![]() |
Gtst[20]
Nummer twintig alweer. eerste keer open ik een nieuw gtst-topic. Leuk :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vriendjes? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Janine is zooo vervelend
|
Citaat:
Ik hoorde gister in een college over een gehandicapt meisje dat dacht dat vrouwen zwanger raken van GTST kijken.. :D |
Citaat:
|
Citaat:
Gefeliciteerd trouwens met die iemand ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een kansloze aflevering gister met dat Valentijn-gedoe.
"Het is voor boven de 13 en onder de 30"... en Janine was er gewoon, en die is toch echt ouder dan 30. :p Maja, zo voelt ze zich de laatste tijd niet... |
Met wie gaat Janine nu dan?
|
Citaat:
En het "Maar ik houd van joú, jij niet van mij, je haat me" vond ik ook leuk :bloos: Maar nu mag er wel weer eens iets gebeuren, alles duurt zo enorm lang (en ja, dat is altijd bij gtst). |
wat zijn ze nou dom 'sjors' aan het omzetten naar cijfers, ze heette toen toch nog wendela :nono:
|
whaha :d dat einde :d
|
dit had ik niet verwacht eiglijks:P
en volgens mij begint gtst steeds later, bij mij was de reclame om 5 voor half 9 :eek: maar klok zal wel voor staan ofzo..:p |
ik hoo pdat die sjors nu naar een gesticht gaat.
wat een irritant kind. en ja dat klopt van dat wendela das echt dom. wel goed opgelet trouwens. waar zijn charlie en nick gebleven na hun trouwdag?:p |
Citaat:
Ik vroeg me al af waar die verhallijn van Dian was gebleven, maar aan het einde snapte ik waarom we haar niet meer hebben gezien. Ze moesten eerst naar... het lichaam van Frits van Houten! Whahahahaha! :D Lekker trouwens, moeten ze die amulet uit handen van een dooie peuteren. Strakke actie, Frits. :s Morris speelde weer mooie de grote broer van Fos. Als-ie nou maar eens zou luisteren... Nina: Wat een gezeik Janine: Dat is een sonnet van Shakespeare Nina: Nou, lekker makkelijk om een gedicht van iemand anders over te schrijven :D (y) |
maar ff een zegje he..
frits was vermoord, hoe kan hij dat dan beslissen van dat amulet. staat dat in zn testament ofzoiets, hij wist toch niet dat ie dood ging? en aangezien niemand wist van de amulet.
Spoiler
en die augusta is wel verkikkerd op jack zeg..:s |
Citaat:
Spoiler
|
ja ik wil dat augusta upplurt, die speelt slecht.
sorry van die spoilertopic. |
Citaat:
'Spoilertopic'? Je bedoelt zeker gewoon 'spoiler'? :p Niks te sorry, je hebt 'm toch als spoiler gemarkeert? :) |
ben een poosje weggeweest.... mogen de spoilers weer gewoon in dit topic of moet het nog apart?
Vind het met Frits wel heel bijzonder. Vraag me af hoe het verder gaat. Aangezien Frits door Hans en Augusta vermoord is en zij niet wisten waar de amulet was, moet er iemand anders geweest zijn die Frits daar heeft neergedropt. Ludo? Die had wel de macht over de kluis enzo. Misschien zat daar info in. Iemand nog meer ideetjes? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wist niet dat Frits vermoord was door Hans en Augusta(wat een naam), ik dacht door die ene vrouw. |
Spoiler
ja sorry die spoilertopic wordt niet gebruikt. |
Citaat:
|
Ik vind het einde wel goed gisteren. (y) Ik had al eigenlijk tijdens de aflevering een vermoeden dat ze daar zijn lijk zouden vinden.
Inderdaad dom dat ze de naam Sjors probeerden terwijl ze vroeger Wendela heette. (n) Het wordt trouwens steeds lachwekkender rondom de Janine-Fos-verhaallijn! :D |
Citaat:
|
wat is r gebeurd vandaag
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vond dat Hans opvallend snel antwoord gaf op Dian d'r vragen. Volgens mij is hij oprecht wat betreft zijn gevoelens voor Dian (en Sjors en misschien ook voor Jack). Ik ben alleen bang dat Dian zich laat inpakken door Hans en Sjors en Jack de waarheid niet verteld. (n) Wel spannend zo. (y) |
Citaat:
|
Vanaf vandaag is het spoilertopic gesloten, aangezien het topic amper meer in gebruik was. Dit betekent dat er weer spoilers mogen worden geplaatst in het gewone GTST topic. Doe dit uiteraard wel met de spoilertag! Mocht het aantal spoilers over een tijdje weer zó groot worden dat het echt storend is, dan kan het spoilertopic heropend worden.
Reacties op dit bericht ajb per pm en niet in dit topic. |
Laura heeft het eindelijk gezegd tegen Robert. :eek: Pfff, het werd tijd. :p
Wedden dat-ie het niet gelooft? ;) |
Citaat:
|
Tsjah, dan moet je niet na de uitzending hier op het forum komen hangen... wacht dan ff tot na de herhaling.
|
Die Jack is wel een sluwe vos. Ik vond het wel grappig hoe die Augusta reageerde toen Jack dat afluisterapparaatje had gevonden. :D
|
augusta geilt op jack:p
|
Ik ook...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij moet alleen informatie die nog niet is uitgezonden in een aflevering van GTST in een spoiler. Als de aflevering is afgelopen kan je toch naar hartelust napraten daarover? Als je de aflevering hebt opgenomen ofzo dan moet je gewoon tot die tijd niet op het forum kijken.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:05. |