![]() |
Proef koffiecatering in trein uitgebreid
Citaat:
Hoe denken jullie over de uitbreiding van deze proef? |
Citaat:
onzin. laat die kar maar weer lekker rondrijden, kan mij die prijs schelen. Ik betaal liever 2,50 voor een lekker bakje koffie dan 1,50 voor een surrogaat-oplos-koffie-bekertje. |
Citaat:
|
Dan neem ik liever zelf een thermosfles verse koffie mee :o
|
Citaat:
|
1,50 is al genopeg voor een bakje, en het is allemaal spul van Nescafe, en niets mis mee naar mijn smaak. Die karren zijn definitief verleden tijd, die zijn zelfs al verkocht.
|
Ik vind 1,50 gewoon te duur voor een bekertje oploskoffie :o
|
Ik geloof dat deze proef al maanden loopt. Ik zie ze in ieder geval altijd voorbij hobbelen. Vind het wel een goed initiatief (y) Prijs vind ik nu al vrij hoog, maar we zullen zien wat de rest van Nederland vindt en doet :)
|
Citaat:
Spekkie: als je het had gelezen, has je gezien dat het ging om een uitbreiding. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet niet of je zo'n rugzak al eens hebt gezien, hij is nu, met enkel warm water erin, al best groot en ziet er zwaar uit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het een goede uitbreiding, dit is een service naar de reiziger om koffie/thee aan te kunnen bieden. Natuurlijk is een restauratierijtuig nog het meest comfortabel, maar niet meer rendabel.
Ik vraag mij alleen nog steeds af waarom het in Duitsland (bij de Deutsche Bahn) wel kan (zelfs in de RE/RB heb je 'Bahn Cafe' of 'Zug Cafe') en hier kan niet eens een karretje rondrijden. |
Ze hadden het koffiekarretje nooit weg moeten doen. Echt suckers daar. :mad:
Maar goed ik vind het dus een goede zaak dat ze weer koffie gaan verkopen in de trein. Helemaal als je een lange rit ( imo 1 uur of meer) hebt dan vind ik het altijd wel fijn dat ik tussendoor een kopje koffie of iets anders te drinken kan krijgen. Natuurlijk moeten ze ook weer snoep en koek gaan verkopen. :) |
Citaat:
|
Citaat:
de ns houdt immers ook rekening met reizigers die graag op tijd willen zijn, onhandige mensen (blind, 10 jaar oud, je oma, etc) die niet snappen hoe de kaartautomaat werkt, aansluitingen op andere treinen en op bussen, en de ns houdt er ook rekening mee dat het fijn zou zijn als vertragingen goed verstaanbaar gemeld worden of in elk geval kenbaar zijn voordat je in de trein zit. diezelfde ns ? |
die koffie is niet te zuipen, en ipv dat soort 'service verlening' zou ik liever zien dat ze gewoon eens zorgden dat de trein op tijd rijdt
|
Citaat:
|
Boeiend, als ik koffie wil haal ik dat wel vtv, dat is tenminste wél te zuipen (y)
|
Citaat:
nog een ander bedrijf in de trein, yippe-jee. (kun je lekker elkaar overal de schuld van geven, net zoals alles aan prorail ligt. of aan de ns. afhankelijk van aan wie je t vraagt...) |
Citaat:
En even geweldig offtopic: het meerendeel van de storingen op het spoor gebeurd buiten de verantwoordelijkheid van de NS om (infrastoringen of zelfdoding). Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
oftewel, dat was wel degelijk mijn punt. |
Citaat:
Jij zegt dat ze elkaar dan de schuld kunnen geven van problemen, maar dat is dus helemaal niet zo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36. |