ook nog eens in de filmkamer kijken, wat een van mijn grootste wensen was. Wat ben ik toch weer geliefd :p
|
Gegeven: Een gestreepte badeend en een hotpack omdat ie het altijd koud heeft.
Gekregen: Roze rozen, een boek tegen stress en een brief van 2 kantjes. En hij had de hele kamer vol kaarsjes gezet, heerlijk cliché :bloos: |
Citaat:
|
Niks.
Daar doen wij niet aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niets, ook al was mijn vriendin het daar niet helemaal mee eens.
|
Ik heb mijn vriend mini kaarsjes gegeven in de vorm van bloemetjes en hartjes en de letters I love you op een stokje. En heb m meegenomen naar de bios, naar 'Prime'. Hij had geen geld dus heb niks van hem gehad.
|
Gekregen:
E-card, smsje, mijn vriend die opeens op de stoep stond, 2 rozen Gegeven: Een kaartje, verder nog niets want ik was er van overtuigd dat ik mijn vriend zondag pas zou zien :p |
Ik heb alleen een smsje met heel veel xxx-jes van m'n vriend gekregen en dat heeft hij ook van mij gehad.
Wij doen niet aan Valentijn. Volgend weekend hebben we een jaar en dat gaan we wel vieren. :) |
Hij heeft parfum van me gekregen, en ik heb een flesje met massageolie gekregen :cool:
|
Helemaal niets, nouja Bonnie gaf me wel een dikke pakkerd op mn wang.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoef geen speciale aandacht op zo een commerciele dag nee, komt zo gedwongen over. Dat jij dat niet snapt maakt verder niks uit hoor :eek: En romantische dingen kan je altijd doen..maar dan doe ik t liever op een andere dag dat het nog enigzins een verrassing is, dat zal je ook wel niet snappen? :| En haten, ook zo een groot woord..omdat ik in Nederland woon betekent dat niet meteen dat ik dingen haat hoor, weet dat haat hier aan de orde van de dag is maar toch, schuif geen woorden in m'n mond, als je ergens niet aan meedoet omdat je er het nut niet van snapt HAAT je het niet meteen. Zo heb jij ook weer wat geleerd vandaag :bloos: Zoals ik al ergens hierboven las, ik vind het wat specialer om te vieren dat je een jaar/een aantal jaar al wat heb samen, want kom op zeg..kerst is alweer voorbij hoor, en dan gaan we nu weer valentijn vieren, op naar moeder/vader/dierendag zullen we maar zeggen ;) |
Wij hebben onze eerste ruzie gehad. (y)
|
We zouden niks doen, heb ik toch stiekem een kaartje gekocht. Hij ook zei ie. Oja en hij had ook nog een cadeautje (douchegel) oja en hij had nog een cadeautje, hartjes snoepjes. De schat :) Dus nu scan ik mn hartjes snoepjes.
|
niks, nakkes, nada, niente, nothing, niets. :)
|
Ik heb een kaartje gehad van mn ex
dat hij het fijn vind dat ik er zo goed mee om kan gaan en dat onze vriendschap heel veel voor hem betekend |
niks
|
Ik heb een kaart gekregen die zijn moeder heeft gekocht en zijn naam er onder heeft gezet. Dus hij heeft er echt niet voor gedaan maja.
Ik had een kaartje gekocht en twee hartenlolly's en ons liedje met kalligrafieletter op een poster gemaakt en versierd! |
Niks. Nouja, liefde :)
|
een pizza. een kaart. heel veel kusjes.
|
Citaat:
|
Ik heb een Swirl gekregen :cool:
en een (de meest lelijke, leek op een hersenhelft) cactus in een afschuwelijk paars potje (die was namelijk van de vensterbank doodgevallen) gegeven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06. |