![]() |
Kledingcombinaties
Welke kledingcombinaties veracht je? Zit jij ook met je handen voor je ogen als de 'hunk' in Date My Mom weer eens zijn overhemd in zijn broek heeft gestopt op het moment suprème? Vermijd je mensen die bergschoenen onder hun rok aan hebben?
Vandaag zag ik een blonde troela in een zwarte stretchbroek (extra strak MET string :)) en een spijkerjasje. Ik voelde een bepaalde emotie opkomen die ik nog steeds niet kan plaatsen. Heel vervelend. Voor de duidelijkheid: dit is dus geen topic waar je als gefrustreerde puber mensen op hun uiterlijk mag afzeiken, het gaat puur om de kledingcombinatie. |
Sommige mensen snappen NIET dat sommige kleuren niet samenkunnen. Fel roze en zachtoranje, of felgeel en babyblauw. :confused:
|
ik kan er niet zo goed tegen als mensen sneakers/lage gympen onder een rokje dragen. ohja en ik heb nog nooit iemand gezien bij wie een spijkerrokje niet afzichtelijk stond.
|
Meestal staat een spijkerjasje op een spijkerbroek ook niet zo mooi.
|
Vermijd is zonder 't', taalpuristje.
|
Citaat:
|
Spijkerjasjes sux.
|
Blond haar + roze kledingstuk :nono:
Roze kan je alleen dragen met donker haar, anders zie je er onmiskenbaar uit als een derderangs barbie/anita. Edit: verder kan het me niks schelen, ik zie graag dat andere mensen zich belachelijk uitdossen, than (then? :() I'll look better by comparison (y) |
Then.
Ik vind het ook lelijk als mensen een feloranje/-roze/-groene jas kopen omdat ze dat een GEDURFDE KLEUR vinden, hoewel die kleur ontzettend vloekt bij de rest van hun kleren en haarkleur. |
Citaat:
|
Van die zogenaamde ChICCkiIIeSj die dan hun paardrijdlaarzen-achtige-laarzen over hun veel te dure en veel te lage broek dragen. In combinatie met een naveltruitje, en een riem met hun naam. Veelal namen als Chantal, Chinouk, Wendy, Maria, Angelique, Jaqueline, Mandy, Kimberley, Daisy, en ga zo nog maar even door.
|
Spijkerjasjes en rokjes zijn per definitie stom. Te strakke kleding ook. Strings. Fluomarktkleding. Vieze synthetische stofjes. Leer en lak.
Maar what the hell, ik scharrel 's morgens ook maar lukraak wat bij elkaar om aan te trekken. :) :) En sneakers onder een rokje kunnen wel leuk zijn. (y) |
Broek in laarzen/schoenen, daar kan ik nog steeds niet bij.
Hetzelfde geld voor van die halve shirtjes die je dan vastknoopt tussen je tieten. |
ik let daar nooit op en eerlijk gezegd heb ik er inmidels al bakken roest van aan mijn reet hangen.
|
Citaat:
en gympen onder rokjes zijn ook leuk en voor de rest wat grandmommy zegt. |
mensen met bakken roest aan hun reet vind ik echt niet kunnen.
vandaag zag ik een jongen in de bus met een cars broek en met hele foute schoenen. ik ben alleen de naam van dat merk vergeten :( edit beetje onduidelijk maar dit zijn ze. http://image.rakuten.co.jp/wshop/dat...631480925.jpeg |
Citaat:
die schoenen, dat zijn mags |
Een broek en een trui.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je moet blind zijn om mags leuk te vinden :/ |
een bodywarmer is VRESELIJK in combinatie met wat dan ook (n)
maar wat ultiem lelijk is, is een bodywarmer met daaronder een spijkerjasje :( :( :( :( :( :( |
chix met bondkraag+joggingbroek=hot
|
Citaat:
|
broeken met bloemen applicaties, of strass, of pailetjes, of broeken die nieuw in de winkel hangen met scheuren en rafels eraan. Broeken met uitgebleekte vlekken op de kont ( en geen slijtage ) Stuka broeken, Overseas broeken. Stuka broeken zijn ALTIJD lelijk. Je gaat toch niet in een broek lopen die zo'n model heeft dat je je voeten niet ziet? En waar gifgroen op wordt gecombineerd met een schotse ruit?
verder is Lak juist fantastisch, ik kick op omaatjes met een rode of roze lakjas. Zelf heb ik tweedehands zwarte lak laarzen, en die staan juist super onder een kek keurig rokje. Puntschoenen zijn ook een mode ding die ik niet begrijp. Het is eigenlijk nooit echt in geweest. En het is nu ontzettend uit, uit, uit. En ze staan niemand mooi. jezus, dit lucht echt op! :D |
Ik dacht ook dat puntschoenen uit waren maar ik zie ze nu weer bij elke nieuwe collectie. Het feest begint weer van voren af aan, :).
Ik zag echt prachtige rode flats met een kek riempje die echt zo perfect waren als de neus rond was geweest i.p.v. een punt. |
Ik ga deze zomer rondlopen met een short over een jeans, dat gaan veel mensen verachten, maar ik vind het leuk gevonden!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja maar toch droeg jij ze zelf ook 4 jaar geleden :p
|
oh mijn reply sloeg op de bodywarmers zz
|
Citaat:
|
ja kleuren combinaties,
zoasl een rode trui een blauwe broek groene schoenen en een geel sjaaltje ofzoiets dat vind ik echt LELIJK. bij mij matcht er altijd IETS en sommigen vinden dat lelijk maar ik moet van mezelf bijv de zelfde kleur schoenen als mn truitje/rokje/broek en het andere moet 1 dezelfde kleur zijn. maarja. ieder zn smaak :confused: |
bij vrouwen:
ik kan niet tegen mensen die hun broek in hun laarsen stoppen, vooral niet als het van die kniedingen zijn... ohja, ik kan al helemaal niet tegen van die kniebroeken! in de zomer oke, maar nu :nono: korte rokjes met worstenbeentjes (zeg maar benen) kan ik ook niet tegen. ohja en dat allemaal in combinatie met puntschoenen, die ben ik inmiddels wel gewend, 3/4 van mijn klas loopt ermee, maar toch :( bij mannen: strakke broeken dat je alles ziet en dan vooral in combinatie met een ultra strak truitje, zodat je de spieren goed kan zien :( ik kan niet tegen korte broeken bij mannen (maakt niet uit wat er daarop dragen) :confused: |
Citaat:
Sowieso zijn die bontkraagjes bovenop een of ander spijkerbroekje met enorme laarzen eronder die boven de broek uitkomen gewoon voor 14-jarige hoertjes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben kleurenblind, dus soms zie ik niet echt wat ik aan heb :bloos:. pasgeleden kwam ik op school met een gele blouse onder een blauw truitje, want ik dacht dat de blouse wit was:o.
VOOR DE REST interesseert het me vrij weinig, alleen ik vind fleecetruien echt kklelijk. alles van fleece is lelijk. fleece :( |
Heel fout, maar vrouwen blijven het doen!
Een zwarte string onder een witte doorschijnende broek. Niet bepaald stijlvol. Enne... Tuurlijk kijk je daar als kerel naar, maar gadverdamme toch liever niet! Greetzzz, Gent :cool: |
greetz kun je weglaten hoor
oh nettruitjes met daaronder een t-shirt is ook not done (n) of een t-shirt met daarover een topje :( |
Er zijn weinig stijlen die mij storen, ik kan veel hebben.
Maar 'hippe' jongens die een colbertje aandoen bij een slobberige grijze joggingbroek. Nee dat begrijp ik niet. Dat is een pyjama :( |
Citaat:
|
-Ik vind die joggingbroeken die net iets te laag zitten, met daaronder zo'n zachtroze string echt TE lelijk...
-Strakke truitjes bij meisjes die daar net een beetje (of meer) te dik voor zijn. -Bontrandjes langs wat voor een jas dan ook, maar vooral langs die leren jassen. -Super hoge laarzen met de broeken erin -Kettingen die 30x om je nek geslagen moeten worden en die dan nog tot op je kruis hangen -Riemen met (zoals bovengenoemd) je naam in strasssteentjes (of de plasticen variant daarvan) |
Bestaan bodywarmers nog steeds? :(
|
- Een string die een stuk boven de broek uitkomt.
- Te strakke truitjes bij mannen. - Riemen met strass steentjes enzo. - Bont randjes aan laarzen en van die bont bolletjes dingen. - Een ketting met je naam. - Oorbellen met LOVE oid erop. |
Ik vind ruitjes en streepjes samen gecombineerd met polkadots en gebatikte kledingstukken altijd wel mooi bij elkaar staan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
spijker op spijker is een misdaad (n)
|
een kniebroek met een zwarte maillot en dan tekorte schoenen, zodat je die maillot nog ziet ... ik moest meteen aan zwarte piet denken...
die vormeloze 'eskimo-pantoffels' die vorig jaar of het jaar daarvoor in de mode waren... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23. |