![]() |
hoe zou jij je eigen kledinglijn noemen?
Welke naam zou er op jouw kleding komen te staan?
|
:) orgineel topic..
Nou ik zou een kledinglijn met italiaans georienteerde kleding willen hebben. Mooie pakken, overhemden, dassen en dan een italiaanse naam, Maximiliano. Misschien ook wel denBlanken. Als ik van de pooierkleding zou maken, van die ALI G pakken enzo, zou ik het Ma$$iv Coinz noemen :cool: |
Estate
en dan nog de afdelingen: Estate: the port collection Estate: gentlemens wear Estate: the classic line Estate: vintage wear Estate: women's classics Estate: basic wear Estate: sports etc. etc. |
'me, myself and I - styling'
|
Hoogeveen:
Hoogeveen Menswear Hoogeveen Casual Hoogeveen Sport Niet dat Hoogeveen zo'n mooie naam is ofzo... maar tis mijn achternaam :) |
mod-e
|
Louise denk ik gewoon. Is internationaal en makkelijker uit te spreken dan 'Kranenburg' o.i.d
|
//troep
|
weuh?
ow.. "Onzin-Heerscht.. ofsow.. vinik.. zalwel" |
hmmz rodina... gewoon, vind het mooi, theeft wel wat :)
|
g.rb.ge
of g*rb*ge |
Morgan, maar die bestaat helaas al :D (en heeft ook geen kleding die ik uit zou geven :D:D:D)
Mh... Phrenesis? :D |
ik zou wel een oosterse tinten bevattende skate-kleding lijn willen beginnen genaamd "mujuro clothing"
|
sjees
|
IM-M-GOT-I
''I Met My Girlfriend On The Internet'' een kledinglijn met alleen knoopjes en dergelijke :P okee sla nerges op :D |
oeh, dragon of feniks is ook wel leuk :D
*vind feniks leuker dan phoenix* |
ooh ik had van de week een hele lieve naam bedacht maar ik ben hem nu eventjes kwijt...als ik hem weet dan zal ik hem aan u allen melden
|
nightbreed
heeft gewoon wat, ookal is er al een gelijknamige platenmaatschappij en motorclub :D |
hmm... exposure ofzo
moet er nog 'ns over nadenken... |
Dat is een groot probleeeeeeem
Ik ben namelijk bezig een eigen lijn op te zetten en ik heb nog steeds geen naam :S Ik zit aan -ISH te denken maar ik weet het nog laaaang niet zeker... |
Milk Clothing
|
Morphia. :)
|
Citaat:
Wat voor kleding? Elfjes? :p |
Manonna (omdat ik Manon heet)logies
|
gay leather :p
|
Citaat:
|
Citaat:
uhmz.. Flower-Fashion :cool: met uhmz.. hippie-kleding, heel fleurige skate-kleren, zigeuner-kleding, van die kinky felgekleurde uitgaanskleding en stijlvolle maar aparte gala-jurken :) |
Citaat:
|
jean's jeans
|
MERK!!
Het is wel handig. Want dan draag je toch echt 'merk'kleding!! Het maakt niet uit wat voor stijl. |
heavinly clothing (;))
|
Klotekleding
|
Harnas&Maliënkolder inc
|
-DPC- bij hip-hop kleding
'disfunctional parts clothing' -DenBrink haute couture :D |
spectra creations:p
|
Citaat:
en voor de vrouwen? |
Citaat:
|
Citaat:
mmz *denkt* Provoke |
RubenZ JeanZ ofzo :confused:
Of SaMaSuRu ofzo, ik weet het echt niet. |
spetterpoep
en dan net als de topmerken van nu (*kots*) heel groot het logo van het merk op de shirts/broeken/whatever zetten. |
Citaat:
Juist :) |
Citaat:
|
maeva, faye of nymfe
maar ik weet niet of dat al bestaat zo zou ik ook mijn dochter willen noemen trouwens |
poop inc.
|
Midkemia
|
crack is gezond inc.
|
MissPlaced
maar dat klinkt nie erg klerig :confused: |
gewoon met lettertype 10 'Paranoide' of 'Masha' moet voldoen :p
nee, het zou een van de volgende zijn denk ik: Djinn Minerva Orgasm BzzBzz (a la bijtjes die rondvliegen) of nouja, ik weet het eigenlijk niet.. maar lisaaa wat ontzettend koel! |
* Monique
* Restiau * Monique Restiau |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26. |