![]() |
Welk roddelblad lees je het liefst?
De Privé, om zijn formaat, of toch de Weekend vanwege de overload aan reclame voor gezondheidskuurtjes? De Story en de Party mogen natuurlijk ook, maar die leest niemand.
Toch? :cool: |
flair
|
Ik lees die shizzle niet.
|
Forumkrant
|
Geen. Ik houd niet van geroddel. Anders loop ik even naar m'n kapster.
|
ik lees ze alleen op mijn werk, uit de leesmap. Heerlijk, roddels van een half jaar geleden.
Meestal pak ik dan de story en de privé :o maar meestal lees ik Mijn Geheim <3 |
Ik lees uit principe geen troep.
|
Oh, Mijn Geheim is wel lauw!
'Hij heeft het met de collega van de schoonzus van de dochter van de moeder van de overbuurvrouw gedaan, wat moet ik doen?' Geweldig. :cool: |
Bij de Albert Heijn lees ik die dingen altijd, bij gebrek aan beter. Ik geloof trouwens dat ze alleen de PRIVE hebben, of is het de STORY?
In ieder geval, het is een FABULEUS blad waarin ze het haar en de kleding van sterren keuren. En dat vind ik nog leuk om te lezen ook :(:( |
Weet ik niet, ik heb er nog nooit één gelezen, omdat ze voor het plebs zijn.
|
Ditjes en Datjes! :cool:
|
Privé :)
|
Kut
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben niet zo aan roddelbladen, enkel als ik bij mijn oma op bezoek ben en ik verveel me eens (dan durf ik wel eens de 'dag allemaal' open te slaan)
|
als ik bij de kapper moet wachten dan pak ik story of een ander tijdschrift.. meestal hoef ik niet te wachten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb er gelukkig al heel lang geen meer moeten lezen voor school. Ik weet nooit het verschil tussen die roddelbladen hoewel ik dat volgens sommige tijdschriftmaniakken wel zou moeten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en dan vragen ze zich af waarom het onderwijs niveau terugloopt |
Vrij Nederland
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Contrast( god echt zo erg alle vooroordelen over marocs word er gewoon schaamteloos bevestigd (n) ) |
Citaat:
(fikt het beste van alle "kranten") |
Citaat:
Als iemand van zoetsappige roddels en vooroordelen houdt, raad ik diegene "De Telegraaaaaf" aan. ;) Citaat:
|
Bij gebrek aan beter lees ik in mijn donderdagavond pauze altijd de Break-Out. Daar roddelen ze er ook wel aardig op los.
Break-Out voor mij dus. (y) Als ik niet zou werken zou ik die 'shizzle' ook niet lezen, je weet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
3 Watersteden :cool:
|
Citaat:
Sinterklaas kwam aan op de Driemaster (y) |
Citaat:
|
Zwartewaterkrant is in één woord geweldig.
|
Citaat:
|
Geen, want ik vind roddelbladen kansloos (n) .
|
Ik lees die rotzooi niet.
|
Ik lees ze wel eens tijdens het kakken, maar het is altijd meer plaatjes kijken.. die verhalen over Frans Bauer en Marco Borsato interesseren me geen moer, dan kijk ik nog liever naar die mooie patroontjes op de wandtegels... maar aan de andere kant, soms staan er van die plaatjes in van celebs op hun lelijkst, Whitney Houston ofzo die nu een lelijke junk is, dat vind ik dan wel weer grappig
|
de volkskrant :o
|
geen.
|
Geen, ik vind ze nep
|
Geen :confused:
|
Citaat:
|
als ik ze zou lezen zou dat bij de kapper zijn, maar de Donald Duck is leuker :cool:
|
Citaat:
Ik word soms ook wel gek van die marketing mensen die je een maand gratis de Telegraaf aanbieden en je ze het standaard antwoord van 'nee dank je ik maak gebruik van zacht wc-papier' moet geven. |
Allemaal drie keer niks :o
|
Duckstadkrant
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31. |