![]() |
[Firefox] Tekst blokkeren?
Hoi,
Ik had een korte vraag. Is het mogelijk om in firefox bepaalde tekst te blokkeren? Bijv. reclame tekst of bepaalde scheldwoorden zodat die niet in de browser worden getoond? Eigenlijk een extension net zoals adblock maar dan ook voor tekst. |
zeker bang dat je zusje je gaat vinden op internet? :D
voor zover ik weet doen de meeste filters behalve het uitlezen van de meta-data ook een woordenfilter |
Citaat:
|
je zou in theorie makkelijk bepaalde text kunnen filteren met een adon, als je genoeg programmeerkennis hebt. echter heb je als beperking wel dingen die geldig zijn in html, anders wordt de hel pagina fout geladen (volgens mij werkt de remove ads functie van adblock in de richting van if readstring=filterstring then read_next_string else <normale procedure voor het laden van pagina>
ofzo) de meesten onder ons hebben vast die kennis niet, dus googlen is de simpele optie :p |
De extension Blockxxx kan daar misschien dichtbij in de buurt komen.
|
thx :), dat leek me wel een handige extension. Maar hij werkt niet met Firefox 1.5.0.1 .
Ik heb nog wat rondgekeken op de officiële site https://addons.mozilla.org/extension...cation=firefox Maar geen gelijksoortige extension gevonden :| . |
Citaat:
|
Thx ik zal het is opzoeken (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40. |