![]() |
Where's the angeeeeeer (the unseen apr. topic!)
http://myspace-100.vo.llnwd.net/0040...04318100_l.jpg
Harde band! Vroeger gezien in het voorprogramma van DKM, en meteen verkocht! In die tijd hadden ze net Where's the anger uit. Die cd heb ik echt kapot gedraaid. Live in fear staat op de myspace, vet nummer! Harde agressieve punk met (deels) gave teksten! Tegenwoordig bij hellcat, en terecht bij zo'n "groot" label! Ik hoop ze snel weer live te kunnen zien! Video scream out tekst scream out www.myspace.com/theunseen Wie waardeert mee? |
Ik waardeer heel hard mee, het feit dat dat plaatje aan het begin van dit topic mijn desktop is zegt al genoeg lijkt me.
Afgelopen november eindelijk live gezien en in mei staan ze op Wasted Amsterdam. Ik ben siked! De nieuwe plaat, State of Discontent, draait hier veel rondjes. Check hem uit! |
Ga je nou op alle fora een Unseen appr. topic openen ;) ?
|
jullie lijken wel een stel streetteamers! Maar ik kan er goed naar luisteren (Y)
|
zie net dat ze 14 mei in arnhem staan en dat is 4 dagen na mijn salaris gestort is dus ik ga daar denk ik wel heen. zie ik ze twee keer in twee weken :cool:
|
Staan ook in Rotterdam in Nighttown samen met A Wilhelm Scream
|
Dat live in fear ken ik nog uit vroegere tijden, wel een gaaf nummer ja. Maar dat bovenste nummer 'waste of time' vind ik echt slappe hap.
|
Citaat:
is wel duidelijk dat ik HOU van deze band :D |
Citaat:
|
alvast ff vrij aanvragen hehe dan zie ik ze dus echt drie keer in 2 weken (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07. |