![]() |
Economisch spel
Ik wil even een pauze nemen van monsters met zwaarden bevechten en koningrijken stichten en zoek nu een leuke economische simulatie, het liefst een gratis online spel zoals miniconomy maar een goedkoop spel op cd is ook welkom. heeft iemand tips?
|
Ik heb op de middelbare school een tijdje een spel gespeeld waar je nepgeld kon beleggen volgens de echte koersen. Volgens mij is dat www.belegger.nl
En heel vroeger heb ik het spel Gazillionaire Deluxe gespeeld. Erg simpel spelletje en niet eens heel uitgebreid geloof ik. Wel erg leuke geluidseffecten enzo...misschien meer nostalgie voor mij dan een leuk spel voor jou, maar je kan het hier iig downloaden. edit: ik zie nu dat ze ook andere spellen hebben gemaakt in de tussentijd...leukleuk :) |
Citaat:
Dat spel heb ik dood gespeeld. :cool: (y) *download* |
Citaat:
Sjit, die geluidseffecten vooral, geweldig! |
Zapitalism grijs gespeeld, en van Gaz de shareware tijd. Geweldig (Y)
|
Citaat:
Is zapitalism hetzelfde als gazillionaire, maar dan met opbouwen van een bedrijf ipv handelen? |
Transport tycoon deluxe :)
OpenTTD is abandonware, kun je vast wel ergens vinden. |
Airline Tycoon, Factory Tycoon, SuperPower 2, Wall Street Trader,
|
Gazillionaire Deluxe, dat is echt zo'n leuk spel! :cool:
|
Je kunt trouwens ook Port Royale wel proberen.. staat voor 5e altijd wel ergens in de grabbelbak.. Ik heb er wel de nodige uurtjes plezier van gehad, maar je moet er van houden..
|
hotel tycoon (y)
simcity :p capitalism 2 |
Citaat:
helemaal grijs gespeeld vroeger (y) |
Ja nou.. al die tycoons.. ze zijn wel gaaf maar echt economisch ook weer niet
Transport Tycoon blijft mn favoriet |
Zapitalism en Gazillionaire omg (y)
Beide doodgespeeld Van dezelfde maker is ook Profitania maar die is minder leuk. |
Open TT is zooo fucking geniaal :P
Super! Alleen shit als je ineens al je spoorwegen gaat vervangen voor die monorail en daarna die magneet strips! |
Donald Duck's Playground :D
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:36. |