![]() |
Methode Laagland voor boekverslagen?
is er een manier om bij de verslagen hier te kijken welke methode ze hebben gebruikt om een boekverslag te maken???
(behalve elk verslag af gaan dan) ik zoek namelijk van nederlands de methode Laagland, Globe Literatuur. en bijna alles wat hier staat is de 'normale' manier van boekverslagen maken, maar ik zoek dingen als een uitgewerkte persoonlijke reactie en open plekken enzo. mocht er een manier zijn om er achter te komen, dan zou ik heb heel graag willen horen (ook als je er toevallig eentje weet die die methode heeft gebruikt) thanxxx!! |
Volgens mij kan je het niet zo zien, alleen misschien door te kijken of de opdrachten bij dat boekverslag op die in Laagland lijken ... Anyway, onder MIJN boekverslagen staat altijd dat het volgens Laagland is gemaakt en voor welk module.
|
als je een verslag totaal van internet afhaalt merken de meeste leraren dat toch wel, zeker aan persoonlijke opdrachten (je mening en zo). dus mijn tip > schrijf dat stukje zelf.
|
Citaat:
ik weet wel dat pers. reactie enzo niet helemaal zo in te leveren zijn, maar hier en daar wat dingen veranderen enzo is altijd makkelijker als helemaal vanuit niks gaan maken. het liefste module 2... ik hoop dat je er nog een paar weet, alvast bedankt! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30. |