![]() |
nieuwste films..??
hey hey mensen
k moet voor my ckv een paar leuke films kyken, wat kunnen jullie my aanraden?? k wil graag wel de nieuwste films kyken. dus>>>>>>> ff jullie hulp graag :rolleyes: :rolleyes: KuSjeS xxx |
T0D@Y y00 Di3
@L0n3 1|\| T3|-| D2RK T3h 50|_||\|D 0f T|_||\|D3R Sy|\| S3ka @@r@D@5 D|_|5|-|Y!!1 K|_|ZzZz!35zzzzz |
Citaat:
blaat wat ik niet kan lezen kus iets Wat staat daar?? (A) :D OT: www.google.nl en dan naar de site van de plaatselijke bioscoop gaan. |
Dat tweede is Alone In The Dark geloof ik :p
En het derde The Sound of Thunder? :d Ontopic: ga gewoon naar de videotheek en ga naar de afdeling: nieuw :) |
Citaat:
|
Prime, Wedding Crashers, A sound of thunder ;)
|
Brokeback Mountain. Met Heath Ledger!!!111!!2
|
Citaat:
|
|
Er draait bijzonder weinig verheffends in de bioscopen en als je dat wilt weten, kun je de site van Pathé wel checken. Waarom moet het persé een recente film zijn?
En de roloog staat voor sar-cas-me. Niet voor iets anders. Niet meer doen dus. Dank. :) |
Citaat:
OT: walk the line en brokeback mountain |
Citaat:
|
crash met Wesley Snipes
|
big momma's house 2 :cool:
|
Citaat:
Weddingcrashers ook trouwens :D |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik Selsa was dan zou ik gewoon lekker even naar de videotheek gaan en kijken wat mij zelf aansprak, wij kunnen nu wel allemaal 'meesterwerken' gaan opdreunen, maar of je daar nu op zit te wachten is natuurlijk een tweede. En als je dat dan echt niet kan. Geef eens wat meer informatie, wat voor soort films kijk je graag, behalve nieuwe films. Er zit namelijk nogal wat verschil tussen bijv. Prime en Walk the Line. |
Citaat:
|
Citaat:
als dit topic serieus blijft, kan ie nog wel even openblijven, anders gaat ie dicht. |
Citaat:
Dreamer: Mijn Droompaard, ofzo? Lijkt me perfecte film voor jou. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:52. |