![]() |
Tibia
Een geweldig spel
Kspeel het nu al 3 jaar zonder dat het verveelt. Het is een mmorpg. www.tibia.com Speelt iemand hier heT? |
Ik heb het ooit gespeeld, maar het ging tamelijk vervelen... elke stap die ik uit het Depot zette was er 1 teveel xD (mn hoogste lvl was 25 :rolleyes: )
en om dan weer op Rook.. op lvl 1 beginne...geen zin in |
Nèèh, ik heb Guild Wars al...
|
ff gespeeld, maar die sicke wachtrijen waren gay, en ik werd elke keer meteen gekilld als ik van t noobeiland af was (n)
|
Heb het gespeeld, maar is te eentonig en het PvP-systeem zuigt geitenballen.
|
Ik vind het gwn leuk.
Maar ik heb dan ook vrienden van hoge lvls. En word vaak geholpen. ::) |
ik speel het, maar ben te lui om te lvlen atm
|
welke wereld?
|
Ik blijf wel vrolijk bij WoW..
Hoewel ik dat idee van je eigen guildhall en je eigen huisje huren wel tof vind. Dat heb ik een paar jaar terug ook eens bij een ander online spel gezien. Hoopte toen ook dat dat bij WoW zou komen.. mja, snif:).. |
Citaat:
|
Ik heb een paar keer gespeeld. Dat wil zeggen dat ik dan af en toe voor een maand of twee speel en dan alles verkoop en dan iets weggeef ofzo :P
Ik heb een paar weken geleden een paladin gemaakt (handig danzij update) en die een beetje geleveld, is nu 60. Levelen gaat nu langzamer, meer dan een level per dag haal ik niet. Ik speel op Guardia. Daar is geen pvp, dat is wel chill :P Het is natuurlijk laf, maar dankzij geen pvp kan ik een beetje serieus levelen. School begint binnenkort weer, dan kap ik er weer mee. |
Beetje een ouwe koe. Ik stop em snel weer in de sloot ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:35. |