![]() |
Je favoriete bier merk(en)
Zeg het maar.. De titel moet wel duidelijk zijn lijkt me ;)
Van mij: 1. Grolsch 2. Heineken |
Het bier dat ik het meeste drink is grolsch, omdat dat in de buurt overal word geschonken...het lekkerste bier, is belgisch bier..die gasten weten hoe ze moeten brouwen :)
Triple leffe, een palmpje..daar doe ik het voor! (y) |
Amstel of een lekker speciaal biertje, en idd de Belgen weten wat bierbrouwen is.
|
het schijnt dat Jupiler heel goed is? Ik heb het alleen nog nooit op. Binnenkort es ff proberen. :D
|
hertog-jan en heineken
|
Dat mensen Heineken lekker vinden. :eek:
|
heineken..het is bier, maar heel verwaterd alsof je grolsch drinkt, met 40% water en een nare nasmaak,waar je misselijk van word nadat je het hebt gedronken :s.
het voordeel is , dat het heel licht is je tikt er makkelijk heel veel van weg :evil: |
Grolsch uiteraard!!
Daarna komen Jupiler en Palm. Als ze ergens geen Grolsch schenken heb ik in volgorde t liefste: Hertog Jan, Amstel, Heineken. En inderdaad, als je altijd Grolsch gewend bent is Heineken net Grolsch met water, bah. |
Ik drink het liefst Amstel of Heineken, van mij mag je ook best zeggen dat ik geen smaak heb, het boeit me toch niet :o
|
Kill Kenny :o
|
Citaat:
Ik heb het zelfs voor je opgezocht . Maarruhm, ik vind het erg moeilijk om onderscheid te maken tussen bier. Maar ik geloof dat ik Bavaria het lekkerst vind (en ik ken echt niemand die dat me eens is, dus ik vraag me af waarom ze nog niet failliet zijn) en Palm is ook erg goed. Owja, en Amstel vind ik ranzig...meestal. |
Kriek(y)
|
heineken uiteraard.
vooral geen bavaria |
Citaat:
|
Pils: Hertog Jan, Alfa, Brand, Grolsch, Dommelsch, in die volgorde.
Bier: La Chouffe, De Koninck, Duvel, Corsendonck (Pater), Hoegaerdse Das, in die volgorde. |
gouden zegel <3
|
Blik: Gulpener, amstel, grolsch. In die volgorde
Fles: Amstel, jupiler, grolsch, heineken. In die volgorde Tap: Grolsch, Amstel. In die volgorde. :cool: |
Citaat:
ik bedoel nog 40% meer water, zoals partybier die gore zooi die ze schenken met carnaval enzo, uit tank autos :s |
Kriek, Hoegaarden en Jupiler
|
Belle Vue Kriek
Hougaerdse Das |
Ik lust geen bier maar toch vind ik Bavaria het beste. En Hertog-Jan is het enige waar ik een fatsoenlijk slokje van binnen hield. Die twee dus.
|
Citaat:
|
Top vijfje gemaakt:
1. JUPILER 2. Brand 3. Hertog Jan 4. Warsteiner 5. Palm Verder zijn Grolsch en Gulpener ook wel te doen. Heineken vind ik minder, Amstel nog minder en Bavaria, Oranjeboom en Leeuw Bier zijn de ranzigste bieren. (n) |
Poll!!!!!!!!!!!!!!1
1. Hertog Jan 2. Warsteiner 3. Grolsch |
Hertog Jan Primator :cool:
|
Met stip op 1 toch wel Duvel, daarna een gewoon pintje (Jupiler). Op drie dan nog een Lindemanskriek.
|
Hertog Jan.
|
Dat is allemaal geen bier, dat noem je pils
|
aangezien iedereen hier toch pilsners noemt waarom geen alfa dan stelletje noobs
|
Citaat:
Citaat:
|
westfleteren
|
Amstel natuurlijk :D
|
Citaat:
http://i12.photobucket.com/albums/a2...wer/Bvbier.jpg http://i12.photobucket.com/albums/a2...ower/hbier.jpg http://i12.photobucket.com/albums/a2...ower/Bbier.jpg Meer? :o |
Ik drink niet veel maar Dommelsch staat toch wel op 1. Daarna komt Bavaria. Ook Belgische donkere bieren zijn lekker. Amstel en Heiniken vind ik niet lekker. Dit komt natuurlijk helemaal door de regio waar je veel drinkt. Iemand uit Brabant krijgt vaak Dommelsch en bavaria getapt waardoor zo iemand een voorkeur ontwikkelt voor die bieren en niet voor bieren uit het Noorden des lands.
|
|
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_biersoorten overigens, OT: ik ben niet zo'n bierdrinker, maar met een belgisch biertje mag je nog wel aankomen. Ik ga voor Palm, Wieckse (okee, niet belgisch, maar wel lekker) of Kriek. |
grolsch en hougaerdse das :)
maar bij een cafe hier in de straat schenken ze lindeboom.. vind ik ook best lekker :) |
Jupiler of Alfa, maar het liefste alleen Jupiler.
|
Hertog Jan, Jupiler, Hoegaarden (alleen die witte) en Grimbergen dubbel. Dat zijn toch wel mijn favorieten.
|
Citaat:
|
Grolsch, Hertog Jan, Jupiler, Warsteiner en Murphy's. Door geldgebrek, helaas, wordt het meestal Europilsner.
|
Meestal grolsch maar warsteiner is ook erg lekker.
|
Zolang het maar bier is. Als ik dan toch moet kiezen: Kriek en Hertog Jan en natuurlijk Leffe Triple! (y)
|
Citaat:
|
|
Hertog Jan en Brand is lekker.
|
kriek (max)
en jupiler |
Murphy's Red (Y)(Y)(Y)
En Heineken & Hertog-Jan |
Palm en anders Hertog Jan. Echter is het meestal Heineken - als ik bier drink - omdat dat het enige is wat mijn moeder in huis haalt, zegmaar. Haha. :o
|
Duvel
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20. |