![]() |
18 en 1 sexpartner
Ik ben 18 en heb in me hele leven maar 1 sex partner gehad is dit normaal?
|
[sarcasme]Nee, dit is volstrekt abnormaal! :eek: Ik zou me snel laten doorverwijzen naar een seksuoloog om er achter te komen waar het fout is gegaan en zo snel mogelijk op zoek gaan naar potentiele sekspartners.[/sarcasme]
Al moet ik zeggen dat ik het wel zorgelijk vind dat je je met je 18 jaar zo'n vraag stelt.... :s |
:D :D
Dus jij vindt het blijkbaar heel normaal dat veel jongeren tegenwoordig van de ene op de andere springen? Blijkbaar wel, anders zou je jezelf de vraag niet stellen lijkt me. :p Offtopic: mensen ligt het aan mij dat ik dit best wel een amusante vraag vind? :o |
Uh 1 en je maakt je al zorgen? Ik heb er nul gehad en heb zoiets van 'dat komt nog wel'. Wat wil je er aan doen als het ongewoon is? Met een bordje 'wie wil me neuken' over straat gaan lopen om de achterstand in te halen??
|
Beter pas 1 sexpartner dan een handvol hoor!
Ik ben nu 20 en had op mijn 18e 2 sexpartners gehad, waarvan 1 mijn eerste vriendje was waarmee ik eigenlijk niet van plan was sex te hebben, het was geen serieuze relatie. Daarna een hele serieuze relatie gehad en nu weer, dus totaal 3 (sexpartners). Maar het is niet iets waar ik trots op ben of me voor schaam. Ik zie wel waar het uitkomt. Je hebt van die meisjes die voor hun 18e al een handjevol jongens hebben gehad, dat vind ik persoonlijk nogal sletterig. Maar ieder zijn smaak he. |
dit topic kán gewoon niet serieus zijn...
|
Citaat:
|
Nee, dit is niet normaal. Ga naar 't eerste 't beste café en laat je daar gangbangen door 5 overjaarse venten.
|
Uitstekend idee. (Y)
|
Wat een slechte grap is dit. (n) :(
|
je sterft binnen 4 dagen mits je voor die tijd geen 2e sekspartner vindt.
|
:rolleyes:
|
godskolere wat een kansloos topic
|
Stel, je overweegt een carriere in de minder goede buurten van Amsterdam, dan heb je een probleem.
Stel, je bent een normaal persoon, dan is dit geen probleem. Wel heb je dan nogal een probleem met je zelfstandigheid en zo, aangezien normale volwassen mensen a)zich hier absoluut niet druk om maken en b)dat dan al helemaal niet op een scholierenforum gaan vragen. |
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
nu serieus: waar maak je je druk om? Of heb je liever een bijnaam? |
Werkelijk! Met wat voor mensen ga jij om dat je dit idee hebt gekregen...
|
Ab-nor-maal. Kind, dat jij je nog niet hebt laten nemen door 20000 verschillende mannen, daar sta ik van te kijken. Echt abnormaal ben je.
Ontopic: Waar maak je je nou eigenlijk helemaal druk om? |
ja :)
|
Ik denk dat je vraag inmiddels wel beantwoord is. ;)
Verder gaat dit topic nergens heen, dus gaat ie dicht. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:40. |