![]() |
[Windows]Windows probleem na reboot...
Als ik mijn pc opnieuw opstart en inlog dan starten er geen progamma's, ik kan niks op mijn bureaublad aanklikken en als ik naar mijn startbalk ga dan geeft ie een zandlopertje weer. Kortom: ik kan niks meer na een reboot want dan moet ik gewoon heel windows opnieuw installeren.
Weet iemand waar 't aan ligt? |
Wat gebeurt er als je nog eens reboot?
|
hetzelfde
|
Wat gebeurt er als je opstart in veilige modus?
(paar keer op functietoets F8 drukken en dan de veilige modus selecteren) |
weet ik niet, nog niet geprobeerd maar dit is de enigste pc waar ik op zit dus het schiet niet op als ik iedere keer windows opnieuw moet installeren...
en als ie het in de veilige modus wel zou doen wat is dan de oorzaak? |
Citaat:
Je kan het nog eens op een manier doen, waar je niet je schijf hoeft te formateren (en daardoor al je gegevens verwijderd zal worden) Citaat:
Je kan bijvoorbeeld kijken wat je in je logboeken geregistreert word. (start -> uitvoeren -> eventvwr) Welke programma's automatisch gestart word (start -> uitvoeren -> msconfig,..of hijackthis) |
oke..
Mijn pc staat dag en nacht aan dus ik start 'm morgen ff opnieuw op en als ie dan nog hetzelfde doet dan zal ik even in me logboeken kijken (als het lukt in de veilige modus). Zonee, dan vraag ik het vrijdag wel even op m'n stage :) Alvast bedankt! |
ik meen dat een vriend van me hezelfde probleem heeft gehad, niet zo heel lang geleden. Dit probleem was echter op een rare manier opgelost. Bij hem was de oorzaak een virus, die hij op dubieuze wijze van zijn pc verwijderd heeft. Ik denk dat freyk gelijk heeft en je het beste windows overnieuw erop kunt zetten (erover heen zegmaar), waardoor je data intact blijft
|
Ach, als je het een leuke virus is, is meestal een hijackthis-log posten voldoende.
|
Citaat:
maar ik vraag 't morgen wel even op m'n stage :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14. |