![]() |
nieuwe voetbalshirts oranje
Wie vindt ze mooi?
|
|
tis slechter geweest ..
|
Uitshirt is gaaf, lekker retro. Het thuisshirt vind ik niet bizar boeiend, maar het kan ermee door.
|
dat vakje om die leeuw bij thuis shirt vooral is wel bijzonder lelijk trowuens (n)
|
Ik vind het vooral het uitshirt mooi! Thuis shirt gaat er wel mee door
|
Ik vind ze wel stijlvol, maar de broek lijkt wel heel groot.
|
Dat uitshirt is wel leuk, maar ik zie niet echt wat er anders is aan het nieuwe oranje-shirt..
|
Ik citeer:
Heel erg vet de tenues. Blauwe sokken zijn erg gaaf, ze spelen nu in feite in de Nederlandse vlag van een paar honderd jaar terug. Uittenue is ook super, ik geloof dat de aller eerste wedstrijd van het Nederlands elftal ooit in een soortgelijk shirt was. Het embleem is ook erg stijlvol verwerkt. Vetste Nederlandse tenues die ik ken. (y) (y) Ik hoop dat meer landen iets origineels doen, 2 jaar geleden had iedereen exact hetzelfde shirt van Nike maar dan in de kleuren van het land. |
Ik vind het thuisshirt juist wél cool. Gewoon oranje, zoals het hoort, geen gezeik. Het embleem is vet. Het uitshirt is inderdaad ook erg cool.
|
De laatste keer dat Oranje in een 'bijzonder' tenue speelde liep het geloof ik wel heel goed af... :cool:
('88) |
Ik vind ze beide erg mooi.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het erg cool, ook al omdat het echt iets anders is en niet, zoals al aangehaald, hetzelfde shirt als de rest van de landen. :)
|
Ik vind ze allebei mooi, vooral het uitshirt. :)
|
Gatver ik vind het niks, we leven in 2006 en niet in 1950. Dat uitshirt is best mooi, maar dat thuisshirt is echt niks. Vooral niet met die veel te grote broek en blauwe! sokken erbij.
|
De shirts zijn mooi...de broeken zijn echt gemaakt om er met 2en in t kunnen?
|
M.n. uitshirt mooi; bij het thuisshirt hadden ze die leeuw zwart moeten maken en níet in zo'n stom vakje.
|
Ik vind uit- en thuisshirt prachtig. Die broekjes zou ik me niet druk om maken want wanneer ze in de kleedkamer zitten krijgen ze toch wel het maat broekje dat ze zelf willen.
|
Citaat:
Verder ja wel mooi en zelfs de blauwe sokken |
Shirts zijn mooi, het gehele tenue wordt verpest door die blauwe sokken bij het thuisshirt.
|
Uitshirt afzichtelijk, thuisshirt ok.
|
lelijk (n)
|
geweldige shirts, vooral het uitshirt is mooi.
ook 1 van de weinige uitshirts van nederland die ik mooi vind (y) |
Theb wel wat
|
http://smile.smilies.nl/382.gif
Het lijkt net de Nederlandse vlag met die blauwe broeken, de vlag die wappert over de velden, de tegenstanders eraf blaast |
Dat uitshirt ga ik meteen halen.. Terwijl ik normaal het lopen in voetbalshirts toch iets wat ik niet direct goedkeur..
|
Prachtig :)
|
er is nog ruzie geweest over het logo van de knvb.
bij voetbal insite had iemand een shirt meegenomen uit begin 20e eeuw met een super mooi logo. als ze dat logo (lekker ouderwets) er bij deden was het mooier dan dat het nu is. |
Je moet je gewoon schamen voor dit achterlijk lelijk tenue. Je zou bijna hopen dat ze de poule niet overleven om zo snel mogelijk die shirts weg te doen. Ik denk ook niet dat er met shirts geruild gaan worden met de tegenstanders na afloop van de wedsrijd. Niemand wil zo'n shirt weggeven of krijgen.
Het is gewoon een aanfluiting. Misschien wil Volendam hun shirts wel aan de spelers van het nederlans elftal uitlenen |
prachtig, ik vind vooral het uitshirt mooi, we mogen best eens een keer trots zijn op onze vlag. ik vind alleen het knvb logo lelijk verwerkt in het thuisshirt. het is wel voor het eerst sinds jaren dat veel mensen het echt niet mooi vinden omdat het ook zo gewaagd is. dat is positief, want werden we niet europees kampioen in de lelijkste shirts in de geschiedenis van oranje?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind ze niet echt mooi eigenlijk.
|
Allebei eigenlijk verschrikkelijk, uitshirt is dan misschien nog wel neutraal als je de reotroheid erin ziet. De te lange broek en die domme sokken erbij staan ookal niet.
Maar goed, we wonnen in 1988 ookal in nogal vreemde shirts. ^^ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07. |