![]() |
Staind geeft extra concert
Voor de fans en liefhebbers:
Stiand geeft een extra Nederlandse show vanwege het zeer snel uitverkochte concert op 13 maart in de Amsterdamse Melkweg. 14 maart in de Effenaar te Eindhoven meer info: http://www.effenaar.nl/event.php?e_id=266 (y) |
Ik bedoel dus STAIND!!!! en niet Stiand :confused:
|
maakt geen verschil.
|
ik moet zeggen dat ze me best wel wisten te verassen 2 jaar terug op lowlands, niet dat ik er heen ga, maar toch.
|
nemen ze alsnog Sevendust mee als voorprog dan? Dan ga ik misschien wel.
|
Durf ik niet te zeggen, misschien...
|
Citaat:
Citaat:
|
plah.
nou ja ik zie nog wel. |
Citaat:
|
even tussendoor: wat is er leuk aan staind ?
|
Citaat:
Wat zijn dat nou voor loze vragen. Foei forumbaas, foei. |
Citaat:
verder lijkt het me niet een heel erg loze vraag. ik weet namelijk niet veel van staind en ik raak benieuwd door de overwegend positieve reacties |
Ken je misschien "So far away" en "It's been a while"?
|
Heb het latere werk niet meer echt gevolgd, maar vroeger vond ik ze wel tof.
Heb ze in 2001 geloof ik 2 keer gezien in Melkweg en 013 en op Pukkelpop en Pinkpop ook een keer. Effenaar ligt bij mij in de buurt, dus vast wel aanwezig :cool: |
Gelukkig maar, ik was al in paniek.
|
kk band.
|
ik heb me vroeger wel vermaakt met die eerste cd,die tweede was dermate prut dat ik ze nu boycot,:)
|
bah, 14 maart, sodom en gommorah op mijn verjaardag
|
zit rond die tijd in frankrijk in een kroeg denk ik
|
Ik ga
net kaartjes gekocht! Wat is er leuk aan Staind? Ik vind het lekker in het oor liggende muziek en Hij zingt erg zuiver. Nu zullen er vast een paar wiseguys komen met geweldige opmerkingen als 'Staind is gay' bladiebla... |
Staind is gay, bladiebla
|
Ik waardeer Staind.
|
|
hehe danku
|
|
maarja, je bent dus wel gewoon op staind aan t googelen.
|
Ja, voor een emoplaatje van dat gedrocht.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Left zal in het voorprogramma staan. deze band heeft de publieksprijs van de Grote Prijs van nederland 2005 gewonnen. Wie kent ze en wat vindt je ervan? ik heb ooit twee laatste nummers gezien van een concertje. Klonk wel lekker en energiek
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:36. |