![]() |
Carnaval: Wat trek jij aan?
Wat trek jij aan?
Of liever gezegd: ik ben inspiratieloos en ik hoop dat iemand mij een bijzonder leuk idee geeft. |
Nu heb ik aangevinkt dat ik graag dingen aanvink, maar dat is niet zo. :( Eigenlijk had het moeten zijn "Nee, ik ben saai".
|
Vinken = posten natuurlijk
|
Carnaval is voor mensen ten zuiden van de grote rivieren. Ik breng het netjes. :o
Je kunt als Jon gaan. :) |
Gewoon 'Nee'
Alhoewel, planning voor dat weekend kan nog wijzigen, dat we het wel gaan vieren, ligt eraan of ik moet werken :) |
boerekiel, gordijn en zo'n rode zakdoek :cool:
|
m'n gewone kleding
woon ver boven de rivieren :o |
Ik twijfel of ik als stationschef, als machinist of communiceerbeer ga.
|
Citaat:
|
Ik twijfel tussen "Ik ben te goed voor Carneval" en "Ik vink graag dingen aan" :o
|
Nee, ik ben saai. En het wordt hier nauwelijks gevierd.
Ik ben weleens met carnaval naarf Bergen op Zoom geweest, echt heel anders dan hier :eek: |
Ik wil het blauwe pino pak aan.
|
Nee, ik ben te goed voor carnaval.
|
Nee, carnaval is voor boeren :D :D
|
Ja, omdat het gezellig is. (y) En ik ga als monnik, gewoon zo'n bruine jurk of hoe het ook heet met een kruisje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, carnaval is voor laaglevens. :o
|
Ik doe niet aan carnaval. Dat is hier in de buurt ook helemaal geen traditie.
|
Het is toch "ik vink graag dingen aan" geworden.
|
Citaat:
|
Ik vier het niet, ik hou niet van lawaaiige mensenmassa's. Dat vinden anderen ongetwijfeld saai van me, maar zelf vind ik dat niet dus ik heb op de onderste optie gestemd :p
Wat ik aantrek, nouja, gewone kleren dus :p |
Citaat:
|
ik heb alleen aan carnaval gedaan toen ik nog in limburg woonde
|
Combinatie van optie 1 en 2 :o
Het moge duidelijk zijn dat er in de lijst van mijn voorouders weinig zuiderlingen voorkomen... want carnaval vind ik vreselijk. Verder is het ook wel een beetje voor boeren; hier in het oosten grijpen ze elke gelegenheid aan om te hossen. *Ja, voelt zich inderdaad te goed voor doelloos lallen en op en neer hossen met bier en slechte (lees: geen) muziek* |
Het gaat ook helemaal niet om de muziek.
maar echt goede kostuumideeën heb ik nog niet gezien. |
Ik vink gewoon graag dingen aan.
En nee, want dan heb ik college! Jaha, dat leest u goed. Dan zijn er colleges voor de Filmwetenschappers op de UU. En anders ook niet. Wel zonde van m'n pak van vorig jaar dat ik maar één keer gedragen heb though. :o |
Citaat:
Ik heb één carnavalsfeest en dat is op zaterdag.. :p een echte brabander slaat die colleges gewoon over;) |
Citaat:
Het was de bedoeling om alle dagen te gaan, maar toen viel er iets voor in de (toen nog bestaande) vriendengroep en werd het een pleuriszooi en zijn we na één keer niet meer gegaan. Dus nu hangt er een pak van €30 in de kast te verstoffen. :( |
Ik ben te goed voor carnaval :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
M'n gewone kloffie. En ook weleens mijn werkkleding. :)
(nee, ik doe niet aan carnaval) |
Citaat:
|
Ja, anders zou ik je voor volslagen gek verklaren.
|
nee, dati s voor alles onder de rivieren --> dus boeren
|
Citaat:
|
Anneka heeft volkomen gelijk. Dus ik ben ook grappig, haha.
|
Nee, ik ben saai.
|
Ik ben geen boer ik ben geen boer ik ben geen boer.
|
Je bent geen boer.
|
Nee, carnaval is voor boeren
|
Citaat:
|
wij deden het vroeger wel altijd op school..
diepte punten waren: rattevanger van hamelen en een vogelverschrikker |
Citaat:
|
Piratenpakken zijn idd ultiem. Maar ik doe niet aan carnaval, omdat ik geen trek heb om naar het zuiden af te zakken. Boven de rivieren hoort het niet. Hoe geinig (en verschrikkelijk fout) het ook kan zijn.
|
Citaat:
|
Nee, ik ben te goed voor carnaval. Carnaval is het domste feest dat ooit uit de simpele geesten der mensheid is ontsprongen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:19. |