![]() |
Levensbeschouwing: zin
Er is een project voor school met levensbeschouwing.
We moeten onderzoeken of jongeren bij positieve ervaringen de "levensbeschouwelijke zinvraag" (wat is de zin de ik naar school ga bijv.) stellen. Ofwel, denken jullie (jongeren) er bij na als er iets leuks gebeurd. Zoals een feest, of liefde of......... Graag jullie reactie, bij welke ervaring (tot welke soort) en je geslacht en wat je dan denkt (zonder jullie privacy te schenden) Dank :) :( :o :D (y) |
Citaat:
Dat heb ik nog lang onthouden, maar de psitieve zijn eerder voorbij. grz. C |
Ik denk bij vrijwel alles na wat de zin ervan is en ben veel met filosofie bezig. Ik denk dat vrouwen hier veel minder mee bezig zullen zijn...
|
Citaat:
|
Wat is daar zo grappig aan, A loved one?
Ik ben een vrouw en ik denk er zeker over na. Ja dus :) |
Citaat:
|
Waarom moet je dit onderzoeken?
|
Citaat:
|
Citaat:
But then again, dat gaat ook wel op voor mannen, als je 'hun kapsel' dan vervangt door 'bier, voetbal en tieten' :o |
ik ben vrouw, dus ik stel de lb. zinvraag niet. :).
liefs, mij. |
@ katje, gelukkig zet je ''de meeste'' in je antwoord, want ik kan me er niet bij aansluiten. En ik had niet goed gelezen wat hmmm had gezegd, sorry. Dat antwoord slaat overigens idd nergens op! Bewijs dan eerst maar dat vrouwen er minder mee bezig zijn!
|
Waarom bewijzen? Waarschijnlijk is het zo!
:evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat de 'zinvraag' sowieso meer na negatieve dan na positieve ervaringen wordt 'gesteld'. Positieve ervaringen schrijf ik liever toe aan mezelf, dat is goed voor je ego. Negatieve ervaringen kan ik vaak minder goed begrijpen. :(. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:38. |