![]() |
Wanneer dacht je voor het laatst aan het forum...
...terwijl je niet aan het forummen was? Waar dacht je aan en waarom? Of laat je misschien je gedachten wel helemaal nooit gaan over onze gele wereld..
Ik dacht aan een bepaalde forummer omdat de hoofdpersoon in een boek me aan hem deed denken. |
Ik dacht "laat ik gaan forummen" net.
|
Citaat:
|
Ik dacht toen ik nog op een andere site was: "zou ik een pb hebben?"
Maar nee:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan toch maar ouderwets een belletje plegen. |
Citaat:
|
"Even kijken in de animetopic".
|
even kijken of er nog iets nieuws is..
|
Vaak zie ik bepaalde dingen op tv die aan de politiek of de actualiteit gerelateerd zijn en dan denk ik: "hey, dát moet ik straks even op N&A posten".
|
Ik denk nooit aan het forum, louter aan Hasseltboy.
|
Wat lief.
|
Citaat:
|
Ik droomde laatst nog over forummers die ik nog nooit heb gezien. :eek: Dus toen ik wakker werd dacht ik daar ook aan.
|
Toen ik mijn cavia aan het roosteren was.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dacht nog steeds aan het animetopic.
|
Ik droom wel eens over het forum. :o
|
Citaat:
|
altijd als ik denk: ik ga huiswerk maken. dan ben ik hier drie uur en dan oeps...:P
|
[kutheidmodus] Toen ik mijzelf aan het aftrekken was, dacht ik aan Tofke_H en McCaine. :o [/kutheidmodus]
|
Geen idee eigenlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gisteren! Sinds een hele lange tijd.
*Edit* En vandaag natuurlijk! >< |
Zojuist, net voor ik op de site kwam.
|
Citaat:
|
Ik denk niet zo vaak aan het forum, wel aan forummers. Telt dat ook?
Ik vind van niet want de forummers waar ik aan denk ken ik allemaal persoonlijk. :o |
Vannacht:| Geen idee, ik kon niet slapen
|
Ik droomde van het forum geloof ik. :o
Beetje rare droom, over een fb die een uc had aangemaakt, zal wel door dat topic op Beleidszaken komen. |
Ik had even niks te doen en ik dacht, eens kijken wat er van het forum geworden is! Daarvoor was de laatste keer heel wat maanden geleden volgens mij. Ooit dacht ik wel heel veel aan dit forum en kwam ik er meermalen daags, maar ja, toen was ik hier ook nog forumbaas!
|
net voordat ik
for (rest wordt automatisch ingevuld) intypte ik dacht: ff kijken op N&A |
Mijn forumgehalte was tot onder de 1 gedaald en ik MOEST forummen om dat weer omhoog te krijgen :bloos: *verslaafd :rolleyes: *
|
Onder de douche dacht ik... eerst even kijken op scholieren.com en dan leren voor de tentamen van morgen [of filmpje kijken]
wat een verschrikkelijk symptoon van forumverslaving |
Ik was over het forum aan het denken en toen dacht ik "hey, ik denk aan het forum" en toen dacht ik "laat ik dat eens in dat ene topic zetten" en dat ga ik dan ook zo doen.
edit: Oh! Ik heb het al gedaan :o |
Vast niet lang geleden.
|
Citaat:
|
Ik werd serieus vannacht wakker, en het eerste wat ik dacht was: forum, deja vu, school, slapen.
s niet goed hè? :o |
Citaat:
|
toen ik wegging bij mn werk en ff mn telefoon checkte, smsje van een forummer:o (sperzieboon naamzoek:P)
en nja ik denk wel veel aan mn vriendje die ook wel is forumt:p |
Toen ik de snelkoppeling naar D&A aanklikte. Verder intereseert dit forum me niet zo veel dat ik me er druk over ga maken als ik er niet achter zit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vanmiddag ergens, ik vroeg me af wanneer ik weer eens hier ging forummen. :) Naja, nu dus.
|
Vaak, triest genoeg
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17. |