Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   wat zoeken jullie hier eigenlijk? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=136091)

Kennedy 22-06-2002 14:41

wat zoeken jullie hier eigenlijk?

ik kijk hier regelmatig, maar nou vroeg m'n vriendin zich opeens af...wat zoek je daar eigenlijk op dat forum? misschien een leuke vraag voor iedereen hier. wat zoek je hier eigenlijk?

- is het gewoon één van de vele forums die je leest en zoek je niks speciaals?
- zoek je hier echt advies op het gebied van sex? (en vind je dat dan ook? heb je er iets aan?)
- wil je gewoon graag anderen helpen met advies op het gebied van sex? (en heb je het gevoel dat je ook echt kunt helpen?)
- of wordt je gewoon geil van al die sexverhaaltjes en vraagjes hier? :D

voor mezelf: ik heb nog niet zo lang internet en moest toen ik dat nog niet had al m'n vragen over sex en zo zelf uitzoeken en met m'n vrienden oplossen. dat ging in mijn geval gelukkig prima maar ik kan me voorstellen dat lang niet iedereen met z'n vragen bij vrienden of zo terecht kan.

ik vind het wel geinig dat je hier met veel meer mensen erover kunt kletsen en zo toch ook wel anderen kunt helpen. wat voor jou geen enkel probleem is, daar kan een ander misschien enorm mee zitten.

ik zoek dus niet echt iets speciaals, maar vind het dit soort forums gewoon een werelduitvinding. ik denk dat je door internet en dit soort forums veel beter voorbereid kan zijn op bv. je eerste keer omdat het toch veel makkelijker is om een vraag hier te stellen dan zomaar even hardop aan je klasgenoten of je ouders. een groot nadeel vind ik dan weer dat er veel (te veel) spookverhalen en onzinverhaaltjes de ronde doen en dat mensen daardoor hele verkeerde informatie krijgen en zo denk ik ook soms bang gemaakt worden terwijl dat niet nodig is.

hoe zit dat met jullie?

Freyja 22-06-2002 14:49

Ik ben een hentai :D:D:p

(voor de niet-anime freaks hier: hentai = een perverseling)

Dit is een van de weinige fora met interessante topics, soms fanatieke discussies (zie de animal sex en necrofilie) en wanneer is sex nou géén goed onderwerp? :D

mathfreak 22-06-2002 15:39

Wat mijzelf betreft: ik kom hier op het forum omdat ik me zowel in de lichamelijke als in de emotionele aspecten van sexualiteit interesseer en om een hulpverlenende functie te vervullen door vragen over sexuele kwesties te beantwoorden. Helaas is het zo dat sommigen mij vanwege mijn leeftijd meenden te moeten beschouwen als een vieze oude man die er op kickt om sexverhaaltjes van tieners te lezen, maar dat weerhoudt mij er gelukkig niet van om hier op het forum actief te zijn. Ik ga er namelijk van uit dat vooroordelen er zijn om bestreden te worden, en zolang er nog mensen zijn die dergelijke vooroordelen tegen mij hebben zal ik dat ook blijven doen, wat de gevolgen daarvan ook mogen zijn. Ik ben namelijk volstrekt niet van plan om me door dergelijke vooroordelen van dit forum te laten verjagen, en aangezien ik uit reacties van Koen en anderen heb begrepen dat mijn aanwezigheid hier op het forum als positief wordt beschouwd ben ik ook zeker van plan om hier actief te blijven.

_koetje_ 22-06-2002 15:55

welja, ik lees voornamelijk zaken waarmee ik soms ook zit!ik help ook heel graag mensen met hun probs!!!en inderdaad ook wel een bekke vo goei verhaaltjes! :p
thats it...

*beu* -xxx-

MarcyMarc 22-06-2002 15:57

Ik kom hier, om andere mensen te helpen...
En misschien mezelf te helpen met dingen die ik beter kan doen ofzo :D

M@TRIX 22-06-2002 16:05

misschien doek hier wel ideeen op..wie weet, en mischien kan ik anderen advies geven?!

MissBi@tch 22-06-2002 16:11

idd ideeen opdoen en elkaar advies geven

Tha Ice 22-06-2002 18:14

Vooral advies geven...
Ja is onwaarschijnlijk he als je mn leeftijd ziet ^_^
maar het zijn vaak dezelfde discussies die hier zijn en dan af en toe een vraagje :)

the_man32 22-06-2002 18:18

Sorry maar van zo''n forum word ik toch echt niet geil.... ik kom hier vaak ook om gewoon ff te lachen :) soms kom ik van die dingen tegen waarvan ik denk... halleluja... maar dat terzijde, anders ben ik hier om 'neutrale' adviezen te geven en niet om mijn hele privé leven hier neer te kwakken :p

Blenderhead 22-06-2002 18:19

k heb anders toch geen reet te doen

Winner 22-06-2002 20:27

Ik wordt geil van de verhaaltjes! :rolleyes:

*Fallen_Tear* 22-06-2002 20:53

Ik zoek niet echt raad ofzo, k vind het gewoon leuk om te lezen, maar wordt er absoluut niet geil van ofzo :D

Leuk om te lezen wat andere mensen meemaken enzo :p

StefanLovertje 22-06-2002 21:20

mijn vriend wordt er geil van! zegtie net

Squall 22-06-2002 21:45

Citaat:

StefanLovertje schreef:
mijn vriend wordt er geil van! zegtie net
en ik wordt im ;) potent van jou

nare man 23-06-2002 00:08

Werkelijke pure verveling, en om bekrompen zieltjes af te zeiken...vink leuk

Booster 23-06-2002 00:17

Beetje advies en mijn mening geven... Kom hier tegenwoordig niet meer zo vaak.

Verder een beetje 'theoretische ervaring' opdoen zullen we maar zeggen. Meeste topics zijn gewoon dikke onzin of vragen waarvan ik denk 'mwa, de oplossing ligt wel erg voor de hand'.
Maar af en toe zit er een intressant topic bij waarin meningen of gevoel goed uitgelegt wordt.

SuperS 23-06-2002 15:24

Citaat:

Squall schreef:

o ja op die manier :rolleyes:

Jadis 23-06-2002 15:31

meestal staan bij seksualiteit best wel grappige dingen. dus ik kom hier alleen maar om te lachen eigenlijk. voor echt advies ga ik wel naar de dokter of naar m'n moeder.

StefanLovertje 23-06-2002 17:50

Citaat:

Squall schreef:

jaaaa..... :confused: dach ik ook ja...... :rolleyes:

casey 25-06-2002 13:36

Ik zoek hier eigenlijk niets.. gewoon, ik lees dit forum, liefde & relatie, onzin.. zit overal ene beetje (ik ben terug.. had weinig tijd tijdens 't school)

mR. DJ 25-06-2002 15:51

Ik ben al een tijdje een soort van forum verslaafd. Ik zit nou op 4 "grote" forums die ik elk uur moet checken om bij te blijven, en daar bij komen nog een stuk of 6 kleinere.

De reden dat ik dit forum vaak lees is dat ik het ook wel een beetje interessant vind. Vooral problemen van jongeren grijpen mij aan, en die kom je hier behoorlijk tegen. De eerste keer toen ik hier kwam schrok ik me rot. Ik d8 echt leef ik nou in zo;n probleem loze plaats, of lijkt dat maar zo. Maar nu ik er meer over na denk zie ik in mijn omgeving ook steeds meer (mogenlijke) problemen bij vrienden en bekenden. En dat vind ik wel erg interessant.
Hoe meer problemen hier beschreven worden hoe meer ik ze om me heen kan herkennen.

TheNewBorn 25-06-2002 16:15

lol, omdat ik dit het nuttelooste forum vind dat er is :)
allemaal van die zieke shit enzo, alleen dan is het hier serieus en mensen geven er serieus antwoord op ...lol

verder ...check: http://www.aardbij.nl uit :) groots onzin forum :)

Krummeltje 05-10-2002 14:52

Citaat:

Squall schreef:
Had jij geen ban?

Maar goed.
Ik kom hier voornamelijk.... uit verveling inderdaad, en om te kijken, lezen, reageren en vragen te stellen en ervaring/ideeën op te doen.

Dus.

emperor crono 05-10-2002 15:00

Uit interesse en nieuwschierigheid, en als ik mensen kan helpen (/ denk te kunnen helpen) met mijn advies zal ik het ook niet laten.

X_michael_X 05-10-2002 17:02

Ik zoek een harige kont voor geile homo sex ,, In me strakke pakkie

Nee ik zoek nix.. Ik probeer alleen ff leven erin te blazen met deze naam

Alicia Silverstone 05-10-2002 17:48

ik kwam hier vooral vaak toen ik nog een vriendje had :D :o
Ja, ik heb hier echt een aantal topics geopend waarin ik advies wou :o
En ik vind dat iedereen hier heel relaxt en open over alles durft te praten, terwijl ik van m'n omgeving soms wel anders gewend ben :S
En het is wel handig om ervaringen van anderen te lezen enzo.
En soms is het ook gewoon voor de lol, dan staan er wel geinige topics tussen.

Lethalis 05-10-2002 18:03

Citaat:

Kennedy schreef:
- of wordt je gewoon geil van al die sexverhaaltjes en vraagjes hier? :D
Komt het meeste in de buurt van de beschikbare opties :D

Roos 05-10-2002 18:52

Citaat:

*Fallen_Tear* schreef:
Ik zoek niet echt raad ofzo, k vind het gewoon leuk om te lezen, maar wordt er absoluut niet geil van ofzo :D

Leuk om te lezen wat andere mensen meemaken enzo :p

Precies

a new noise 05-10-2002 19:34

ik zoek hier de ultieme climax
maja vinden.....

Violence Fetishist 05-10-2002 19:46

Citaat:

Morgan schreef:
anime
anime is gay ole ole

AtHell 06-10-2002 10:18

verveling, nutteloosheid, humor k denk dat t wel altijd een van die 3 is, tis denk ik gewoon dat ik serieus niets beters te doen heb tijdens t luisteren van muziek.

Freyja 06-10-2002 11:34

Citaat:

rysdigital schreef:
anime is gay ole ole
Je zou niet eens weten wat het inhoudt.

Violence Fetishist 06-10-2002 12:15

Citaat:

Morgan schreef:
Je zou niet eens weten wat het inhoudt.
o jawel hoor
maar het is gwoon zielig
triest japans vermaak
ach nevermind :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15.