![]() |
Wat is jouw tic?
Heb je een tic? Zoja, wat is jouw tic
TS begint: Mijn tic is mijn horlogebandje constant los en vast knippen, zonde van je bandje afgezien van het feit dat het behoorlijk zinloos is :s |
Mijn tic is constant text op de computer selecteren, soms zinnen, soms hele stukken text, soms een woordje. Ik blijf maar klikken. :o
|
Bij mij moeten altijd alle deuren óf wagenwijd openstaan, óf helemaal dicht zijn. Maar niet de keukendeur, het is echt vervelend als die dicht is. Ook moet constant, altijd, alle gordijnen goed zitten. :o
|
gewrichten knakken :o
|
ik moet áltijd rechts van iemand lopen
|
ik zit nooit stil en ik maak altijd geluid
|
Citaat:
|
Volgens mij heb ik geen tic
|
Ik fiets nooit langs de stoep, zelfs niet als ik alleen fiets.
|
Klikken met mn pen, bijten op mn pen etc :o
|
Kastdeur moet altijd dicht, gordijnen ook.
Ik zit veel met mijn handen te frullen, frunniken aan mijn neus of met mijn vinger tegen mijn lip zitten. Ik frul aan mijn sjaal. Ik doe mijn horloge regelmatig los en speel er dan mee. |
Als ik een ketting omheb zit ik er altijd aan.
|
tac
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle ramen en deuren moeten dicht. :o
|
ik knak altijd me gewrichten, bijt op me pen, selecteer ook altijd stukjes tekst, en als ik in de auto zit tik ik bij elke lantaarnpaal met me tanden op mekaar :rolleyes:
|
Trillen en bewegen van lichaamsdelen.
|
ik zit altijd aan mn haar te friemelen:D
|
Uhm...
|
- Handen wrijven
- Nagels bijten - Trillen met mijn rechterbeen - Air drummen en air gitaar spelen - Mijn hoofdhuid krabben De wondere wereld van de autist. :D |
Citaat:
En voor ik ga slapen check ik wel 10x m'n wekker (of ie goed staat). |
Ow jee ik heb wel een tic :o
Ontelbaar keer checken of ik alles wel bij me heb als ik weg moet |
Tekst selecteren doe ik ook en met m'n pen tikken en erop bijten als ik zit te denken.
Maar de iritantste is dat ik altijd met m'n telefoon zit te zwaaien, met zo'n touwtje dat eraan hangt. |
Citaat:
Ik kan ook nooit stil zitten, ik loop altijd wel te wiebelen met iets :o (nu toevallig met m'n benen :o) |
Dat doe ik idd ook trouwens, tekst selecteren
|
Ik verzamel tics. Ik heb er dan ook al heel wat.
|
Ik kan er niet tegen wanneer mensen mij in mijn zij prikken, en laat dat ook weten.
|
af en toe tel ik zonder reden het aantal stappen dat ik neem, of hoe vaak ik trap op mn fiets en dan moet ik echt aan andere getallen gaan denken om dat te laten stoppen
|
Citaat:
|
Mn muiscursor ergens parkeren op het scherm, het liefst op een smal strookje of precies in het midden van iets.
Kleine windows maximaliseren, altijd. De taakbalk schoon houden: maximaal 6 open programma's. |
- Naar boven altijd een treden overslaan en dan hopen dat ik uitkom.
- Ik zit heel vaak aan mijn haar te frunikken of aan mij hoofd te krabben. - Op de fiets maak ik altijd een soort sprongetje, wanneer ik de schaduw van een auto passeer. - Aan de eettafel ga ik altijd op mijn knieën (op de stoel) zitten. - Controleren of de autodeur wel echt op slot zit. - Als ik de datum wil weten kijk ik op mijn horloge. :confused: |
Ik heb een tic dat vindt u vreemd misschien :eek:
Ik kan geen lege glazen voor me zien :( En ook van volle glazen word ik gek :mad: Ja als ik die zie dan leeg ik ze direct! :cool: |
Klikken en selecteren,
alles moet gemaximaliseerd zijn, winamp moet op 'sort list by title' staan, kamer deur moet dicht, heel vaak op 'rood' drukken als ik de telefoon ophang. |
alle schermen gemaximaliseerd
als ik langs een spiegel kom ff checken als ik met de ene kant van mn gezicht iets doe, dat ook met de andere kant doen zoals met een mondhoek trekken deur moet dicht het slot van de wc altijd twee keer checken als ik wil slapen moeten alle kasten en deuren dicht |
Ik kan nooit stilzitten. Altijd beweegt er iets en meestal is het mijn been.
Nagelbijten. Selecteren op de computer. Dingen aanklikken vervolgens weer wegklikken. Voor ik ga slapen moeten mijn kastdeuren dicht en met een tasje over beide knoppen. En ik kan sinds kort niet meer slapen in het donker:| |
Alle maar dan ook alle gewrichten knakken.
Varierend van vingers tot heupen. Nek, schouders, enkels. Je kunt het zo gek niet bedenken |
Ik heb werkelijk geen idee
|
Citaat:
En nagelbijten. |
Teletekst aan- en afzetten als ik TV kijk.
|
-Tekst selecteren als ik aan het lezen ben
-Gewrichten knakken -Vrijwel altijd als ik naar beneden loop doe ik eerst de bovenste la open en ga dan pas doen waarvoor ik naar beneden gekomen was. |
Citaat:
|
nagelbijten..
meeneurien.. op muziek :P en als ik in de auto zit.. zit ik bij elke lantaarnpaal mn tenen heen en weer te doen.. of druk ik mn tanden op elkaar.. kweet niet waarom :P |
100 keer per dag in de koelkast kijken.
|
Te veel om op te noemen.
|
1. Ik kan niet van m'n lippen afblijven
2. Als ik m'n kamerdeur dichtdoe en naar beneden ga naar de woonkamer, moet ik eerst nog 3x teruglopen om te kijken of m'n deur wel echt dicht is :s .. |
plastickauwen
rare geluiden |
Ik tril bijna altijd met mijn voet of zo, ik zit meestal niet echt stil.
Ik kan er niet tegen als mijn eten tegen elkaar aan ligt. Maar dat is niet echt een tic, dat is gewoon raar. |
Citaat:
|
Als ik een flesje water in mijn hand heb, ga ik met die dop zitten kloten.
Als ik aan het studeren ben en ik heb daarbij een pen in mijn hand, dan doe ik die altijd tussen mijn bovenlip en mijn neus als ik nadenk. Dit doe ik ook op tentamens, helaas. ik moet drie crackers per keer eten, anders komt het stapeltje niet uit en moet ik crackers uit het nieuwe pak kruisen met het andere pak. |
Citaat:
Als ik een boek lees en ik heb een blaadje als boekenlegger, stop ik die met behulp van mijn tanden onder mijn onderlip. Ik kan het niet echt uitleggen en het is stom:P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |