![]() |
Gedicht: Kwaad nog minder
zwijgende beelden aan stukken
geslagen met woorden als steen museum van gedachtengangen uitgebrand door koude vlammen doen smelten mijn week gemoed stil sprekend schilderij dat haar verkoolde zinnen nog durft te koesteren door mijn schreeuwen werd mijn hart het zwijgen opgelegd goed deed het niet, kwaad nog minder |
Erg mooi, al vind ik het jammer dat je niets aan je interpunctie doet. Verder vind ik 'doen smelten mijn week gemoed' niet mooi klinken.
Maar als je het in een andere volgorde zet loopt het weer niet lekker... Maar over het algemeen vind ik het mooi, vooral je taalgebruik. :) |
Au, die ene zin.. dat vind ik echt zonde. Alsof je niet beter wist ofzo, en die zin persé wilde laten rijmen - wat het niet eens doet. Ik zou die zin veranderen als ik jou was.
Ik zou ook wel interpunctie aanbrengen in dit gedicht, anders is het zo flauwtjes denk ik, dan haal je de spanning er een beetje uit Verder wel een goede ;) |
Het gedicht is heel mooi. Maar ik geloof dat je met interpunctie er iets prachtigs van had kunnen maken...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:04. |