![]() |
[BIO ]Enquete ADHD
Ik ben op zoek na personen die voor mijn profielwerkstuk een enquete over ADHD in willen vullen.
Als je dat zou willen doen graag! Enquete: Naam: Leeftijd: .. Geslacht: m/v 1. Op welke leeftijd werd bij U de diagnose ADHD gesteld? <5 jaar 5-15 jaar 15-25 jaar 25> 2. Hebben meerdere personen in U familie ADHD? Ja, namelijk mijn . Nee 3. Wordt u behandeld voor ADHD? Ja, door middel van medicijnen (ga verder met vraag 4,5,6) Ja, door middel van een alternatieve behandeling (ga verder met vraag 7) Nee 4. Welke medicijnen gebruikt U? Ritalin Concerta Stratera Anders, namelijk 5. Merkt U ook positieve/negatieve veranderingen door het door u gebruikte medicijn? & #61488;Ja,namelijk .. Nee 6. Heeft u last van negatieve bijwerkingen bij deze medicijnen? Ja, namelijk, Nee 7. Herkent u zichzelf in 1 of meerdere kenmerken? Impulsief gedrag Ongeduldig, lage frustratiedrempel Aanleg hebben om snel verveeld te zijn Problemen met het organiseren van je leven Vaak creatief, hoogbegaafd en intuοtief Rusteloosheid Vaak met handen friemelen, voeten schuiven of op een stoel draaien Laag zelfbeeld en onzekerheid Moeilijkheden met het omgaan van geld Overbeweegelijkheid 8. Hebt U ook een andere gedragsstoornis die samengaat met ADHD? Ja, namelijk (ga verder met vraag 9) PDD-NOS Syndroom van Gilles de la Tourette NLD CD ODD Gebruikt U hier ook medicijnen voor? Ja, namelijk . Nee Ten slot: Hoe beοnvloed ADHD U leven: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31. |