![]() |
mijn zus heeft vanochtend een lijk gevonde
mijn zus heeft vanochtend een dood meisje van 15-20 jaar gevonde met vriende onder de ijsselbrug echt!!! iemand anders heeft de dag daarvoor haar levend zien drijven en bewegen natuurlijk maar toch de politie denkt dat het zelfmoord was maar mijn zus van niet ze zei : Ik denk niet dat het zelfmoord was doorvoor was ze te net gekleed ik denk dat ze duz is vermoord . dat dat net haar overkomt ......
|
tiswah?
|
Helphelp!
H5N1!!!!!!! |
Citaat:
|
Te net gekleed voor het plegen van zelfmoord....
|
OH NOOOOO :eek:
|
O my fr34king fuckz0r!!!11!! :eek::eek::eek:
|
Was t nog vers? In dat geval met wat uitjes en knoflooksaus zo op de bbq.
Maarem, lijkt me een shoking experience. Succes dr mee. Nieuws waarde of discussie waarde heeft dit natuurlijk niet. |
Pics?
|
Citaat:
|
Citaat:
Laten we hier een fototopic van maken. Iedereen die ooit een lijk onder een brug heeft gevonden kan dan hier z'n foto's posten. Als er genoeg animo voor is kunnen we ze gaan vergelijken en kijken welke het mooiste is. |
Afbeeldingen Weergeven: Alle afbeeldingsformatenGrote afbeeldingenMiddelgrote afbeeldingenKleine afbeeldingen
Bedoelde u: kijk onder brug Uw zoekbewerking - lijk onder brug - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd Suggestie: Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn. Probeer andere zoektermen. Maak de zoektermen algemener. Gebruik minder zoekwoorden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:13. |